Το τίμημα της δικτυογραφίας

Όσο ηλίθιο κι αν ακούγεται, η παθιασμένη ενασχόληση μου με τον μαγικό κόσμο της δημόσιας και αμφίδρομης επικοινωνίας είχε σαν συνέπεια τον τραυματισμό μου. Επιτέλους, μπορώ πια να καυχηθώ ότι είμαι ένας αγωνιστής μπλόγκερ. Ένας ήρωας με περιστρεφόμενη καρέκλα…

«Αυχενικός ευθειασμός» ήταν η διάγνωση της αγέλαστης ορθοπεδικού για τους οξείς πόνους που ταλαιπωρούσαν την πλάτη μου κάθε φορά και πιο επίμονα. Σε απλά ελληνικά σημαίνει ότι οι σπόνδυλοι στο σβέρκο μου ευθυγραμμίστηκαν μεταξύ τους αντί να σχηματίζουν μία ελαφριά καμπύλη. Στην ακτινογραφία μοιάζει σαν να έχω καταπιεί μπαστούνι. Αποτέλεσμα; Μυϊκοί σπασμοί και δυνατό πιάσιμο από τη μέση μέχρι το σβέρκο, που μετά απλώνεται στους ώμους και τα χέρια. Από το ατέλειωτο καθισιό μπροστά σε μία οθόνη, από τις εκατοντάδες χιλιάδες λέξεις που έχω πληκτρολογήσει δεξιά-αριστερά σε όλη τη βλακόσφαιρα κι ακόμα παραπέρα. Πόσο καμμένος μπορεί να είναι ένας άνθρωπος;

Έχοντας χαπακωθεί και μπλαστρωθεί κατάλληλα, αντιμετωπίζω το τραύμα μου με εντατική φυσικοθεραπεία. Δηλαδή με λέιζερ, υπέρηχους και κάτι περίεργα ηλεκτρόδια που αφήνουν σημάδια σαν υπερμεγέθη ρουφήγματα. Στη συνέχεια, αφήνομαι στα σαδιστικά ένστικτα μιας δίμετρης μπασκετμπολίστριας που σε λίγο θα με κάνει να τα ομολογήσω όλα. Πώς είναι το αισθησιακό μασάζ που σας κάνει η/ο σύντροφος σας για να χαλαρώσετε πριν το σεξ; Καμμία σχέση. Πονάει σα διάολος και η τύπισσα έχει δάχτυλα που τσαλακώνουν λαμαρίνα. Μη γελάτε καθάρματα, θα ‘ρθει κι η σειρά σας…

Αν το μετάνιωσα; Το παράκανα σίγουρα, αυτό το παραδέχομαι. Επίσης, υποσχέθηκα να βάλω μυαλό και να προσέχω τις υπερβολές. Σοβαρά. Ούτε για μια στιγμή όμως δεν σκέφτηκα ότι μπορεί να μην άξιζε τον κόπο όλη αυτή η ιστορία. Όχι τόσο επειδή είναι πόλεμος εκεί έξω και ένας από τους τρόπους για να αντισταθείς είναι να ανεβάζεις οργισμένα κείμενα για να παρακινήσεις κι άλλους να ξεκουνηθούν και να διεκδικήσουν. Πιο πολύ επειδή το διασκέδασα. Κι ακόμα το διασκεδάζω είναι η αλήθεια. Κι ας μην είναι πια τα μπλογκς αυτό που ήταν κάποτε.

