Αποχαύνωση Τώρα

che_matanzas_1997.jpg

Την περασμένη βδομάδα σκέφτηκα να ξεκινήσω μια επιχείρηση σωτηρίας του κυρίου Πολύδωρα από τα δυσάρεστα υπουργικά του καθήκοντα (βλ. προηγούμενα posts). Στόχος μου υπήρξε η έμμεση και σατιρική αμφισβήτηση όχι τόσο του συγκεκριμένου προσώπου, όσο των απάνθρωπων μεθόδων καταστολής που εφαρμόζονται από μία κυβέρνηση στην οποία κανείς δε δείχνει διατεθειμένος να παραιτηθεί λόγω ευθιξίας. Είχα την αφέλεια να πιστέψω ότι εφόσον κινητοποιηθούν αρκετοί από εμάς (bloggers και μη) θα μπορούσε ίσως να αποκτήσει δημοσιότητα η πρωτοβουλία μας και να προκαλέσει αλυσιδωτές αντιδράσεις που θα οδηγούσαν ακόμα και σε απομάκρυνση του εν λόγω υπουργού. Κι ας μην είναι αυτός ο αποκλειστικός υπεύθυνος για τις αθλιότητες που συμβαίνουν στον τομέα του υπουργείου του. Κοινώς, ονειρεύτηκα την προοπτική μίας συλλογικής και συμβολικής πράξης που θα αποδείκνυε ότι εξακολουθούν να υπάρχουν πολίτες σ’ αυτή τη χώρα οι οποίοι διαθέτουν τον τσαμπουκά και τα αντανακλαστικά για να αντιδράσουν στην καταπάτηση των θεμελιωδών δικαιωμάτων τους.

Δεν είχα υπολογίσει δυστυχώς τις επιπτώσεις του καύσωνα και το πόσο γρήγορα θα ξεφούσκωνε το θέμα της αστυνομικής βίας από την επικαιρότητα.

Βλέποντας ότι δεν υπάρχει επαρκής ανταπόκριση για την οργάνωση της επίδοξης κινητοποίησης και συνειδητοποιώντας ότι ο Βύρων μάλλον δε θέλει και πολύ να σωθεί, αποφάσισα να σταματήσω αυτή τη χαριτωμένη πρωτοβουλία διάσωσης πριν καταλήξω να φωνάζω εντελώς μόνος μου και καταντήσω γραφικός. Κατά κάποιον τρόπο, ο Βύρων σώθηκε – αν και δεν είχα ακριβώς αυτό στο μυαλό μου.

Κάντε λοιπόν τα μπάνια σας κι αφήστε τον να συνεχίσει να εκτίθεται με τους ακατάληπτους λόγους του, να διαρρηγνύει τα ιμάτια του ότι είναι αθώος για την αστυνομοκρατία που μας επιβάλλεται από τους συμμάχους και τους νταβατζήδες μας, να παίζει τον χρησιμότατο για την εξουσία ρόλο του αποδιοπομπαίου τράγου με ημερομηνία λήξης. Αφήστε τον να ιδρώνει ανήσυχος στη δερμάτινη πολυθρόνα του και να μην πάει διακοπές ο καημένος να ξεσκάσει όπως όλοι οι υπόλοιποι. Αφήστε τους πραίτωρες του να συνεχίζουν να δέρνουν όποιον και όποτε γουστάρουν ανενόχλητοι και τους εισαγγελείς να μπορούν να φακελώνουν όποιον τολμάει να βγάλει τα άπλυτα τους στη φόρα. Αφήστε τον Πρετεντέρη και τον Ευαγγελάτο να υπερασπίζονται τη δημοκρατία μας από το φασισμό, προσκαλώντας στα πάνελ τους τον Άδωνη Γεωργιάδη για να εκφράσει τις βαρύνουσας σημασίας απόψεις του.

Αν θέλετε, ψηφίστε κιόλας τον Βύρωνα στις επόμενες εκλογές για να του δείξετε έμπρακτα ότι δεν του κρατάτε κακία για το έργο που αυτός συνέχισε και οι αντικαταστάτες του σκοπεύουν να ολοκληρώσουν. Κι αν θέλετε να τρίξετε για τα καλά τα δόντια στη βία και την ασυδοσία του κρατικού κατασταλτικού μηχανισμού, την επόμενη φορά που θα δείτε βιντεάκια βασανισμού και ξυλοκοπήματος από τους λεβέντες της ΕΛ.ΑΣ, κουνήστε με αποδοκιμασία το κεφάλι σας μπροστά στην τηλεόραση και μονολογήστε «τσ τσ τσ» ή πληκτρολογήστε τη λέξη «αίσχος» στο σχόλιο που θα αφήσετε σε κάποιο μπλογκ που ασχολείται με το θέμα.

mat_1.jpg

Υ.Γ. Για να μην παρεξηγηθώ, δεν ισχυρίζομαι ότι η πρόταση μου αποτελούσε την ιδανική λύση στα προβλήματα μας, ωστόσο θεωρώ ότι αν μη τι άλλο ήταν μια κάποια πρόταση για να κάνουμε επιτέλους κάτι (αντί απλά να συμφωνούμε στο ότι κάτι πρέπει να γίνει – από μόνο του).

Advertisements
This entry was posted in υπεροψιες, αγριαδες, εξοδοι κινδυνου. Bookmark the permalink.

30 Responses to Αποχαύνωση Τώρα

  1. Ο/Η pølsemannen λέει:

    Το τάϊμινγκ έπεσε μάλλον θύμα του κάυσωνος άσε που το Σεπτέμβρη γίνονται εκλογές (και ο Βύρων βγαίνει πάλι στη Βου Αθηνών με τα τσαρούχια του πάω στοίχημα τα @@ μου).

    Οι νοοτροπίες που εκφράζει ο Βύρων εκφράζουν πολύ μεγάλο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας και μάλιστα τέμνουν το πολιτικό φάσμα οριζοντίως.
    (Από κομμουνιστορθόδοξο ΚΚΕ, μέχρι το ορθοδορθόδοξο Λάος)

    Από κάτω βάζω το σχόλιο που έβαλα στο προηγούμενο ποστ σου και για κάποιο λόγο δεν ενεμφανίσθη (θεωρήθηκε σπαμ?)

