Βρε ποιόν μου θυμίζει, ποιόν μου θυμίζει…

jabba.jpg

 

Γνωστή φυσιογνωμία, κάπου τον έχω ξαναδεί πρόσφατα. Αν όχι τον ίδιο, τουλάχιστον κάποιον συγγενή του. Πού όμως; Σπάω το κεφάλι μου και δε μπορώ να θυμηθώ.  Βοηθήστε με λίγο ρε παιδιά κι εσείς…

 

Για την ιστορία, ο εικονιζόμενος ονομάζεται Jabba the Hutt, και έκλεψε την παράσταση στην ταινία «Πόλεμος των Άστρων: Η Επιστροφή των Τζεντάι» (Επεισόδιο 6). Πρόκειται για έναν αδίστακτο άρχοντα του υπόκοσμου, με προσωπικό στρατό μισθοφόρων, ιδιόκτητα τέρατα που καταβροχθίζουν τους αντιπάλους του και σκοτεινές συναλλαγές με κάθε μορφή οικονομικής εξουσίας. Εκδικητικός, πανούργος και αχόρταγος. Στο τέλος τον στραγγαλίζει μια πριγκήπισσα με χρυσοποίκιλτο μπικίνι.

This entry was posted in πανι & γυαλι, υπεροψιες, εξοδοι κινδυνου. Bookmark the permalink.

21 Responses to Βρε ποιόν μου θυμίζει, ποιόν μου θυμίζει…

  1. Μήπως την Κατερίνα Γιουλάκη?!
    Αλλά που την είδες πρόσφατα…

    Υπογραφή,
    ο βλάκας από το υπερπέραν.

  2. Πέρα από την πλάκα, μου θυμίζει την Φάνη (πάλι?) Πετραλιά, αλλά στο πιο όμορφο.

  3. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Ελα ρε. Είσαι ο γείτονας που βλεπει τον καθρέφτη μου το πρώι ?

  4. Ο/Η mafioza λέει:

    Μήπως κάποιο πολιτικό??…

  5. Ο/Η mafioza λέει:

    Γιατί δεν εμφανίζεται το blog μου στο nick μου πάνω, ε??? Ε??

  6. Ο/Η exitmusician λέει:

    Εγώ την πριγκίπισσα με το μπικίνι θέλω να δω. Μήπως τη λένε Αννούλα;

  7. Ο/Η nefelikas λέει:

    @Γιώργος Μαργαρίτης
    Δύο στα δύο λάθος. Ούτε η Γιουλάκη, ούτε η Πετραλιά. Σου έμεινε μία τελευταία απάντηση.

    @Anonymous
    Μήπως είσαι εγώ ή είμαι εσύ; Απ’ όσο θυμάμαι, δε μου άφησα ανώνυμο σχόλιο. Κι αν το έκανα, λάθος έπεσα.

    @mafioza
    Καλά πας. Αν γινόσουν και λίγο πιο συγκεκριμένη… Πάντως δεν ξέρω γιατί δεν εμφανίζεται το blog σου.

    @exitmusician
    Φέρνει λίγο σε Αννούλα η πριγκήπισσα είναι η αλήθεια. Σκληρή και στεγνή σαν παξιμάδι.

  8. Ο/Η mafioza λέει:

    Βενιζέλος.

    You will find me at

    http://mafioza.wordpress.com/

  9. Ο/Η zaphod λέει:

    Προγολουειδώς του μοιάζει και του παραμοιάζει!

    Ειναι και ο Jabba του μεσαίου χώρου;

  10. Ο/Η nefelikas λέει:

    @mafioza

    Μαρτυριάρα! Τώρα με αναγκάζεις να γράψω καινούργιο post…

    @zaphod
    Φτυστοί είναι. Απλά έχει λιγότερο σκοτεινό βλέμμα (ο Jabba). O οποίος Jabba (aka Μπένι-βγαίνει-σφήνωσε) δεν είναι απλά του μεσαίου χώρου. ΕΙΝΑΙ ο μεσαίος χώρος (ή τουλάχιστον τον καταλαμβάνει από τη βαθιά θρησκευόμενη δεξιά ως την παραλίγο επαναστατική αριστερά).

