Φύτεψε κι εσύ ένα μαλάκα, μπορείς

«Φύτεψε κι εσύ ένα μαλάκα, μπορείς»
(Προσχέδιο για οικολογικό μονόπρακτο)

 fucku.jpg

[Βράδυ καθημερινής. Ο Μιχαλάκης ανοίγει την πόρτα
κι ο Χάρης εισβάλλει στο διαμέρισμα του ανήσυχος]

ΜΙΧ: Πού ‘σαι ρε μαλάκα; Τι έπαθες πάλι;

ΧΑΡ: Κάηκε το δάσος. Το βουνό ολόκληρο. Ακόμα καίγεται.

ΜΙΧ: Ναι, το έμαθα. Κακό μεγάλο. Απανθρακώθηκαν λέει κάτι ελαφάκια.

ΧΑΡ: Ποιά ελαφάκια ρε καραγκιόζη; Εδώ μέσα σε δυο-τρεις μέρες γίναν στάχτη εκατοντάδες χιλιάδες στρέμματα. Η μισή Πάρνηθα και βάλε, ο Κίσσαβος, το Πήλιο και δεκάδες άλλα βουνά, νησιά, δάση… Το κέρατο μου ρε πούστη.

ΜΙΧ: Χαλάρωσε ρε μαλάκα. Πώς κάνεις έτσι;

[Ο Μιχαλάκης ανάβει τσιγάρο. Ο Χάρης παίρνει βαθιά ανάσα.]

ΧΑΡ: Δε μου λες; Από πού νομίζεις ότι ανέπνεες οξυγόνο τόσο καιρό;

ΜΙΧ: Σιγά μην ανέπνεα και υδρογόνο. Αφού ζω στην πόλη, εδώ δεν έχει τέτοια πράγματα.

ΧΑΡ: Έχεις κάποιο δίκο σ’ αυτό, αλλά όπως ξέρεις το τσιμέντο, η άσφαλτος και η στάχτη δεν παράγουν οξυγόνο. Καθόλου.

ΜΙΧ: Ε, δε γαμιέται; Θα εισάγουμε από τους Κινέζους, όπως κάνουμε και με τα υπόλοιπα.

ΧΑΡ: Ναι, λες και δεν είχαμε ήδη αρκετούς αριτζήδες σ’ αυτή τη χώρα…

ΜΙΧ: Να δεις που θα βγάλουν και δάνειο οι τράπεζες. «Αναπνεύστε ελεύθερα και πληρώστε σε 60 άτοκα χρόνια».

[Γελάνε. Ο Μιχαλάκης σηκώνεται και πάει στο ψυγείο]

ΧΑΡ: 40. Μάξιμουμ. Δεν παλεύεται παραπάνω, στην ηλικία που είμαστε πια…

ΜΙΧ: Ε, αφού την πουτσίσαμε που την πουτσίσαμε, δεν αράζεις να πιούμε και καμιά μπύρα; Στέγνωσε το λαρύγγι μου όλη μέρα με τα κωλο-αποκαΐδια.

ΧΑΡ: Σα χιόνι έπεφταν. Γκρίζο. Εφιαλτικό.

ΜΙΧ: Ακριβώς. Γι’ αυτό κάτσε να πιείς μια μπυρίτσα να στανιάρεις.

[«Τσσσκ… σκλάτς!» Ανοίγουν μια μπύρα και τη μοιράζονται]

ΧΑΡ: Ρε μαλάκα, ρε πρέπει να κάνουμε κάτι γαμώτο.

ΜΙΧ: Σαν τι να κάνουμε ρε μαλάκα; Πάει, κάηκε. Δεν υπάρχει κράτος, το μαχαίρι θα μπει στο κόκκαλο και τα σχετικά…

ΧΑΡ: Κι εμείς πού είμασταν όταν καιγόταν;

ΜΙΧ: Εμείς; Τι δουλειά έχουμε εμείς εκεί πάνω; Ούτε εξοχικά έχουμε ούτε τίποτα. Σιγά μην ανέβαινα να σώσω το καζίνο.

ΧΑΡ: Ποιός το γαμεί το καζίνο;

ΜΙΧ: Είσαι μαλάκας. Ρε, ξέρεις τι λεφτά είχε εκεί μέσα; Να χωνόσουνα μες στην αναμπουμπούλα εκεί που το εκκενώνανε και να βούταγες μερικά τούβλα σε χάλαγε δηλαδή.