    Μπαγιάτικο σχόλιο ακολουθεί:

    Αγαπητέ Νεφελίκα,

    (Διαφημιστική σφήνα: Άλλο Πανίκας και άλλο Νεφελίκας!)

    Έχεις δίκιο σε όλα τα σημεία.
    Θα προσέθετα σε αυτό το σημείο ότι για να είναι κανείς ΕΥ-λογερ και να ασχολείται με διδικτυακά τέτοια, πρέπει να έχει συνεχή πρόσβαση σε υπολογιστή, δηλ. ή θα είναι αργόσχολος -η ή δεν θα μπορεί να δουλέψει χωρίς υπολογιστή και ιντερνέτι όπως ο υποφαινόμενος λουκανικοπώλης που βάσει παραγγελίες με μέηλ.

    Προτείνω να βάλεις μία έγκυρη δημοσκόπηση από εδώ http://pollcode.com/ Ίνα αποφανθούν οι αργόσχολοι και οι βλογομανείς επί του πρακτέου.

    Μιλάμε αυτού του τύπου οι δημοσκοπήσεις είναι τόσο έγκυρες που με έβγαλαν καταλληλότερο για πρωθυπουργό της μεγάλης Αιπσηλωνιακής® πατρίδος μας.

    Αναμένουμε εναγωνίως τας σχετικάς ιδέας δια την Εθνικήν Εορτήν της 4ης Ιουλίου.

    (Εναλλακτικά μπορούμε να έρθουμε σε επαφή με τις πορτοκαλάδες «λουξ» που είναι στα πάνω τους τώρα με τον Λύμπε, και να προτείνουμε την νέα αεριούχο βυσσινάδα Βyron!!)

  2. Ο/Η Rodia λέει:

    Ε, όχι και να τον ψηφίσουμε! Καταντά σκάνδαλο…
    (αφού θα ψηφίσουμε τον Προφήτη Μας)

    Η ζέστη ωφέλησε λοιπόν, έστω και έναν ΕΛληνα, με το αρκουδίσιον στο τέρμα λέμε -υποθέτω- επειδή η ΔΕΗ λειτουργεί στην Αθήνα και μόνο στην επαρχία κάνει διακοπές. Στη πρωτεύουσα βρίσκεται ο ανθός της διανόησης και της εξουσίας και δεν πρέπει να ξεραθεί.

  3. Ο/Η arammos λέει:

    Δεν σημαίνει ότι όσοι δεν βάλαμε το banner δεν συμφωνούμε και με τα λεγόμενά σου και είμαστε απαθείς. Από την άλλη δεν θα έπρεπε να είχες και την απαίτηση να το κάνουμε για να εξηγούμαστε κιόλας. Νομίζω ότι το 99% των bloggers καταδίκασε το περιστατικό. Αλλά ναι στην Ελλαδα είμαστε λίγο «προσπέρνα»… αυτό είναι ίσως το πιό σημαντικό. Και πάνω απ’ όλα δεν ασχολούμαστε με τα κοινά παρά μόνο εάν κάτι μας πειράζει ατομικά έστω και αισθητικά όπως το βίντεο που είδε το φως της δημοσιότητας.

  4. Ο/Η nefelikas λέει:

    @Ροδιά

    Η ζέστη μας έχει βαρέσει όλους και τα ΜΑΤ είναι πλέον περιττά.

    Ο Προφήτης πολιτεύτηκε; (επισήμως εννοώ)

    @arammos

    Καλωσήρθες. Φυσικά και δεν έχω καμμία απαίτηση να βάλουν όλοι το banner ΜΟΥ. Αλλά καλό θα ήταν να μαζευόμασταν αρκετοί ώστε να φτιάξουμε όλοι μαζί το banner ΜΑΣ. Το θέμα (όπως πολύ σωστά επισημαίνεις) είναι το «προσπέρνα» του Έλληνα (παλιά το λέγαμε ωχαδερφισμό). Ο ατομισμός μέχρι να χτυπήσει το κακό τη δική μας πόρτα.

    Δεν είναι θέμα αισθητικής, υπάρχουν και πολύ χειρότερα από αυτή την άποψη. Είναι θέμα στοιχειώδους αξιοπρέπειας και σεβασμού ανθρώπινων δικαιωμάτων, θέμα δημοκρατίας και θεσμών που αντί να προστατεύουν τρομοκρατούν τον πολίτη. Υπάρχει διαφορά.

  5. Ο/Η nefelikas λέει:

    @Πολετσμάνεν

    Σατανικός δάκτυλος υποχθόνιων ιλλουμινάτων απέτρεψε το προηγούμενο σχόλιο σου να εμφανισθεί εις το ταπεινόν μου ευ-λόγιον. Οι δυνάμεις του φωτός θριάμβευσαν τελικώς και η τάξις απεκαταστάθη.

    +θερμόμετρον+

  6. Ο/Η the_sailor λέει:

    Σχετικά με όποια κινητοποίηση αυτού του τύπου, δεν ξέρω αν εκτός από το να αναδείξουμε ένα θέμα ελάχιστα γνωστό στον κόσμο, όπως έγινε στο πρόσφατο παρελθόν, αν μπορούμε και να παρέμβουμε ουσιαστικά στο να λυθεί αυτό.

    Από την άλλη το να τα βάλουμε με συγκεκριμένο πολιτικό πρόσωπο – καθόλου άδικα αν θες και τη γνώμη μου -, με τον ανώμαλο τρόπο που λειτουργεί ΚΑΙ η πολιτική – ο θεός να την… κάνει – σ’ αυτόν τον τόπο, δεν είναι απίθανο να θριαμβεύσει ο Βύρωνας στις ερχόμενες εκλογές και όλοι οι συμμετέχοντες στην κινητοποίηση να έχουμε για μία ακόμη φορά την έκφραση του μαλάκα στα πρόσωπά μας…

  7. Ο/Η the_sailor λέει:

    Ξέρεις… «αυτά τα τέρατα με τα πλοκάμια και τα τρία κεφάλια (…bloggers) τα έχουν βάλει με το δικό μας παιδί, δώστε ψήφο στον Βύρωνα…»

  8. Ο/Η nefelikas λέει:

    @ο_ναύτης

    Πρώτον, καλωσόρισες.

    Δεύτερον, δεν έχω πλοκάμια.