Όλο αυτό το αλισβερίσι μεταξύ μας, όλος αυτός ο συλλογικός και άναρχος χαβαλές, όλη αυτή η αίσθηση ότι μοιράζεσαι κάτι δικό σου με άλλους. Ή ότι σε αφήνουν οι άλλοι να μοιράζεσαι κάτι δικό τους. Το αίμα που σου καίει τ’ αυτιά όταν μπλέκεις σε έναν έντονο διάλογο κι εκείνο το αμυδρό χαμόγελο που σου ξεφεύγει όταν συνειδητοποιείς ότι κάποιοι ξόδεψαν λίγα δευτερόλεπτα για να σκεφτούν πάνω σε κάτι που έγραψες. Οι θησαυροί που ανακαλύπτεις θαμμένους κάτω από σωρούς ψηφιοποιημένων σκουπιδιών. Τα επαναστατημένα μπανεράκια και τα μεταμεσονύχτια mp3. Τα βιντεάκια του YouTube, που ακόμα κι όταν είναι ξενέρωτα κουβαλάνε μία προσμονή για κάτι καινούργιο. Οι σοβαροφανείς πίνακες με τα στατιστικά επισκεψιμότητας και οι άχρηστες πληροφορίες για το τι στα κομμάτια έψαχνε στο google ο κάθε άσχετος που σε επισκέφτηκε κατά λάθος. Τα εξυπνακίστικα avatars και τα κουλά ψευδώνυμα που για κάποιον, κάπου, κάτι σημαίνουν. Τα εύστοχα σχόλια, που ακόμα κι αν κάποτε γίνονται προσβλητικά σε τσιγκλάνε να απαντήσεις. Τα τσιγάρα που σου γδέρνουν το λαρύγγι όταν κοντεύει πια να ξημερώσει κι εσύ δε λες να κλείσεις το ρημάδι και να πας για ύπνο. Οι μουσικές από τα παλιά που σου κρατάνε συντροφιά και σε εμπνέεουν να γράψεις άλλη μια φράση. Άλλη μια λέξη. Οι άνθρωποι που ποτέ σου δε γνώρισες και ποτέ σου δε θα γνωρίσεις κι όμως τους ξέρεις τόσο καλά. Κι ας είναι άλλοι στην “κανονική” ζωή τους. Οι φίλοι που επέλεξες γι’ αυτά που νιώθουν κι αυτά που σκέφτονται. Οι περαστικοί που ποτέ δεν εκδηλώθηκαν κι όμως σου έκλεισαν κρυφά το μάτι. Η γεύση του καφέ το πρωί όταν ανοίγεις το mail και βρίσκεις πάνω από πέντε νέα μηνύματα. Κι ας αποδειχτεί ένα κλικ αργότερα ότι ήταν όλα τους spam.

Αυχενικός ευθειασμός λοιπόν. Βλέμμα καρφωμένο στα πίξελ και δάχτυλα έτοιμα να πυροβολήσουν άλλο ένα πλήκτρο. Ας πρόσεχα. Αν και δεν έπαθα και τίποτα στην τελική. Πλήρωσα μια δόση από το δάνειο. Κάτι μου λέει ότι θα έρθουν κι άλλες…

This entry was posted in ψυχοτραυματικα, δικτυολογιες, εξοδοι κινδυνου. Bookmark the permalink.

29 Responses to Το τίμημα της δικτυογραφίας

  1. Ο/Η Βάσκες λέει:

    Πάντως δεν εγκρίνω να βάζεις φωτογραφίες σου στο μπλογκ. Αν είναι δυνατόν! Ειδικά η πρώτη οδηγεί κατευθείαν σε σένα.

  2. Ο/Η philos λέει:

    Ενα μικρο καμπανάκι ελπίζω να είναι και από την στιγμή που το άκουσες να λάβεις τα μέτρα σου!
    Πολύ παραστατική η προτελευταία σου παράγραφος. Εκφράζεις άπειρο κόσμο μαζί σου!

    Καλή ξεκούραση σου εύχομαι!

  3. Ο/Η Freelancer λέει:

    Περαστικά. Όπως κάθε εξάρτηση έτσι και τα PC έχουν τους κινδύνους τους. Πραγματικά αυτή η προτελευταία παράγραφος είναι πέρα για πέρα αληθινή.

  4. Ο/Η KMATH λέει:

    Περαστικά,

    γρήγορα να περάσει. Πάντως έχω ακούσει πως όταν παίρνουμε αντιφλεγμονώδη καλό είναι να προσέχουμε το στομάχι μας, καθότι είναι ιδιαίτερα ΄»βαριά» , νομίζω δε ότι ενδείκνυται να τρως σουβλάκια.

  5. Ο/Η pølsemannen λέει:

    Καλά όλα αυτά αγαπητέ ΕΛ-ικα, αλλά βρίσκω ανεπίτρεπτη δια το επίπεδόν σας, την ανάρτηση στο ιστολόγιό σας ασέμνων φωτογραφιών.