[Πηγαίνουν έξω και κάθονται στη βεράντα. Κοιτάνε ψηλά.
Στάχτες και αποκαΐδια πέφτουν αργά σα νιφάδες.]

ΜΙΧ: Ακόμα ρίχνει…

ΧΑΡ: Γάμησε τα.

ΧΑΡ: Ρε μαλάκα,τι να τα κάνω τα τούβλα αν δεν έχω αέρα να αναπνεύσω; Αν δεν έχω νερό να πιω; Αν δεν έχω φαγητό να φάω;

ΜΙΧ: Α, έχει περισσέψει λίγο, στο ψυγείο. Θέλεις;

ΧΑΡ: Εγώ σου μιλάω σοβαρά μαλάκα κι εσύ με γράφεις.

ΜΙΧ: Ε, τι θες να κάνω ρε μαλάκα; Νομίζεις ότι εγώ χάρηκα δηλαδή που κάηκε;

[Πίνουν μια γερή γουλιά ταυτόχρονα]

ΧΑΡ: Πάμε για αναδάσωση;

ΜΙΧ: Τι πράγμα;

ΧΑΡ: Κάτι παιδιά στο ίντερνετ πάνε να στήσουν μια αναδάσωση.

ΜΙΧ: Καλά, σιγά μη βγουν αυτοί από τα σπίτια τους.

ΧΑΡ: Ρε, χέστους αυτούς. Εμείς θα πάμε;

ΜΙΧ: Α, μιλούσες σοβαρά δηλαδή…

ΧΑΡ: Ναι ρε μαλάκα. Θα πάμε ή θα κάθεσαι όλη μέρα εκεί μέχρι να φυτρώσουν παπάρια στον καναπέ;

ΜΙΧ: Και θες τώρα να πάρω εγώ το αμάξι, να ανέβω Πάρνηθα κατακαλόκαιρο και να σκάβω μέχρι να βρω πετρέλαιο;

ΧΑΡ: Πάνω-κάτω ναι. Μόνο που δε θα ψάχνουμε για πετρέλαιο. Μπορεί να μην είναι κατακαλόκαιρο πάντως, μπορεί να πάρει χρόνο.

ΜΙΧ: Ρε Χάρη, δεν πρόκειται να μαζευτούν τώρα ένα μάτσο άγνωστοι, και καλά «πάμε να σώσουμε τη φύση», με ένα δενδρύλλιο ο καθένας στην αγκαλιά. Δεν το καταλαβαίνεις; Θα ξεφουσκώσει, όπως όλα.

ΧΑΡ: Στο ‘πα και πριν, στ’ αρχίδια μου τι θα κάνουν αυτοί. Εγώ θα πάω.

ΜΙΧ: Πού θα πας ρε μαλάκα;

ΧΑΡ: Οπουδήποτε. Δε γίνεται να το αφήσουμε έτσι αυτό. Πάμε – όλοι μαζί ή ανεξάρτητα, δεν παίζει ρόλο. Το θέμα είναι να κάνουμε κάτι και να προλάβουμε τις μπουλντόζες.

ΜΙΧ: Ποιές μπουλντόζες ρε; Στη χαράδρα θα πάνε να χτίσουνε;

ΧΑΡ: Γιατί, κολώνουνε νομίζεις; Μιχαλάκη, δεν πάει άλλο. Αυτό μπορείς να το καταλάβεις;

ΜΙΧ: Ναι, αυτό το ξέρω. Το ‘χω νιώσει. Παλιά.

ΧΑΡ: Ωραία. Αυτό λέω κι εγώ τόση ώρα. Πάμε;

ΜΙΧ: Δε γαμιέται; Τι έχουμε να χάσουμε;

[Σηκώνονται να φύγουν]

ΧΑΡ: Έχεις φτυάρι στ’ αμάξι;

ΜΙΧ: Όχι ρε μαλάκα, αλλά αν θέλεις το’ χω τίγκα στις τσουγκράνες…

ΧΑΡ: Ναι, για να ξύνεις τ’ αρχίδια σου.

ΜΙΧ: Τι άλλο;

[Η πόρτα κλείνει πίσω τους. Τέλος]

This entry was posted in ...και πολλα αλλα, εξοδοι κινδυνου. Bookmark the permalink.