    Τρίτον, ποσώς με ενδιαφέρει αν θα θριαμβεύσει ή όχι ο Βύρων στις επόμενες εκλογές. Δεν είναι εκεί το θέμα μας. Ούτε περιμένω ότι αν παραιτηθεί ένας υπουργός θα εξαφανιστεί ως δια μαγείας το μαύρο σκοτάδι και η δικαιοσύνη θα λάμψει.

    Τέταρτον, το μήνυμα των κινητοποιήσεων είναι απλό και απευθύνεται στην εκάστοτε εξουσία. Λέει πάνω-κάτω τα εξής:

    «Είμαστε εδώ, έχουμε φωνή, τα δόντια μας είναι μυτερά και αν μας κόψεις το κεφάλι θα φυτρώσουν άλλα δέκα στη θέση του. Γι’ αυτό να προσέχεις καλά τους τρόπους σου από δω και στο εξής…»

    Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο.

  9. Ο/Η arammos λέει:

    Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα.

    Ειρωνικό ήταν το σχόλιό μου -εάν δεν έγινα κατανοητός- περί αισθητικής. Ο Έλληνας κατάντησε και είναι παρτάκιας για ένα σωρό λόγους… αλλά δεν είναι του παρόντος.

    Για το banner τώρα, πολύ εύκολα εάν το βάζαμε όλοι θα έβγαινε ο κάθε ένας πολιτικός αντίπαλος του Πολύδωρα και θα καπηλευόταν την προσπάθεια αυτή. Ήταν το πρώτο που σκέφηκα. Ακόμα περισσότεροι θα βιάζονταν να μας χαρακτηρίσουν αριστερούς – δεξιούς – κεντρώους κλπ. Αυτό ήταν το δεύτερο που σκέφτηκα. Συν του ότι όταν τα χώνεις σε έναν συγκεκριμένο στο τέλος τον ηρωοποιείς και του κάνεις καλό αντί για κακό. Αυτό ήταν το τρίτο και το τελευταίο που με απέτρεψε, γιατί για τα άλλα 2 δεν μου καίγεται καρφί για το τι θα πει ο κάθε τυχάρπαστος που δεν με γνωρίζει.

    Καλή η σκέψη και η πρόταση σου απλά εμένα δεν… Θα προτιμούσα εγώ σαν Τόλης ένα banner γενικό για την αστυνομική βία… με το οποίο θα απέφευγα όλα τα παραπάνω. Και για να είμαι και ειλικρινής όταν πέφτουν πολλοί να βαράνε έναν δεν μου αρέσει και ας είναι και ο Πολύδωρας.

  10. Ο/Η nefelikas λέει:

    @arammos

    ΟΚ, κατανοητή και σεβαστή η άποψή σου. Τι έχεις να προτείνεις όμως ακριβώς για την αστυνομική βία; Θυμήσου μόνο ότι για μεγάλο μέρος του κόσμου η αστυνομία είναι ένα καλό πράγμα που μας προστατεύει από τους εγκληματίες (αλλοδαπούς και μη), οπότε δικαιολογείται να ρίχνει και μερικές «ψιλές». Θέλει κάτι έξυπνο και ευρηματικό για να ανατρέψεις μια τέτοια νοοτροπία και να μη στιγματιστείς ως «αναρχικός» των Εξαρχείων. Θέλει χιούμορ, ακόμα κι αν αφορά κάτι εξαιρετικά σοβαρό και επικίνδυνο. Και θέλει και γερά νεύρα γιατί όποιος ανακατεύεται με κινητοποιήσεις μπαίνει αυτομάτως στο στόχαστρο και ρισκάρει.

  11. Ο/Η isisveiled λέει:

    Πρόσφατα αποφάσισα να συμμετέχω στο κίνημα του ωχαδερφισμού, σε μία προσπάθεια να μοιάζω επιτέλους με όλους τους υπόλοιπους. Κι έτσι Νεφέλικα μας θα είμαι ειλικρινής μαζί σου και θα σου πω το εξής : που να τρέχεις τώρα?

    Αργησα πολύ να καταλάβω τα λόγια του Εκκλησιαστή που έλεγε «ματαιότητης ματαιοτήτων τα πάντα ματαιότης» και έφαγα τα καλύτερα μου χρόνια παίρνοντας πολύ προσωπικά όλα αυτά τα ζητήματα. Εγώ λοιπόν ψηφίζω καύσωνα. Και δεν πάει να γίνει στάχτη και μπούρμπερη το σύμπαν..

  12. Ο/Η nefelikas λέει:

    @Ξεσκέπαστη Ίσις

    Εσείς τουλάχιστον κυρία μου έχετε το θάρρος και την εντιμότητα να παραδεχτείτε την αδιαφορία σας (αν και υποψιάζομαι ότι κατά βάθος σας νοιάζει και με το παραπάνω). Μαγκιά σας.

    Η υποκρισία είναι να βλέπεις διάφορους αγανακτισμένους πολίτες (bloggers ή μη) που ενώ διατείνονται πως κόπτονται για τα ζητήματα του δημόσιου βίου αρκούνται τελικά σε μία αποστασιοποιημένη κριτική εκ του ασφαλούς και μετά πάνε και ψηφίζουν πάλι τους ίδιους που τους καταδυναστεύουν.

    Τουλάχιστον να βέλαζαν κιόλας – θα είχε περισσότερη πλάκα…

  13. Ο/Η isisveiled λέει:

    Ξέρεις Νεφέλικα μας, αυτή η αδιαφορία, έρχεται η στιγμή που σου βγαίνει αυθόρμητη πια. Ούτε καν για να πεις ότι πας κόντρα στο ρεύμα.. Δεν ξέρω αν είναι μαγκιά ή απλά κάμψη των αντοχών των υλικών του ψυχισμού μου, αλλά αυτό είναι..

    πάντως αντί για βελάσματα, εγώ ακούω συχνά τον ήχο που βγάζουν οι κότες και ενίοτε τα κοκκόρια.. αναλόγως σε τι φάση βρίσκονται..

    και τους απασχολείς κι εσύ από πάνω!