    Μόνη μας ελπίδα ο Σκανδαλίδης…

  11. Ο/Η ange-ta λέει:

    Οντως του μοιάζει του ωραίου!!!!

  12. Ο/Η 2Σx2 λέει:

    Άντε να βγαίνουν και τα φωτόσπαθα να γίνει του πολέμου των άστρων.
    Και αφήστε τις βλακείες περί σχίσματος, εδώ μιλάμε για υπερθέαμα – δωρεάν για όλους, όλε!

  13. Ο/Η mafioza λέει:

    Δεν είναι ακριβώς υπερθέαμα.
    Ειναι κατάντια.
    Ανεξαρτήτως του πολιτικού χώρου στον οποίο ανήκω, αυτή η εικόνα με λυπεί.

  14. Ο/Η breath collector λέει:

    Ναι…. κι εμένα εκείνον του μεσαίου χώρου μου θυμίζει (ωραία το είπε) που βλέπουμε τόσο σε παράθυρο που έλεγα μα τι λείπει από την εικόνα.

    Εξαιρετική ανακάλυψη…
    καλησπέρα

  15. Ο/Η nefelikas λέει:

    @ange-ta
    Σαν δύο σταγόνες μπομπότας…

    @2Σx2
    Κι ο Ρουσσόπουλος πουλάει ποπ-κορν στην καντίνα…

    @mafioza
    Καθόλου δεν πρέπει να σε λυπεί. Επιτέλους βγαίνουν φόρα-παρτίδα τα πραγματικά κίνητρα και ήθη των πολιτικών. Ανεξαρτήτως παράταξης.

    @breath collector
    Δεν χωρούσε από το παράθυρο και το ξηλώσαμε. Καλωσόρισες.

  16. Και σχεδόν γυμνή η τύπισσα. Εμ κι εγώ θα ήθελα να φύγω από τα χέρια εκείνης.

  17. Ο/Η doctor λέει:

    Ξέρει και Συνταγματικό Δίκαιο;

    Ναι;;;;

    Να πω εγώ; Κύριε-κύριε-κύριε-κύριε!!!!

    doc

  18. Ο/Η nefelikas λέει:

    @δείμος του πολίτη
    Θέλεις να φύγεις από τα χέρια της Αννούλας; Δε σε είχα για τόσο διεστραμμένο :-Ρ

    @ange-ta
    Η Βιρμανία είναι βρώμικη ιστορία δυστυχώς. Μακάρι όλο το ενδιαφέρον των διεθνών ΜΜΕ και πολλών κυβερνήσεων που αντιδρούν στη βίαιη καταστολή να είναι άδολο. Φοβάμαι όμως ότι δεν είναι (χωρίς αυτό να αναιρεί την δικαιολογημένη αγανάκτηση της διεθνούς κοινής γνώμης).

    @doctor
    Το αποκάλυψε ήδη η μαφιόζα (βλ. παραπάνω στα σχόλια). Πάντως, ο Jabba Μάγκας ξέρει και από συνταγματικό άμα λάχει.

  19. Ο/Η mafioza λέει:

    Βρε ποιος Βενιζέλος και ποιος Παπανδρέου μου λέτε σεις. Ένας είναι ο Πρόεδρος. Όποιος έτυχε να δει σήμερα την εκπομπή «Κοινωνία ώρα mega» με τον Καμπουράκη και τον Οικονομέα θα με καταλάβει. Και για να γίνω πιο σαφής, τι είδα σήμερα στην εν λόγω εκπομπή. Πήγε λέει ένας καψερός 70 χρονών πωλητής λαικών αγορών, και έκανε τα χαρτιά του και σύμφωνα με ό,τι ορίζει το Σύνταγμα και το καταστατικό του ΠΑ.ΣΟ.Κ., και έθεσε υποψηφιότητα για πρόεδρος!!!!! Δεν θυμάμαι τ’όνομα του γμτ.
    Ρε αυτός είναι σας λέω ο νέος πρόεδρος!

  20. Ο/Η mafioza λέει:

    Διόρθωσις*

    Πωλητής στις λαϊκές αγορές είναι το σωστό.

    Δεν είναι πωλητής λαϊκών αγορών να τις πουλάει αυτές τις ίδιες.

    Δεν με αναγνωρίζω.

Σχολιάστε