    Χάθηκε να βάλετε κάτι επάνω σας; 😀

  6. Ο/Η Elikas λέει:

    Βάσκες

    Ντεν είναι ντικές μου οι φωτογκραφίες καρντιά μου. Το λαιμουδάκι το δικό μου είναι εντελώς ίσιο, αλλά άντε να βρω τρόπο να σκανάρω ακτινογραφία.

    Philos

    Κάπως έτσι δεν είναι για όλους μας; Ευχαριστώ.

    Freelancer

    Όπως το είπες, εξάρτηση. Ποτέ άλλωστε δεν το είδα σαν χόμπι.

    ΚΜΑΤΗ

    Ευχαριστώ. Τα αντιφλεγμονώδη τα έχω κόψει πια και το ‘χω ρίξει στο ηλεκτροσόκ. Τα σουβλάκια βοηθάνε πάντως, έχω συνταγή γιατρού.

    pølsemannen

    Η αλήθεια πρέπει να είναι γυμνή φίλτατε. Για να έχουμε παραστάσεις να φαντασιώνουμε κάθε φορά που λέμε ψέμματα.

    Και είπαμε, δεν είμαι εγώ στις ακτινογραφίες…

  7. Ο/Η antidrasi&sex λέει:

    Περαστικά, Έλικα.
    Με το καλό να περάσει ο λαιμός και να συνεχίσεις να περιστρέφεσαι και να ανακατεύεις τον αέρα (ρε μπας και το έπαθες από την πολύ περιστροφή?)

  8. Ο/Η Elikas λέει:

    antidrasi&sex

    Από την αγκύλωση το έπαθα (όχι την ιδεολογική, την άλλη). Έβγαλε ρίζες ο κώλος μου στην καρέκλα μιλάμε.

    fightback

    Μία ερμηνεία του σχολίου σου είναι ότι με τον τραυματισμό μου η μπλογκόσφαιρα χάνει έναν πολύτιμο αγωνιστή στην κρίσιμη μάχη εναντίον του φακέλομπουκ. Με τιμά ιδιαίτερα κάτι τέτοιο και μπράβο νέε μου για το γλείψιμο.

    Μία άλλη ερμηνεία είναι ότι το φακέλομπουκ κάνει καλό στις αρθρώσεις και στους πονοκεφάλους, καθώς σε αναγκάζει να κουνάς το κεφάλι σου πιο συχνά, μονολογώντας «τς τς τς».

    Μια τρίτη ερμηνεία είναι ότι για άλλη μία φορά το ντανταϊστικό και κρυπτικό σου χιούμορ καλύπτει το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι δεν ξέρεις τι λες.

  9. Ο/Η Θανάσημος λέει:

    Αγαπητέ Έλικα,

    νομίζω ότι ήδη τράβηξες αρκετά. Ίσως ήρθε η ώρα να ομολογήσεις στην μπασκετμπολίστρια και να τελειώνεις με αυτή την ιστορία 🙂

  10. Ο/Η kleine wolke λέει:

    Περαστικά σου!!
    Γαμάτο ποστ ε; και νομίζω ότι είχα καιρό να διαβάσω κάτι για σένα,που να αφορά εσένα αποκλειστικά(και όλους εμάς που πίνουμε τον ίδιο καφέ με σένα και μας γρατζουνάνε τα τσιγάρα το ξημέρωμα).
    ίσως η αφορμή γιαυτό να ήταν μια «πάθηση» -δεν ξέρω πώς να το αποκαλέσω ακριβώς- αλλά άξιζε τον κόπο.
    Οπως και όλα όσα κάνουμε που σημαίνουν κάτι για μας και μερικές φορές τυχαίνει να σημαίνουν κάτι,είτε το ίδιο είτε παρόμοιο και για κάποιον άλλον.
    Αυτό το αλισβερίσι που λες…είναι ενας ακόμη λόγος να αναπνέεις.
    Εύχομαι καλά αποτελέσματα να έχεις με τη θεραπεία σου και γρήγορα να είσαι καλά! 🙂

  11. Ο/Η apos λέει:

    Θα έρθει και η σειρά μας. Έτσι είναι. Και η ορθοπεδικός θα είναι αγέλαστη έως σαδίστρια.
    Περαστικά.