  14. Ο/Η Rodia λέει:

    Ενα ένα δένουν τα υλικά και σιαχνεται η μαγιονέζα. Δεν το είχα πάρει είδηση (παρόλο που το γράψαν εφημερίδες, όπως είδα εκ των υστέρων) ότι ο σκυλούκος του ΕΜΠ, ο Κανέλος, διώχτηκε τώρα στα γεράματά του ως… αδέσποτος! Αυτός ο μικρός ήρωας, που για μια δεκαετία τουλάχιστον προπορευόταν στις πορείες και άκουγε με προσήλωση τις διαλέξεις στα αμφιθέατρα, βρέθηκε εκτός των πυλών του ιδρύματος.
    Μέχρι και τραγούδι σκαρώσαν τα παιδιά για τη πάρτη του, μέχρι και ψηφοφορία ανεβασαν στη σελίδα που αφιέρωσαν στο φοβερό Κανέλο που τρομάζει τους καρεκλάνθρωπους. Για περάστε απο το ΜΙΞΕΡ να δείτε και να μάθετε πόσο μακριά φτάνει η απανθρωπιά τη σήμερον ημέρα. Εφριξα λέμε…

    ..και μετά λέμε για τα ΜΑΤ που είναι και «δουλειά» τους το άθλημα.. Βρε πού ζούμε; το έχουμε καταλάβει;
    (συγγνώμη για την κατάχρηση του χώρου σου Νεφελικα, αλλά νομίζω άπτεται του ποστ σου το ζήτημα)

  15. Ο/Η Θεραπευτής λέει:

    Μιλωντας για τον εαυτο μου και μονο θα ηθελα να πω τα εξης.

    Σιγουρα υπαρχει (μεγαλη) μεριδα bloggers και ανθρωπων γενικοτερα που αδιαφορουν ή ενδιαφερονται προσκαιρα και τελικα ανουσια. Βγαζω ολους αυτους απ’εξω και προχωραω…

    Ισως υπαρχει και μεριδα ανθρωπων που προσπαθουν να βρουν ενα καταλληλο timing για να εκτονωσουν την «αγωνιστικοτητα» τους προσδοκωντας και σε καλυτερα αποτελεσματα, που εν τελει ειναι και το ζητουμενο.

    Για να μην αναφερομαι γενικα και ακριβως επειδη σε εκτιμω απο το λιγο που σε ξερω μεσα απο τα μπλογκς, θα σου αναλυσω ακριβως το πως σκεφτομαι για την καμπανια «Save Byron», αφου σου τονισω οτι στην αρχη νομιζα οτι εκανες πλακα και αργησα να καταλαβω οτι ειχες οντως διαθεση για κατι τετοιο.

    Η εποχη κι ο καυσωνας ειναι δυο παραγοντες που σιγουρα απωθουν πολλους απο το να ασχοληθουν με κατι τετοιο. Αυτο ειναι γενικως κατακριτεο. Απο την αλλη, επειδη μια καμπανια τετοιου ειδους στοχευει σε καποια «αυτια» και επειδη ολα τα «αυτια» ζεσταινονται αυτην την εποχη, αυτο μπορει να σημαινει οτι δεν ειναι η καταλληλη στιγμη για «επιθεση». Σαν bloggers, δηλαδη κατι νεο για την ελληνικη τουλαχιστον κοινωνια, εχουμε μεν μια δυναμη (τη δυναμη του ελευθερου (?) γραπτου λογου), απο την αλλη κινδυνευουμε να χαρακτηριστουμε γραφικοι απο τους μη γνωριζοντες. Ποσο μαλλον οταν πολλοι απο μας μπορει να ειμαστε γενικοτερα γραφικοι και οι γενικευσεις σε τετοιες περιπτωσεις γινονται ελαφρα τη καρδια… Συνεπως εγω πιστευω οτι θα πεφταμε στις καλενδες της επικαιροτητας οπως αλλωστε επεσε και το μειζον θεμα που προεκυψε απο το περιβοητο βιντεο, ασχετως με το ποσο «βροντερη» φωνη υψωναμε.

    Εκτος απο διαθεση λοιπον, πιστευω οτι πρεπει να κανουμε και οικονομια δυναμεων ετσι ωστε οι μελλοντικες «καμπανιες» μας να μην πηγαινουν στο βροντο. Ενω λοιπον ειμαι απολυτα συμφωνος με την «καμπανια Save Byron» και με το χιουμοριστικο της χαρακτηρα που τον βρισκω ευρηματικο, εντουτοις θεωρω πως το timing ειναι λαθος και θα οδηγησει σε αδιεξοδο. Μικρο το κακο θα πει κανεις, ας το κανουμε κι ας παει στραφι, η προσπαθεια μετραει και τετοια. Ετσι ομως αυτο-αναιρουμαστε και δεν δημιουργουμε σωστο πυρηνα δρασης (αν τελικα ειναι αυτο που στοχευουμε…) παρα δινουμε την εντυπωση «φωνης απο το πηγαδι». Καλυτερα οταν θες να μπηξεις μαχαιρι να εισαι σιγουρος οτι θα φτασει στο κοκκαλο…

    Χωρις να διεκδικω το τιτλο του παντογνωστη ή του ηγετη, απλα ηθελα να σου παραθεσω μια αποψη που σε καμια περιπτωση δεν ειναι απολυτη. Εχει πιο πολυ «στοχαστικο» χαρακτηρα και θα με ενδιεφερε η γνωμη σου πανω σ’αυτην.

    Υ.Γ. Και σορυ για την καταχρηση χωρου, αλλα τα σκεφτομουν πολλες μερες και βγηκε χειμαρρος… :)))

  16. Ο/Η nefelikas λέει:

    @isisveiled

    Καταλαβαίνω απόλυτα τι εννοείς όταν μιλάς για «κάμψη των αντοχών των υλικών του ψυχισμού σου» – είναι επόμενο να νιώθει κανείς απογοητευμένος από τα τραγελαφικά που συμβαίνουν γύρω μας. Το κακό όμως είναι ότι η κάμψη αυτή δε φτάνει ποτέ να γίνει θραύση που θα οδηγήσει σε έναν άλλου είδους ψυχισμό, όπου πλέον πραγματικά δε θα σε ένοιαζε τίποτα γιατί θα γινόσουν μια χαζοχαρούμενη αριβίστρια χωρίς υπαρξιακά άγχη και ηθικές αναστολές. Πολύ φοβάμαι ότι είσαι καταδικασμένη να αμφισβητείς συνεχώς το κοινωνικοπολιτικό πλαίσιο που σε περιβάλλει.

