Απέραντο Κορόιδο

Τρεις κι ο λούτσος μείναμε. Οι υπόλοιποι είναι ξαπλωμένοι στις παραλίες και έχουν πάψει να κοιτάζουν ακόμα και τα mail τους. Σύντομα θα τους ακολουθήσουμε κι εμείς, φορτώνοντας λίγο τους σκληρούς μας με μια γερή δόση από όλα όσα έχουν τελικά νόημα σ’ αυτόν τον γαμημένο παραλογισμό που μας περικυκλώνει. Ηλιοβασιλέματα και ανατολές με ένα ποτό στο χέρι. Μεταμεσονύχτιες μυρωδιές και γέλια σε καλντερίμια. Αλάτι που στεγνώνει στο δέρμα κι αυτή η γεύση που σου αφήνει στο στόμα το αντιηλιακό. Τζιτζίκια και τζατζίκια. Τα στοιχειώδη δηλαδή.

Ω, θα μας αρέσει τόσο πολύ που θα θελήσουμε να κρυφτούμε για πάντα στη σιωπή του βυθού, του τελευταίου καταφύγιου που μας έχει απομείνει σε έναν κόσμο που έχει πάρει διαζύγιο με την αρμονία του σύμπαντος εδώ και πάρα πολύ καιρό. Δυστυχώς, πάνω που θα έχουμε καταφέρει να χαλαρώσουμε για τα καλά και να καταστρώσουμε την οριστική μας απόδραση από την φρικτή πόλη πίνοντας ουζάκια, θα έχει έρθει ήδη ο καιρός που πρέπει να γυρίσουμε πίσω. Πακέτο.

Απότομη αποσυμπίεση. Επιστροφή από το απέραντο γαλάζιο στο απέραντο σκατί. Στους μιζαδόρους και στους σπεκουλαδόρους, στα παπαγαλάκια και τις καρακάξες, στους γκεμπελίσκους και τους σταλινίσκους της καθημερινότητας μας. Στα επιτόκια, στα ένσημα, στα κορναρίσματα και στα γαμωσταυρίδια. Το μόνο πράγμα που ξεπερνάει το πολιτισμικό σοκ του σταμάτα-ξεκίνα στο λιμάνι του Πειραιά μετά τις διακοπές σου πρέπει να είναι η στιγμή που γεννιέσαι. Αυτό το «μαλάκα, πού ήρθα;» συναίσθημα που σε κάνει να νιώθεις απέραντο κορόιδο, αφού είναι νωπή ακόμα η μνήμη του πόσο διαφορετικά θα μπορούσε να ήταν. Του πόσο διαφορετικά θα έπρεπε να ήταν. Γιατί άλλωστε νομίζετε ότι κλαίνε τα μωρά;

Εμείς δεν είμαστε πια μωρά όμως. Δεν χρειαζόμαστε ούτε να μας νταντεύουν ούτε να μας ξεσκατώνουν. Μπορούμε να το κάνουμε και μόνοι μας. Τώρα ειδικά που θα έχουμε πάρει και τα πάνω μας από την επαφή μας με όση φύση την έχει γλιτώσει από τις πυρκαγιές και τη μόλυνση, θα γυρίσουμε αποφασισμένοι να διορθώσουμε κάνα-δυο πραγματάκια που αφήσαμε να πάνε λάθος το τελευταίο διάστημα. Έτσι ώστε να μην αφήσουμε πάλι πίσω μας σημαντικές εκκρεμότητες όταν θα φύγουμε για διακοπές του χρόνου.

Καλές βουτιές και προσοχή στην αποσυμπίεση φίλες και φίλοι. Μαζέψτε δυνάμεις γιατί μας περιμένει ένα πολύ δημιουργικό και διασκεδαστικό φθινόπωρο. Γεμάτο ανατροπές.

This entry was posted in ...και πολλα αλλα, υπεροψιες, δικτυολογιες, εξοδοι κινδυνου. Bookmark the permalink.

19 Responses to Απέραντο Κορόιδο

  1. Ο/Η Αγγλιντάλ λέει:

    …δηλαδή δεν τά’μαθες;
    ο λούτσος έχει κλείσει κρουαζιέρα στο αιγαίο από σήμερα και με ανοιχτή επιστροφή…
    άρα μείναμε τρεις (ακόμα τον ψάχνω τον τρίτο πάντως) να κάνουμε την τελευταία υπομονννήηη…

  2. Ο/Η Elikas λέει:

    Αγγλιντάλ

    Ο εικονιζόμενος λούτσος είναι στην πραγματικότητα μπαρακούντα. Το καλό που του θέλω να μείνει μακριά από το Αιγαίο, ιδίως όταν θα πλατσουρίζω κι εγώ μέσα.