30 Responses to Φύτεψε κι εσύ ένα μαλάκα, μπορείς

  1. Ο/Η nefelikas λέει:

    Του βαλα και happy end, για να μη λέτε ότι γκρινιάζω…

  2. Ο/Η Rodia λέει:

    Μεγάλο το βρίσκω. Μια απλούστερη βερσιόν:

    -Τι σου κάνω μάνα μου;
    -Αχ αχ αχ.. καίγομαι.. καίγομαι..
    -Να σου φυτέψω τώρα ένα μαλάκα; θέλεις;
    -Ενα μαλάκα σαν και σένα μωρό μου; ναι.. αχ αχ αχ..

  3. Ο/Η Rodia λέει:

    «Προστατέψτε το υπό εξαφάνιση είδος malaka-malaka, που ενδημεί μόνο στην Ελλάδα»

    -Ελα δω ρε μαλάκα, έτσι το ταΐζουν το παιδί;
    -Πώς για; Σάμπως ήξερα κι από πριν;
    -Βάλτου πρώτα τη πετσετούλα μη λερωθεί…
    -Α, μάλιστα. Πετσετούλα.
    -Τι κάνεις εκεί μαλάκα;
    -Τι έκανα πάλι; Πετσετούλα έβαλα.
    -Βάλε και αντισηπτικό στα χέρια σου. Πάρε ένα μωρομάντιλο, μαλάκα.
    -Μάλιστα, και μωρομάντιλο.
    -ουααα ουαααα (το μικρο, αλλα θα μεγαλώσει)
    -Αχρηστος είσαι μαλάκα, το ακούς που σκούζει;
    -Το ακούω, γι αυτό βιάζομαι να το ταΐσω λέμε…
    -Τώρα να το ταΐσεις; Κρύωσε το γαλατάκι του.
    -ουααα ουαααα (κλαίει πάλι)
    -Σκάσε βλαμμένο, θα μεγαλώσεις, δε θα μεγαλώσεις; Τότε να δεις σφαλιάρα σύννεφο!
    -Τι του λες του παιδιού πάλι; Μαλάκα, το τρόμαξες!
    -ΟΥΑΑΑΑ ΟΥΑΑΑΑ ΟΥΑΑΑΑ
    -Παραιτούμαι. Αναγνωρίζω τη μαλακία μου. Τέλος.

  4. και με το happy end, πάλι γκρινιάζεις

    😉

    αλλά έχεις δίκιο.

    γιατί όσα μονόπρακτα κι αν ανέβουν, πάλι η επιθεώρηση θα κόψει τα εισιτήρια

  5. Ο/Η Rodia λέει:

    http://biostore-aloa.blogspot.com/2007/06/blog-post_29.html
    ΦΩΤΙΕΣ – Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΔΑΣΩΝ

    Ενα άρθρο που βρήκα, όπου οι ειδικοί ζητούν απλώς να μείνει το δάσος στην ησυχία του. Ούτε αναδασώσεις, ούτε τπτ που θα αναστατώσει το οικοσύστημα. Μόνο συγκράτηση του χώματος και προστασία από οικοπεδοφάγους και μυρηκαστικά.

  6. Ο/Η nefelikas λέει:

    @Rodia

    Το άρθρο το διάβασα κι εγώ και έχει πολύ ενδιαφέρον. Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με κινητοποιήσεις μπλογκόσφαιρας αλλά με εθελοντισμό πολιτών σε συντονισμό με ειδικούς και συλλόγους που ξέρουν καλύτερα τι και πώς πρέπει να γίνει.

    Όσο για τη μαλακία, είναι κάτι περισσότερο από εθνικό μας σπορ. Είναι τρόπος ζωής.

    @μια αντανάκλαση

    Σαν κακή παράσταση επιθεώρησης. Τουλάχιστον παλιά τις ανεβάζανε σε αναψυκτήρια με μπόλικο πράσινο και χώρο για να παίζουν τα παιδιά…

  7. Ο/Η cropper λέει:

    – Μπορεί να αισιοδοξεί ένας φυτεμένος μαλάκας;
    – Ο μαλάκας όλα τα μπορεί. Η μαλακία πεθαίνει τελευταία. Μετά κι από την ελπίδα …

    Φ.Μ.