  12. Ο/Η Elikas λέει:

    Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές.

    Θανάσημος

    Το κανονικό είναι «μπασκετμπολίστρα» (κατά το «βαγγελίστρα μου»). Θα ομολογήσω, δεν την γλιτώνω. Και θα σας καρφώσω όλους για να περάσετε κι εσείς από τα στιβαρά χεράκια της…

    kleine wolke

    Είμαστε ομοιοπαθείς και μας βλέπω σύντομα σε «κέντρο αποκατάστασης δικτυογραφικών παθήσεων». Θα μας αναγκάζουν να ανταλλάσσουμε χειρόγραφα σχόλια ο ένας με τον άλλον για να απεξαρτηθούμε.

    apos

    Κάτι μου λέει ότι τα γουστάρεις κάτι τέτοια βιτσιόζικα. Τη θέλεις την αφέντρα σου, να σε βάζει να κάνεις επώδυνες ασκήσεις και να σου πατάει μετά τη μεσούλα με ψηλά τακούνια. «Τεντώσου σκουλήκι»…

  13. Ο/Η άμμος λέει:

    Κατ’ αρχήν περαστικά. Μπορεί κανείς να δει την πάθησή όχι ως τιμωρία αλλά ως σημάδι: ότι τεντώθηκες ήδη υπερβολικά, ότι πρέπει να ξαναρχίσεις να λυγίζεις. Δυστυχώς είμαι αγνωστικιστής, οπότε αναγκάζομαι να αποκηρύξω ευθύς την αμεσως προηγούμενη πρότασή μου :-). Και πάλι περαστικά.

  14. Ο/Η Elikas λέει:

    άμμος

    Ευχαριστώ για τις ευχές, το μεταφυσικό δίδαγμα και την άμεση αποκήρυξη του. Να προσέχεις κι εσύ, γιατί η μπασκετμπολίστρα έχει μακριά χέρια και μπορεί να μην περιμένει να τεντωθείς αρκετά πριν αποφασίσει να σε λυγίσει.

    Αν ποτέ αποκτήσουμε εργασιακά δικαιώματα ως μπλόγκερς, θα πρέπει να προσθέσουμε και το επίδομα ανθυγιεινής ενασχόλησης στα αιτήματα μας.

  15. Ο/Η apos λέει:

    Με παρεξηγήσατε κύριε Έλικα. Αν και μεταξύ μας, αφού είμαι αθεράπευτος περονιστής, προφανώς είμαι μαζόχας!

  16. Ο/Η Elikas λέει:

    apos

    Το ότι είσαι μαζόχας προκύπτει από το γεγονός και μόνο ότι είσαι μπλόγκερ. Κι όχι από αυτούς που ανεβάζουν ένα post κάθε τρίμηνο, από τους άλλους. Καλή ώρα…

  17. Ο/Η kleine wolke λέει:

    Μη σου πω ότι μπορεί και να μας βάζουν να *μιλάμε* κιόλας!!

  18. Ο/Η Elikas λέει:

    kleine wolke

    Να μιλάμε; Χωρίς πληκτρολόγιο; Χωρίς έστω ένα μικρόφωνο ή ένα bluetooth; Θα κουνάμε και τα χέρια μας από πάνω; Σε λίγο θα μου πεις ότι θα πρέπει να αντικρύζουμε ο ένας το βλέμμα του άλλου και να τσουγκρίζουμε και ποτήρια…

    doctor

    Γιατρέ μου, ανησυχήσαμε. Ήμουν σίγουρος ότι σου έκαναν flag λόγω «ανθελληνικών» δημοσιευμάτων. Ευτυχώς όταν σου έστειλα mail με καθησύχασες.

    Καλή συνέχεια.