    Όσον αφορά στα κακαρίσματα και τα βελάσματα, όλοι ζώα είμαστε – απλά κάποιοι τρώνε, άλλοι τρώγονται και μερικοί δεν χρησιμεύουν σε τίποτα ιδιαίτερο.

  17. Ο/Η nefelikas λέει:

    @Ροδιά

    «Φόλα στον σκύλο τον Ραν Ταν Πλαν» φώναζαν κάποτε στις διαδηλώσεις οι φοιτητές (αναφερόμενοι στο σκυλολόι της χούντας και των ΕΣΑτζήδων). Σήμερα οι σκύλοι είναι ήρωες και οι μπόγιες πρώην σκύλοι.

    @Θεραπευτής

    Πάνω που τελείωνα μια μακροσκελή απάντηση στο σχόλιό σου έπεσε το ρεύμα.
    Συμφωνώ σε πολλά σημεία με τους προβληματισμούς σου. Όντως υπάρχει κίνδυνος η επανάληψη να μας κάνει γραφικούς ή να μας ταυτίσει με «κουκουλοφόρους» του διαδικτύου. Όντως αποδυναμώνεται η φωνή μας όταν οι κινήσεις που κάνουμε είναι σπασμωδικές, μικρής εμβέλειας και με λάθος timing. Όντως το χτύπημα πρέπει να πονάει για να αξίζει η συμμετοχή. Όντως η «σωτηρία του Βύρωνος» μπορεί να αποπροσανατολίσει αντί να βοηθήσει σε κάτι ουσιαστικό.

    Από την άλλη μεριά, ποιοί είμαστε «εμείς»; Πώς θα το μάθουμε αν δεν δοκιμάσουμε τις αντοχές της όποιας συλλογικότητας και πώς θα καταφέρουμε έστω μία συμβολικής αξίας νίκη αν δεν έχουμε πρώτα εξασκηθεί επαρκώς;

    Η δύναμη του διαδικτύου είναι η αχαλίνωτη ελευθερία του (ακόμα κι αν μοιάζει ώρες-ώρες με πύργο της Βαβέλ), καθώς και η απρόβλεπτη αντίδραση (ή απάθεια) του σε σχέση με την επικαιρότητα. Εφόσον μας νοιάζει να αντιστρέψουμε μία ολοένα και πιο ασφυκτική κατάσταση, καλό θα ήταν να ξεβολευτούμε λίγο και να ρισκάρουμε – όσο τολμάμε ακόμα. Αλλιώς, καλύτερα να το βουλώσουμε και να κοιτάξουμε να επωφεληθούμε από την αναμπουμπούλα μπας και γλείψουμε και μεις κανένα κόκκαλο.

  18. Ο/Η Eleanna λέει:

    @nefelikas

    Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι πάνω στο θέμα του γνωστού βίντεο. Ποιά ήταν η κατάληξη τελικά; Η διαθεσιμότητα των δύο αστυνομικών και η μεταφορά του αρχήγου σε άλλο αστυνομικό τμήμα; Τι απέγινε με τους μετανάστες; Όντως έχει δοθεί εντολή να βρεθούν κι άλλα τέτοια βίντεο με σκοπό να καταστραφούν;

    Τα ρωτάω αυτά συγκεκριμένα γιατί έχω βρει την ηλεκτρονική διεύθυνση του Ευρωπαϊκού Court of Justice (Information Service) και σκοπεύω να στείλω email γιά να πάρω πληροφορίες στο πως μπορεί να ακουστεί το θέμα της ΕΛ.ΑΣ στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Αν πούνε γιά παράδειγμα οτί θέλουν χ αριθμό υπογραφών γιά να ξεκινήσουν διαδικασίες να το κάνουμε. Αλλά πρέπει πρώτα να ξέρουμε τι διαδικασίες υπάρχουν. Τι λέτε γι’αυτό;

    Επί αυτού του θέματος αν μπορεί κάποιος να φτιάξει μια λίστα με αγριότητες της ΕΛ.ΑΣ σε άλλες περιπτώσεις όπως π.χ οι φοιτητικές πορείες, με ημερομηνίες (π.χ Φεβρουαριος του ’07), θα μπορούσα να περιλάβω και αυτήν τη λίστα στο email.

    Τουλάχιστον αν δημιουργηθεί κάποιος θόρυβος μέσω EU που να ντροπιάζει την Ελλάδα ίσως γίνει κάτι.

    Φιλικά
    Ελεάννα

  19. Ο/Η 2Σx2 λέει:

    Είναι κάτι μέρες που ήθελα και εγώ να πάρω θέση. Λίγο η γενικότερη ραστώνη λόγω καιρού, λίγο η εξεταστική που μαίνεται όπως οι φωτιές που καίνε τη χώρα δεν πρόλαβα να ασχοληθώ με την πρέπουσα σοβαρότητα καθώς δεν ήθελα από τη στιγμή που οι προθέσεις σου ήταν σοβαρές να το ρίξω στην πλάκα.

    Οι επαναστάσεις, μεγάλες ή μικρές σπάνια ευδοκιμούν καλόκαιρι. Συνήθως εκδηλώνονται άνοιξη ή φθινόπωρο. Αυτό δε σημαίνει ότι δε θα μπορούσε να ξεκινήσει μια καμπάνια. Δε θα γινόταν τίποτα αλλά τουλάχιστον θα μπορούσαμε να τεστάρουμε τις αντοχές μας απέναντι σε κάτι θεσμικά μεγαλύτερο από εμάς. Αυτό όμως θα γινόταν σπασμωδικά αυτή την εποχή οπότε και τα όποια συμπεράσματα δε θα ήταν ασφαλή.

    Παρότι δε νομίζω ότι υπάρχει φυσιολογικός Έλληνας, ανεξαρτήτου πολιτικής ιδεολογίας ή κομματικής προέλευσης που να είναι ικανοποιημένος με Υπουργό Δημόσια Τάξης τον Πολύδωρα δεν ξέρω κατα πόσο θα υπήρχε γενικότερα η προθυμία για προσωπική επιθέση απέναντι σε συγκεκριμένο στόχο.

    Γενικά, δεν είμαι και πολύ αισιοδοξος για το κατα πόσο θα μπορούσε να λειτουργήσει ένα τέτοιο εγχειρημα, ειδικά σε εποχές όπου ο καθένας κοιτάει να δροσιστεί και να χαλαρώνει το κεφάλι του. Οπωσδήποτε, όμως ο καύσωνας δεν είναι άλλοθι. Τελικά αυτό που μετράει περισσότερο είναι ο ωχαδερφισμός μας που προαναφερθηκε.