    Καλωσόρισες και καλή υπομονή.

  3. Ο/Η BUTTERFLY λέει:

    Την κανεις κι εσυ; Μου φαινεται εχω μεινει ο τελευταιος των Μοϊκανων! Αχ και βαχ και ξαναβαχ! Αντε να ερθει ο Σεπτεμβρης να ερθει και η σειρα μου!

  4. Ο/Η antidrasi+sex λέει:

    Butterfly, είμαι και εγώ εδώ και θα μείνω…
    Elika, χωρίς συμπίεση δεν υπάρχει αποσυμπίεση. Όμως, η ανασύνταξη μπορεί να γίνει και έτσι. Τον Αύγουστο έτσι και αλλιώς δεν κινείται τίποτα στη χώρα (πέρα από την προκήρυξη εκλογών, πότε πότε).
    Πάμε λοιπόν για ένα ανατρεπτικό φθινόπωρο. Κάποιοι θα μείνουμε πίσω σκάβοντας χαρακώματα και μαζεύοντας πυρομαχικά.
    Καλή συμπίεση, λοιπόν!

  5. Ο/Η Elikas λέει:

    Μήπως να κανονίζατε ένα ραντεβουδάκι μεταξύ σας; Ποτέ δεν ξέρεις :-Ρ

    Butterfly

    Δες και τη θετική πλευρά: Όταν όλοι οι υπόλοιποι θα πήζουν, εσύ θα μας γράφεις σχόλια του τύπου «τι ήσυχα που είναι εδώ στην παραλία, κρίμα που θα περιμένετε ολόκληρο χρόνο μέχρι να έρθει πάλι η σειρά σας να πάτε διακοπές»…

    antidrasi+sex

    Καλά, σκάψε χαρακώματα εσύ κι εγώ πάω να πιω κάνα ουζάκι για να οραματιστώ το επιτελικό μας σχέδιο κάτω από το αρμυρίκι. Βάλε αντιηλιακό μην καείς μόνο. Και να φυλάξεις τα πυρομαχικά σε δροσερό και σκιερό μέρος…

  6. Ο/Η antidrasi+sex λέει:

    Σκύψτε, πέφτουν ειρωνικές βολές εκατέρωθεν 🙂 :)) :)))
    Στα σοβαρά τώρα, καλές διακοπές και καλά ούζα!!!

  7. Ο/Η BUTTERFLY λέει:

    Αυτο περιμενω και παρηγοριεμαι…χεχε!

  8. Ο/Η γυμνιστής λέει:

    Για αυτό προτιμώ την παραλία, για να γλιτώσω από τη σκατίλα της καθημερινότητας.

  9. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Gia kapio logo to pc sto net cafe de m’afhnei na grapsw ellhnika oso peismatika ki an prospathw. Ypoxwrw kai soy eyxomai kales diakopes,kalh jekourash,kales vouties kai na pernas omorfa opoy ki an eisai ki opoy pas. 🙂
    tha egrafa perissotera alla de me empneei to greeklish me tis kokkines grammes apo katw…
    Kalhmera!!

  10. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    o anwnymos apo panv einai-eimai h kleinewolke. 😛

  11. Ο/Η KMATH λέει:

    Και σε είχα χάσει, έλειπες μετά έλειπα εγώ, τώρα μάλλον λείπεις εσύ πάλι.

    Εύχομαι να περνάς καλά, να αποτοξινώνεσαι από την Αθήνα και αν είσαι με κανέναν από τα παλιά πολλούς χαιρετισμούς, πιστεύω να καταφέρουμε την συνάντηση του Σεπτεμβρίου.

  12. Ο/Η Elikas λέει:

    Γύρισα και δε βλέπω την ώρα να ξαναφύγω. Δυστυχώς, δεν προβλέπεται άλλη μεγάλη απόδραση. Άντε κάνα τριήμερο το πολύ…

    Μόλις ξεπεράσω την κατάθλιψη θα ανεβάσω καλοκαιρινό post. Από υλικό άλλο τίποτα.

    Για κινητοποιήσεις, πολιτικολογίες και τα ρέστα, θα προσπαθήσω να παραμείνω καθαρός μέχρι να μπει ο Σεπτέμβριος.

    Καλά να περνάτε όλοι και όλες, είτε φύγατε, είτε επιστρέψατε, είτε δεν έχετε φύγει ακόμα. Χαρείτε την ελευθερία της φύσης (χωρίς κινητά, e-mails και ρούχα κατά προτίμηση).