  8. Ο/Η nefelikas λέει:

    @cropper

    Τη μαλακία πολλοί αγάπησαν, το μαλάκα όμως ουδείς.

  9. Ο/Η elafini λέει:

    τι μου θυμίζει ο μιχαλάκης…τι μου θυμίζει…

  10. Ο/Η nik-athenian λέει:

    Nefelikas, ίσως κάποιος/οι να ενδιαφέρονταν να το κάνουν happening σε πολυσύχναστα σημεία της Αθήνας ή της Θεσσαλονίκης. Θα άξιζε.

  11. Ο/Η nefelikas λέει:

    @elafini

    Ο Μιχαλάκης σου θυμίζει την πλειοψηφία των Ελλήνων και Ελληνίδων (σε παραλλαγές έστω). Των πολιτών που νοιάζονται για τα κοινά μόνο σε επίπεδο θεωρητικής συζήτησης καφενείου. Ή καθόλου.

    @nik-athenian

    Σ’ ευχαριστώ, αν και το παρόν κείμενο πιθανόν να σκανδαλίσει αρκετούς με τη γλώσσα που χρησιμοποιεί. Θα μου πεις, δε μας αξίζει να αλληλοαποκαλούμαστε μαλάκες όταν αφήνουμε να καίγονται τα δάση μας και σώζουμε τα καζίνα;

  12. Ο/Η coolplatanos λέει:

    ναι, καλά το αν θα αλληλοαποκαλούμαστε «μαλάκας» μας μάρανε. Καθημερινά αυτό κάνουμε και στο τέλος έχουμε γίνει κιόλας…

  13. Ο/Η paraxeno λέει:

    ντρέπομαι και θα το λέω μεχρι να ξαναγίνει το ελατόδασος στην Παρνηθα, το δασος στο Π’ήλιο κι ολα τα δάση που κάηκαν τοσα χρονια που μεγάλωνα και δεν έκανα σχεδόν τίποτα για να τα προστατέψω

    ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ

  14. Ο/Η Rodia λέει:

    Τι να έκανες βρε Παράξενο; Να φύλαγες τους πυλώνες της ΔΕΗ; Τόσους έχουμε και τους πληρώνουμε γι αυτή τη δουλειά…

  15. Ο/Η Rodia λέει:

    Δείτε το βιντεάκι με τα διάφορα στοιχεία, για να καταλάβετε τι εννοώ όταν γράφω «πληρώνουμε». Τους μόνιμους υπαλλήλους εννοώ και όχι τους εποχιακούς που πληρώνονται κατόπιν εορτής -και ΑΝ. Δυστυχώς, εμείς είμαστε οι μ@λ@κες…
    Α! τώρα προσλάβαμε και αγροφύλακες κι έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο μέχρι να καεί ό,τι απόμεινε.

    Ντρέπομαι που ελέγχω ελλιπώς τους … που μας κυβερνούν

  16. Ο/Η nefelikas λέει:

    @coolplatanos

    Λέγε, λέγε, στο τέλος το πιστεύεις… Απόδειξη ότι και τώρα που ξυπνήσαμε επιτέλους και λέμε να κάνουμε κάτι όλοι μαζί δεν είμαστε ικανοί ούτε να συντονιστούμε μεταξύ μας. Είμαστε άξιοι της μοίρας μας μου φαίνεται…

    @paraxeno

    Τζάμπα ντρέπεσαι. Δεν σου έμαθε κανείς ότι πρέπει να φροντίζεις το περιβάλλον σου, ούτε σε εμένα, ούτε στους περισσότερους από εμάς. Μας έμαθαν μόνο ότι πρέπει να δουλεύουμε, να βγάζουμε λεφτά και να προσκυνάμε θεούς κι αφέντες. Και πού και πού να βελάζουμε…

    @Ροδιά

    Έπρεπε να δούμε το δάσος να καίγεται, ξανά και ξανά, για να αρχίσουμε να καταλαβαίνουμε ότι δεν είναι μόνο ευθύνη των «αρμοδίων». Έπρεπε να μας κλέψουν, να μας χτυπήσουν, να μας ψεκάσουν και να μας κοροϊδέψουν για να καταλάβουμε ότι αντί να είμαστε πελάτες γίναμε δούλοι. Έπρεπε να τους αφήσουμε να τα ξεπουλήσουν όλα για να καταλάβουμε ότι πεθαίνουμε και κληρονομούμε στα παιδιά μας έναν εφιάλτη.