    Παραλληλα, πιστευω στη συλλογική δράση. Το πρόσφατο παράδειγμα με την Αμαλία τελικά μου άφησε πικρή γεύση. Το θέμα όντως ανακινήθηκε αλλά ένα σχεδόν μήνα μετά εχει θαφτεί από τα μέσα και έχει ξεχαστει γενικότερα. Το μόνο που μένει ακόμα έιναι ένα μάτσο βλαμμένοι που κάνουν εμετικά σχόλια στο ιστολόγιό της και μερικοί γιατροί που τρέχουν και δε φτάνουν. Αποδείχτηκε ακόμη μια φορά ότι ζούμε στην εποχή του εφήμερου. Τα πάντα είναι μόδες και δυστυχώς ακόμη και η δράση έχει γίνει μόδα. Ας κάνει ο καθένας ότι πρέπει και τα πράγματα νομοτελειακά θα βελτιωθούν αλλά κανείς δεν έχει την όρεξη. Κι εγώ που κάθομαι και σου γράφω ολά αυτά τώρα σκέφτομαι μόνο τις επερχόμενες διακοπές μου. Αυτό που σιχαίνομαι είναι το δήθεν και έπαιξε πολύ δηθενιά στην προηγούμενη κινητοποίηση, μπλέχτηκαν κομματα στη μέση. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι τούτη τη φορά θα ήταν διαφορετικά; Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι η προσωπική επίθεση σε ένα άτομο δε θα μεταφραζόταν ως επίθεση προς τη Νεα Δημοκρατια ή δε θα γινόταν αντικείμενο εκμεταλλευσης απο τα κομματα της αντιπολιτευσης. Εγώ δε θα κάνω τη χάρη κανενός κόμματος γιατί κανένα κόμμα δε μου κάνει τη χάρη να με πείσει ότι αξίζει να το πιστεψω.

    Σε έπρηξα ε; Καλό βράδυ!

  20. Ο/Η sailor λέει:

    Εγώ θα ήθελα να προσθέσω, πως έχω την αίσθηση, τέτοιου τύπου «επαναστάσεις» έχουν γενικευμένη ανταπόκριση αν έχουν ωριμάσει οι συνθήκες. Αν π.χ. υπάρχει μια οργή σε πολύ κόσμο που θα είναι και η κινητήρια δύναμη για κινητοποιήσεις. Και πολλές φορές οι επαναστάσεις αυτές πραγματοποιούνται κλιμακωτά, χωρίς να έχουν προσχεδιαστεί, σαν αποτέλεσμα αλληλουχίας γεγονότων.
    Αυτό δε σημαίνει πως είμαι αντίθετος στο να καλλιεργηθεί ένα τέτοιο κλίμα, αλλά με σχετικά χαμηλούς τόνους και χωρίς σπασμωδικές κινήσεις του τύπου «δεν συντάσσεστε επειδή έχετε στο νου σας το καλοκαίρι, άρα και ‘γω εγκαταλείπω την προσπάθεια».

    Τι θέλω να πω; Μπορείς να ξεκινήσεις εσύ την προσπάθειά σου μαζί με όποιον άλλο είναι έτοιμος να συνταχθεί μαζί σου, και με τον τρόπο σας σε βάθος χρόνου ίσως να επηρεάσετε και άλλους. Κι αν τελικά αυτό δε γίνει, μόνο «ήττα» δε θα είναι για σας. Άλλωστε, μπορεί έτσι να προετοιμαστεί το έδαφος για μία επόμενη προσπάθεια πιο επιτυχημένη.
    Και μη θεωρείς ντε και καλά πως όποιος δε συντάσσεται μαζί σου, είναι μόνο και μόνο επειδή κοιτάει την πάρτη του.

    Όλα αυτά με κάθε σεβασμό προς το άτομό σου, και τη διάθεσή σου για αλλαγή σε πράγματα που όλους μας ενοχλούν…

  21. Ο/Η nefelikas λέει:

    Καίγεται η μισή Ελλάδα κι ο «δικός μου» μιλάει για «σχετική επιτυχία» στην αντιμετώπιση των πυρκαγιών. Η «σχετική αποτυχία» δηλαδή ποιά θα ήταν; Να καεί όλη η Ελλάδα; Γαμώ το χαρακίρι μου μέσα…

    @Eleanna

    Για τις εξελίξεις στο θέμα των βίντεο δεν γνωρίζω τι ακριβώς έχει συμβεί. Η ιδέα σου για ενημέρωση της Ε.Ε. είναι καλή αλλά χρειάζεται μία κάποια μαζικότητα (π.χ. υπογραφές) για να μας πάρουν σοβαρά. Καθώς και έγκυρη νομική υποστήριξη. Άρα οργάνωση. Άρα συμμετοχή. Άρα τζίφος, ή τουλάχιστον «ραντεβού τον Σεπτέμβρη»…

    @2Σx2

    Οξυδερκής όπως πάντα στις παρατηρήσεις σου. Δε συμφωνώ για το θέμα του κομματικού καπελώματος γιατί ναι μεν υφίσταται αλλά αυτό δε σημαίνει πως πρέπει να κάτσουμε με σταυρωμένα χέρια και να κάνουμε πιο εύκολη τη δουλειά της (όποιας) ανάλγητης και ανίκανης κυβέρνησης. Την παθητική νοοτροπία μας πρέπει (κατά τη γνώμη μου πάντα) να καταπολεμήσουμε πρώτα απ’ όλα.

    @Sailor

    Μου φαίνεται ότι παρερμηνεύεις κάποια πράγματα. Ξεκαθάρισα και στο post και στα σχόλια ότι το πρόβλημα μου δεν είναι αν θα συνταχθούν μαζί μου κάποιοι ή θα προχωρήσουν σε δικές τους πρωτοβουλίες (τις οποίες είμαι έτοιμος να ακολουθήσω εφόσον συμφωνώ). Το πρόβλημα μου είναι κυρίως ότι ελάχιστοι (αν όχι κανένας) παίρνουν πρωτοβουλίες για ενεργητική αντίδραση. Το ότι ελάχιστοι συνειδητοποιούν τις δυνατότητες ουσιαστικής παρέμβασης στα κοινά που μας προσφέρουν τα νέα διαδραστικά μέσα.