  13. Ο/Η vera λέει:

    Χίλιες φορές να ξαναγεννιόμουν Elika
    (τότε δεν ήξερα τι με περίμενε…)

    ανέβαλα την έκδοση του εισιτηρίου επανειλημμένα… όταν τελικά δεν πήγαινε άλλο το μόνο που βρήκα ήταν με ένα ταχύπλοο (βλέπε kenteris)

    φρίκη! τι πλοίο είναι αυτό που ακυρώνει το θεσμό του κατασρώματος! που μικραίνει τόσο το ταξίδι!
    που αγνοεί πως δεν είναι ο προορισμός, μα το ταξίδι που έχει σημασία…
    να μην μπορείς να βγείς έξω να αναπνεύσεις λίγο ακόμη την αύρα της θάλασσας? να ξαναθυμηθείς κοιτώντας τον ορίζοντα τις στιγμές που χάθηκε το βλέμμα σου σε χίλια χρώματα… για να μην αναφέρω τις γνωριμίες που μπορείς να κάνεις… (μέγα λάθος μου)

    Στριμωγμένη ανάμεσα σε άλλους δυστυχείς αναρωτιόμουν
    «πόσο θα κρατήσει το αστείο…» Και υπήρχαν και χειρότερα.
    μπροστά στη μούρη μου μια οθόνη να μου θυμίζει όσα είχα αφήσει πίσω: τις καταστροφές, τους παραλογισμούς, το ψέμα… Και στην κορυφή? οι ολυμπιακοί αγώνες («μα τπτ δεν με ψυχαγωγεί πια..» )
    σχεδόν δεν κουνήθηκα… βυθίστηκα στο βιβλίο μου..
    όταν κάποια στιγμή σήκωσα τα μάτια συνειδητοποίησα πως δεν υπήρχε χρόνος ούτε για μετάβαση πια- είχαμε φτάσει!
    Μα δεν θέλω να φτάσω τόσο γρήγορα
    Δεν θέλω ούτε να κατέβω!
    Όχι καλέ κύριε δεν πάω πιο γρήγορα εδώ θέλω να μείνω.
    Και να τα μούτρα και να η γκρίνια (φου!)

    Έξω? τα καλύτερα: υγρασία αναμεμειγμένη με μπόλικη ατμοσφαιρική ρύπανση, κορναρίσματα και σφυρίχτρες.. (γιατί πρέπει να μπούμε και σε τάξη)
    Το μόνο που θύμιζε πως από κάπου ήρθα και εγώ εδώ (και δεν είμαι από άλλο πλανήτη) ήταν …Το φεγγαράκι στον ουρανό.

    Θα προασπιστώ το δικαίωμα να περνάμε καλά όπου και να είμαστε, μα περισσότερο εδώ γμτ.
    Αντιστεκόμενοι στο γκρι και σε ότι μας χαλάει.
    Και τι μπορεί να προκαλέσει την αλλαγή μιας εικόνας, καλύτερα από αυτόν που οραματίζεται μια άλλη ομορφότερη? η θέληση

    Καλώς ήρθαμε (σε όσους προέκυψε)
    Και καλές πραγματοποιήσεις στα σχέδια μας (και τις δράσεις)
    έτσι για να γουστάρουμε όλο τον χρόνο

    • Θυμαμαι κι εγω… λιγο πριν πεσει ο Καραμανλης… μετα απο ενα σοβαρο σοκ που υπεστησα απο καλασνικοφ στη Καβαλλα, «ψυχολογικου πολεμου καποιον», να προσπαθω να συνελθω και να βγαλω το καλοκαιρι μου ως σερβιτορος σε ενα νησι των κυκλαδων… αποκομμενος τελειος απο τον υπολειπο κοσμο. Ηθελα να βγαλω καποια προς το ζειν, που τελικα χρησιμοποιηθηκαν ως επενδυση ενος ακριβου αρμονιου… για να βρω την ψυχικη μου αρμονια τις υπολειπες μερες κλεισμενος στο αμπαρωμενο σπιτι μου σε περιοχη κοντα στη Σαρωνιδα… σαν να μην εφταναν αυτα κατα την επιστροφη μου… κι ενω συνθετω στην αημνιστη Ρομιλντα ενα ασμα με τιτλο «Μη φυγεις» αρχιζω να βλεπω τα επισοδια… μακρια για καιρο απο καθε ειδους διαβηβαση που τυχον θα τυγχανε να πεσει στα χερια μου. Βλεπω σε εντρομη κατασταση μην μποροντας να κατανοησω τι συμβαινει «2 μηνες χωρις εφημεριδα ή τηλεοραση» επισοδια στο Συνταγμα σε γνωστο Αθηναικο καναλι… Ταραχτηκα τοσο πολυ που το ιδιο βραδυ κατα την επιστροφη μου στο σπιτι ανοιξα το κινητο μου και τηλεφωνησα σε συγγενικο μου προσωπο και φιλους να δω τι ακριβως συνεβαινε, επρεπε να ηρεμησω κατεβαζοντας μεγαλη ποσοτητα φαρμακων τις επομενες μερες για να ηρεμησω και να συνειδητοποιησω οτι ο Πολεμος δεν τελειωσε ακομα…