  19. Ο/Η kleine wolke λέει:

    Φρίκη ε;;
    ασε μην τα σκέφτεσαι τώρα αυτά,έχεις και να αναρρώσεις! 🙂 🙂

  20. Ο/Η BUTTERFLY λέει:

    Δεν αφηνεις τα σαπια περι καλωδιων που αφηνουν σημαδια σα βαθια ρουφηγματα και να παραδεχτεις οτι η μπασκετμπολιστρα σε εχει γεμισει πιπιλιες;;; Χεχεχε!

    Περαστικουλια και να προσεχεις! Η τελευταια σου παραγραφος ειναι ολα τα λεφτα, πολυ αληθινη…

  21. Ο/Η Rodia λέει:

    Εμ, το παραξήλωσες αδέρφι μου! 🙂
    Να σηκώνεσαι κάπου κάπου για μια βολτίτσα, έστω και εντός δωματίου! Πηδηματάκια σημειωτόν γύρω από την καρέκλα, ας πούμε.
    Π Ε Ρ Α Σ Τ Ι Κ Ο Υ Λ Ι Α

  22. Ο/Η Elikas λέει:

    Την είχα κοπανήσει για λίγες μέρες για θαλασσοθεραπεία. Κατάφερα κι έκαψα την πλάτη μου από τον ήλιο και τώρα έχω μπλαβί ρουφήγματα σε κόκκινο δέρμα. Ενδιαφέρον εικαστικό αποτέλεσμα…

    Butterfly

    Η μπασκετμπολίστρα όποτε θέλει μπορεί να με βάλει κάτω και να με βιάσει, χωρίς να αφήσει καν σημάδια. Προτιμάει να με βασανίζει με ηλεκτροφόρες βεντούζες όμως. Ευτυχώς…

    Rodia

    Θα φύγω ξανά σύντομα και θα πλακωθώ στα μπάνια και τις καταχρήσεις. Καλύτερο από το να παίζω μουσικές καρέκλες μόνος μου. Ευχαριστώ για τις συμβουλές πάντως.

  23. Ο/Η χειμωνιατικη Λιακαδα λέει:

    Ολα σε αυτη τη ζωη εχουν το τιμημα τους αγαπητε μου Ελικα!
    ειμαστε ομως addicted! Παραδεξου το! Εγω προσφτα πληρωσα «μια δοση του δανειου» με ενα οξυ συνδρομο καρπιαιου σωληνα> Βγηκα απο την τραπεζα με ενα ομορφο περιεργο σημαδι σαν του ΄Ζορό στο χέρι! Κι ομως ειμαι εδω.. σας διαβαζω … σας γραφω …. δεν λεω να αποσχιστω απο το μπλογκοχωριο!
    Περαστικα μας!
    και την καλημερα μου

  24. Ο/Η Τζονις λέει:

    Γιατί αυτός ο αυχενικός εκθειασμός μου φέρνει κάτι σε αυτοκτονικό ιδεασμό; Είναι μονάχα δική μου εντύπωση;
    Κάτι καινούργιο μάθαμε και σήμερα λοιπόν…

  25. Ο/Η elafini λέει:

    Έλα βρε Έλικά μου! Ίδια ακτινογραφία έχουμε!
    Από Σεπτέμβριο επειγόντως σπορ 😛
    (το γράφω για να τ’ακούω)

  26. Ο/Η Αναστασία λέει:

    Άγνωστε φίλε έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα. Κάνω φυσιοθεραπείες τώρα και ευτυχώς βλέπω αποτέλεσμα σχετικά με τις ζαλάδες και την αστάθεια που ένιωθα σε έντονο βαθμό. Αυτό που θέλω να σε ρωτήσω είναι το εξής : ανέφερες κάτι για μυικούς σπασμούς. Παρατηρώ και εγώ στο σώμα μου,σε κάποιες κινήσεις,ειδικά όταν περισσότερο αγχωμένη,κάποιους μυικούς σπασμούς οι οποίοι ναι μεν δε με πονάνε αλλά με αγχώνουν πάρα πολύ. Έχεις και εσύ κάτι τέτοιο; Και αν ναι,υπάρχει περιπτωση να εξαφανιστούν;

  27. Ο/Η anatoli λέει:

    Συγνώμη να ρωτήσω αν ο ευθειασμός διορθώνεται και παίρνει ο αυχένας ξανά την αρχική του του καμπύλη;

Σχολιάστε