    Το να καθόμαστε να γκρινιάζουμε και να αναλύουμε τα φαινόμενα είναι απαραίτητο, ωστόσο δεν προσφέρει προοπτική λύσεων. Ουσιαστικά, δε διαφέρουμε και πολύ από το μέσο Έλληνα που κάθεται με το φραπέ στο χέρι και διαμαρτύρεται ότι «δεν υπάρχει κράτος» (αλλά αρνείται να κουνήσει το δαχτυλάκι του να κάνει κάτι γι’ αυτό). Ενδεχομένως γιατί ο ραγιαδισμός είναι βαθιά ριζωμένος μέσα μας και φοβόμαστε να πάμε κόντρα εκεί που νομίζουμε ότι δε μας παίρνει (αλλά θα πουλήσουμε τσαμπουκά με μεγάλη ευκολία στη σερβιτόρα που μας έφερε ξεθυμασμένη μπύρα).

    Και δε μίλησα ποτέ για «επανάσταση». Αλίμονο αν αφήσουμε τα πράγματα να φτάσουν σε τέτοιο σημείο ώστε να χρειάζεται αποσταθεροποίηση και βία για να γλιτώσουμε από την αποσταθεροποίηση και τη βία. Είναι φαύλος κύκλος. Προσωπικά τουλάχιστον, δε σκοπεύω ούτε να καταλύσω το κράτος ούτε να το υποκαταστήσω. Θα ήταν φασιστικό και παντελώς ηλίθιο κάτι τέτοιο.

    Να διεκδικήσω τα αυτονόητα δικαιώματα μου όμως; Δεν οφείλω να αντισταθώ στην αστυνομοκρατία και στους βασανιστές; Αύριο μπορεί να είμαι εγώ, μεθαύριο εσύ, αντιμεθαύριο θα διασκεδάζουμε πραίτωρες βαρώντας χαστούκια ο ένας στον άλλον…

  22. Ο/Η isisveiled λέει:

    Mα κι όμως η θραύση είναι πλέον γεγονός! Είμαι επισήμως μία χαζοχαρούμενη αριβίστρια χωρίς ηθικές αναστολές (βλ. το τελευταίο μου ποστ και τα σχόλια του) και δεν πρόκειται να το αλλάξω αυτό με τίποτα. Για λίγο μόνο το πρωι με έπιασε κάτι σαν θλίψη για τα δάση που καίγονται και μετά επέστρεψα με επιμέλεια στο «στάχτη να γίνουν όλα!» Κάποτε π.χ. θα είχα αναστολές να «διαφημίσω» το μπλογκ μου σε σχόλια άλλου μπλογκ. Τώρα όμως εεεεε?

    δεν θέλω ρε παιδί μου διαμαρτυρηθώ πλέον για τίποτε πέραν του ότι δεν βρίσκω σέξι μπλουζάκι ακριβώς στην απόχρωση του κεραμιδί που πάει με την φούστα μου!

  23. Ο/Η Rodia λέει:

    ..και όμως.. παρά την αποχαύνωση που εμπόδισε τα Σώματα (Αστυνομί, Αγροφυλακή, Πυροσβεστική) του Πολύδωρα να επιτύχουν τον έλεγχο και την κατάσβεση, κάτι πάει να γίνει στην Ε.Ε.
    «Οταν διαπιστώνονται βασανιστήρια ή άλλη συμπεριφορά που υποτιμά την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και συνιστά παραβίαση των θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων, τότε πρέπει να υπάρχει αυστηρός δημοκρατικός έλεγχος των αστυνομικών Αρχών από τα κοινοβούλια των χωρών, τονίζει ο επίτροπος Τόμας Χάμαρμπεργκ»

    http://www.enet.gr/online/online_text/c=111,id=62615492

  24. Ο/Η sailor λέει:

    Πάντως για βία (!) και για κατάλυση κράτους (!!) νομίζω πως ούτε και ‘γω μίλησα…

    Ίσως και εγώ να παρερμηνεύτηκα. Τη λέξη επανάσταση την είχα σε εισαγωγικά υπονοώντας κάποιου τύπου γενικευμένη αντίδραση…
    Ας… ξαναβάλουμε τα όπλα στις θήκες τους…

    Άλλωστε πρότεινα χαμηλούς τόνους και όχι σπασμωδικές κινήσεις… 🙂

  25. Ο/Η nefelikas λέει:

    @isisveiled

    Σε καλό δρόμο βρίσκεσαι, αν και εξακολουθούν να σε νοιάζουν τα ρούχα (με τέτοια ζέστη ποιός τα χρειάζεται;)

    @Ροδιά

    Ας περάσει μια βόλτα από Ομόνοια μεριά ο κύριος Επίτροπος, να τον κεράσουν κανένα βελανίδι τα πρωτοπαλίκαρα του Βυρώνεως.

    @Sailor

    Το ξέρω ότι δε μίλησες για βία και για κατάλυση, αλλά ο όρος «επανάσταση» είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τέτοια φαινόμενα (εκτός αν χρησιμοποιείται μεταφορικά – π.χ. τεχνολογική επανάσταση). Έπρεπε να το διευκρινίσουμε δημοσίως για να μη βρεθούμε να ανταλλάσσουμε μπούφλες σε κανένα κρατητήριο…

  26. Ο/Η άμμος λέει:

    Αγαπητέ Νεφέλικα, ήμουν αρκετά επιφυλακτικός όσον αφορά τη δεύτερη κινητοποίηση που ήθελες να ξεκινήσεις, και για άσχετους προσωπικούς μου λόγους, αλλά και επειδή διαφωνούσα. Επειδή όμως ο μακαριστός Μάο είχε πει να αφήνουμε όλα τα λουλούδια να ανθίσουν, σκέφτηκα να μην εκφράσω αντιρρήσεις στα σχόλια μεχρι να δω που θα πάει. [Μια τρίτη επιφύλαξή μου είχε σχέση με μια σκηνούλα στη Σαμοθράκη, αλλά δεν είναι αμέσα σχετική με το θέμα μας και την αφήνω.]
    Η άποψη μου για τις διαδικτυακές κινητοποιήσεις είναι ότι πρέπει να αφορούν άμεσα το διαδίκτυο, αλλιώς πρέπει αμέσως να κοιτάζουν έξω από αυτό.
    Δε μιλώ για την ενημέρωση: όρεξη να ‘χουμε και να ανεβάζουμε δέκα κονωνικά θέματα τη μέρα. Όταν όμως δεν είμαστε μια «κοινότητα» που παίρνει αφορμή από τον εαυτό της για να μιλήσει ευρύτερα (όπως στην περίπτωση της Αμαλίας ή του Τσιπρόπουλου) , πρέπει να θυμόμαστε ότι υπάρχουν ήδη αρκετοί φορείς εκεί έξω που παλεύουν για τα θέματα που μας απασχολούν. Το πρώτο που θα έκανα εγώ σχετικά με το ζήτημα, θα ήταν να έρθω σε επαφή με τη Διεθνή Αμνηστία ή το Κέντρο Υποστήριξης Θυμάτων Βασανιστηρίων, για να δω πώς μπορούμε «εμείς» να τους βοηθήσουμε, δε θα ανέβαζα μπάνερ.
    Τη φοβάμαι ρε Νεφέλικα την επανάσταση του καναπέ (εκεί μπροστά βάζω συνήθως το λάπτοπ) γιατί με καθησυχάζει που δεν πολυασχολούμαι με τα κοινά, που βυθίζομαι στην τέχνη και στα διαβάσματα. Στην ουσία δεν είμαι και πολύ διαφορετικός από την Ίσιδα, απλά με τρώει κάτι παραπάνω τον τελευταίο καιρό η επανάπαυσή μου και θέλω κάτι να κάνω με αυτήν, δεν ξέρω. Μπορεί βέβαια να φταίει και ότι μου πάνε όλα τα χρώματα, οπότε δε ζορίζομαι να βρω μπλούζα που να μου ταιριάζει.

    Αυτά.

  27. Ο/Η nefelikas λέει:

    @άμμος

    Καλέ μου άνθρωπα,

    Ο καθένας μας έχει επιλέξει ένα ρόλο σ’ αυτή τη ζωή – ακόμα κι όταν πρόκειται για εικονική ζωή και πλασματικές περσόνες. Εγώ (εντελώς αυθαίρετα) διάλεξα να παίξω το ρόλο του προσωπικού γυμναστή των απανταχού επαναστατών του καναπέ(-ως). Τους τσιγκλάω λίγο, να κινητοποιηθούν μπας και πέσουν τα περιττά κιλάκια και σφίξουν λίγο τα κωλαράκια τους. Τους κράζω όταν λαχανιάζουν και παραιτούνται, τους επιβραβεύω όταν προσπαθούν, τους παρηγορώ όταν αποτυγχάνουν. Τους ντοπάρω άγρια όταν έχουν να δώσουν δύσκολους αγώνες.

    Με λίγη καλή τύχη κάποιοι από αυτούς θα καταφέρουν να εμφανιστούν φέτος στην παραλία χωρίς να ντρέπονται για όσα (δεν) έκαναν τη χρονιά που πέρασε. Έστω και του καναπέ, θα νιώθουν μέσα τους επαναστάτες. Ξέρεις πόσο σημαντικό είναι αυτό τελικά σήμερα;

    Κατά κάποιον τρόπο λοιπόν, θα μου επιτρέψεις να πω ότι επιτελώ δικτυογραφικόν λειτούργημα. Μάλλον είμαι ένας σκέτος μαλάκας όμως, γιατί δεν πληρώνομαι φράγκο γι’ αυτό που κάνω.

    Άσχετο (όχι και τόσο). Στο δελτίο του Mega σήμερα, η Κύρα Αδάμ περιέγραφε τις αντιδράσεις των κατοίκων του οικισμού που βρισκόταν πλησιέστερα στην αρχική εστία της πυρκαγιάς που κατέκαψε πάνω από το 60% της Πάρνηθας (και συνεχίζει ακόμα). Ξέρεις τι έκαναν οι περισσότεροι; Έφεραν άσπρες πλαστικές καρέκλες στην πλατεία και κάθισαν να χαζέψουν το θέαμα, περιμένοντας να έρθουν τα κανάλια για να σκούξουν μετά ότι κινδυνέψανε οι περιουσίες τους και δεν υπάρχει κράτος. Τη στιγμή που η φωτιά μπορούσε ακόμα να ελεγχθεί έτσι και κουνούσαν τον κώλο τους για να βοηθήσουν στην κατάσβεση.

    Γι’αυτό μας πηδάνε τόσο εύκολα φίλε οι κάθε λογής Βύρωνες. Γιατί τους καθόμαστε.

  28. Ο/Η Rodia λέει:

    Αρκετές φορές είχε ξεκινήσει πυρκαγιά στα Δερβενοχώρια, αλλά ποτές δεν είχε περάσει το δρομο. Ολο κάτι γινόταν και έσβηνε. Αυτή τη φορά όμως, κάτι έγινε και ΔΕΝ έσβησε, κάτι έγινε και πέρασε το δρόμο. Θες ο άνεμος, θες η αποχαύνωση του Πολύδωρα, θες η βαριεστημάρα του «συστήματος» που γνωριζε από τις 10-11 ΤΟ ΠΡΩΙ για το (μιικρό) μέτωπο της φωτιάς, ΚΑΤΙ ΕΓΙΝΕ και η Πάρνηθα κάηκε. Ετσι απλά. ΑΠΟ ΑΜΕΛΕΙΑ. ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ.

    Για το αύριο, τρέξτε εδώ: http://anadasosi.blogspot.com/

    ΝΑ ΜΗ ΝΤΡΑΠΟΥΜΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΒΟΗΘΕΙΑ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ ΜΑΣ.

  29. Ο/Η Rodia λέει:

    ΑΝΑΔΑΣΩΣΗ ΤΩΡΑ

  30. Ο/Η 2Σx2 λέει:

    Με λίγη καλή τύχη κάποιοι από αυτούς θα καταφέρουν να εμφανιστούν φέτος στην παραλία χωρίς να ντρέπονται για όσα (δεν) έκαναν τη χρονιά που πέρασε. Έστω και του καναπέ, θα νιώθουν μέσα τους επαναστάτες. Ξέρεις πόσο σημαντικό είναι αυτό τελικά σήμερα;

    Αυτή ήταν μεγάλη κουβέντα. Και γλυκόπικρα αληθινή.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s