    Και τώρα που τα καταλάβαμε όλα αυτά, θα τα ξεχάσουμε και θα πάμε διακοπές με το νέο δάνειο που αποκτήσαμε. Κι όταν γυρίσουμε πίσω θα έχουμε πολύ τρέξιμο για να ασχοληθούμε με δάση και ελάφια…

    Τέτοιοι μαλάκες που είμαστε, τι άλλο θα μπορούσες να περιμένεις;

  17. Ο/Η coolplatanos λέει:

    Πράγματι αντιδρούμε εξίσου δραματικά με τους κυβερνώντες. Πολύ θεατρικότητα και λιγότερη μεθοδικότητα. Ιδιοσυγκρασιακό φυλετικό χαρακτηριστικό; Δεν ξέρω. Πάντως με κουράζει προσωπικά. Πέρα από αυτό η αυτομαστίγωση επίσης δεν προσφέρει κάτι… Λίγη ψυχραιμία και λιγότερος πανικός θα βοηθούσε περισσότερο σε ένα σωστό συντονισμό. Περιμένω ένα μέιλ από σένα

  18. Ο/Η coolplatanos λέει:

    σου έχω αφήσει μήνυμα στις συστάσεις

  19. Ο/Η nefelikas λέει:

    @coolplatanos

    Έχεις δίκιο ότι το αυτομαστίγωμα δε βοηθάει ιδιαίτερα. Ούτε ο πανικός. Το στοίχημα όμως είναι ακριβώς εκεί. Στο αν θα μπορέσουμε κάποιοι (λίγοι ή πολλοί) να συντονιστούμε μεταξύ μας σαν ενεργοί πολίτες, ώστε με μέθοδο και ψυχραιμία να παρασύρουμε κι άλλους να αναλάβουν δράση. Στο αν θα πιστέψουμε εμείς οι ίδιοι ότι μπορεί να γίνει κάτι σ’ αυτή τη χώρα πέρα από παχιά λόγια και κούφιες καταγγελίες.

    Δεν είμαι και πολύ αισιόδοξος για να πω την αλήθεια.

  20. Ο/Η industrial daisies λέει:

    Εγώ πάντως έχω χάσει τις ελπίδες μου. Μην μου κακιώσεις για αυτό. Δεν πρόκειται να το ρίξω στην τρελλή αφού δεν ελπίζω, όμως δεν μπορώ να βρω κάτι να πιαστώ τώρα…

  21. Ο/Η nefelikas λέει:

    @industrialdaisies

    Ξέρεις ποιό είναι το χειρότερο καλή μου; Ότι τελικά χάνουν τις ελπίδες τους πάντα αυτοί που θα έπρεπε να τις διατηρούν, και τις βρίσκουν αυτοί που θα έπρεπε να τις έχουν χάσει εδώ και καιρό…

  22. Ο/Η paraxeno λέει:

    ότι και να μου πείτε εγώ συνεχίζω να ντρέπομαι, γιατί ψηφίζω από τα 18 και που να μου κοβόταν το χέρι, έχω ψηφίσει μια φορά στα μικρά μου εναν από τους μαλάκες όλους που τομούν και βγαινουν και μιλάνε και υπόσχονται… ντρέπομαι και φταιω γιατί για την ανακύκλωση ήξερα καιρό, αλλά βαριόμουν να περπατήσω δεκα βήματα παραπάνω για να τα πετάξω, ντρέπομαι και φταιω γιατί καιω περισσότερο ρεύμα από όσο μου χρειάζεται, και δεν άλλαξα λάμπες ακόμη στο σπίτι, φταιω και ντρεπομαι γιατί χαλάω πολύ χαρτί για διάφορες δουλειές… ναι δεν μπορούσα να φυλάξω τους πυλώνες της ΔΕΗ αλλά ηλιακό θερμοσίφωνα επρεπε να επιμένω να βάλουν οι γονείς μου, αλλά δεν το έκανα, θα ανασκουμπωθώ όμως εστω και αργά να κάνω ότι μου αναλογεί, μέχρι να μου γίνει συνήθεια όπως το τσιγάρο… μόνο ετσι θα νιώθω λίγο καλύτερα γιατί ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ για τη φωτιά για το χάλι μας για όλα όπως και ολοι οσοι βολευόμαστε στα λίγα ή στα πολλά μας και με τη δικαιολογία ότι τι να κανω μόνος μου αφου ολοι οι άλλοι δεν κανουν τιποτα βοηθάμε τους μαλάκες να αυγαταινουν και να μας δυναστεύουν να μας καινε, μονοι μας καιγόμαστε….

  23. Ο/Η nefelikas λέει:

    @paraxeno

    Εδώ που τα λέμε, μάλλον έχεις δίκιο. Το ζήτημα είναι όμως να ξεφύγουμε από ενοχικά σύνδρομα και να μετατρέψουμε όλη αυτή την οργή και την πίκρα μέσα μας σε κάτι θετικό. Να προσπαθήσουμε να ξυπνήσουμε και άλλους γύρω μας, να ψάξουμε όλοι μαζί κι ο καθένας χωριστά λύσεις, να μάθουμε να ζούμε με άλλες αξίες από αυτές με τις οποίες μεγαλώσαμε…

  24. Ο/Η Zombila λέει:

    Να φωνάξουμε τους προσκόπους

  25. Ο/Η paraxeno λέει:

    αυτό προσπαθώ να κάνω στο μικρόκοσμό μου φιλε μου νεφελίκα… από τη μια να κάνω ότι χρειάζεται για να μην ντρέπομαι, κι όταν γκρινιάζω να μην ανάβει το λαμπάκι που λέει επ Χριστίνα εσύ τι εκανες για αυτό, και εχεις και μούτρα να φωνάζεις????

    κι από την άλλη αρχισα να ενισχύω την εικόνα της τρελλής της γειτονιάς σήμερα και να την μεγαλώνω σε εικόνα η τρελλή της μικρής περιοχής που ζω, ενημερώνοντας για ολες τις κινήσεις που οργανώνονται, τους ταμίες στην εθνική που πήγα να πλερώσω το δάνειο, αλλά κι όλα τα σικ μαγαζάκια που βρεθηκαν στο δρόμο μου, οι μισοί με κοιταζαν σαν εξωγήινη αλλά καλύτερα ετσι μπαρά η ντροπή….

    δεν ειν ντροπή να σαι από άλλο πλανήτη ειναι???? εκεί μπορεί να μην καινε κι όλας ναιιιιιιιιιι τους προσκόπους

  26. Ο/Η nefelikas λέει:

    @zombila

    Τα γεροντολυκόπουλα θα σώσουν τον κόσμο.

    @paraxeno

    Οι εξωγήινοι πρέπει να σπάνε τρελή πλάκα με πάρτη μας – θα έχουμε γίνει κάτι σαν διαγαλαξιακό σόου της Ανίτας Πάνια…

    Ψυχραιμία Χριστίνα

  27. Ο/Η paraxeno λέει:

    στέκεται ακίνητη μπροστά στο ανεμιστήρι (air condition δεν εχει) μπας και ψυχράνει το αιμα της…

    που ειναι η πετσέτα μου???? σε δυο μέρες περνάει το επόμενο διαστημικό λεωφορείο για τον Σείριο… need to be on it

    κι η φωτιά ακόμη καίει στο βουνό… πως να κρυώσει το αιμα???

    καλημέρα φίλε μου

  28. Ο/Η pølsemannen λέει:

    Αγαπητέ Νεφελίκα,

    Εγώ σαν κάτοχος του γονιδίου Αίπσηλων (The original!) δηλώνω ευθαρσώς ότι ουδεμία ενοχή έχω δια τα πραχθέντα υπό των Αιπσηλωνικών εν Ιχώρ αδελφών μου.

    Μάλιστα μπορώ ευκόλως και ανερυθριάστως να θεωρήσω τον αδελφό Μιχαήλ εν τω μονοπράκτω, σαν ετεροετεροθαλή αδελφό.

    Δηλ. από άλλο πατέρα και άλλη μητέρα.

    Σοβαρά τώρα, εάν δεν αφεθούν να δράσουν οι ειδικοί επί του θέματος απερίσπαστοι στα περί αναδάσωσης και προστασίας από τις επερχόμενες κατολισθήσεις λόγω βροχών, δεν θα προκύψει κάτι θετικό από τις όποιες πρωτοβουλίες πέρα από κάποια χάπενινγκ και πανηγύρεις.

Σχολιάστε