  14. Ο/Η Elikas λέει:

    Βέρα μου, καλωσόρισες. Κουράγιο, τουλάχιστον τώρα πια ξέρουμε πού ανήκουμε. Όχι εδώ, στα κορναρίσματα που αντηχούν στο πυρωμένο τσιμέντο. Αλλά εκεί, στην ακροθαλασσιά, κάτω από το αρμυρίκι. Πού θα μας πάει; Σιγά-σιγά θα καταφέρουμε να επιστρέψουμε. Στο μεταξύ, θα συνεχίσουμε να παλεύουμε για να αλλάξει όψη και μυρωδιά το κλουβί μας.

  15. Ο/Η geokalp λέει:

    η τελευταία φώτο απίστευτη!
    μου θύμησες ένα χόμπυ που δεν ξεκίνησα ποτέ: υποβρύχια φωτογραφία…
    θα βρω όμως ευκαιρία!

    καλή επάνοδο!

  16. Ο/Η Dionysos λέει:

    μου αρέσει ο τρόπος που απεικονίζεις τις σκέψεις σου. Καλές ανάπαυλες πάντα χειμώνα κολακαιρι, 😉

  17. to provlima me tis toualetes tha dieuthetithi os onoupo…. kathe servitoros-pasadoros-voithos tha krataei promithia 1,50 euro απο τα τιπ του και οτι θεωρει αυτος αναγκαιο για το κεσεδακι της καθαρηστριας. ΑΓΓΕΛΙΑ: Ζητητε κοπελα, εμφανισιμη, εχεμυθη που να εχει εμπειρια στο καθαρισμο τουαλετας, απαραιτητες γνωσεις καμα σουτρα ή την ιδια της την ψυχη… Αν δεν γνωριζει μην ανησυχει τις λεω εγω καποια θεωρητικα πραγματα τα υπολειπα πρακτικα της τα μαθαινουν τα παιδια..

    Επισης θα ηθελα να επισημανω πως το απεραντο κοροιδο… λογω ελειψης εμπιστοσυνης πλεον οχι μονο στο διπλανο του αλλα και στην ιδια του την συντροφο λογω ατασταλιων και ψυχολογικου πολεμου, θα παραμεινει εκτος παραγκας, διοτι εχει γεμισει οπως προειπατε αγαπητε αναγνωστη και συγγραφεα πολλους καραγκιοζιδες και παπαγαλακια… που ασελγουν εις βαρος της ψυχης του καταναλωτη ο οποιος το μονο που ηθελε στο κατω κατω της γραφης να κανει ηταν να περασει καλα με το ταιρι του… Επισης οι υπεροπτες καταναλωτες, «εγω ειμαι και κανενας αλλος» την ειχαν μια χαρα, αφου η ψυχη τους δεν περνει απο τετοια… οποτε δεν τους πειραξανε το ταιρι…

    Κι ολα αυτα προς γνωση και συμορφωση των κυριων… που εμπλεκονται σε υποθεσεις οπως, ναρκωτικα,πορνεια,μοιχεια συζηγικων καθηκοντων,στοιχηματων, εμπλοκης με τις υπολειπες παραγκες βλεπε παραλιακα μαγαζια της ατελειωτης παραγκας «ΕΛΛΑΔΑΣ», και ολα τα σχετικα! Ευτυχως που ηρθε η κριση για να καταλαβουν τι παει να πει ο καθενας απο εμας.. και κερατας και δαρμενος…

    Μαλλον μου φαινεται σαυτη την χωρα μπερδεψατε τους κλεφτες… που μαθαινουν τα ερωτικα λογια ενος ποιητη και τα επαναδιατυπωνουν ως δικα τους… σε Facebook, Twitter ακομα και σε νυχτα παρασκηνιων πισω στα καμαρινια, και σε δισκογραφικες εταιριες…

    Φιλικους χαιρετησμους
    Αλ Μυρμιδωνης (AP) Assosiated Press

    Υ.Γ: Αυτη την φορα δεν περιμενω απο την Βουλη οπως ειχανε βγει και πει πως θα μου δωσουν το οπλο… το παιρνω μονος μου και αρχιζω να καθαριζω τη γαγκρενα απο εξω προς τα εσω. Αφου οι κρατικοι μηχανισμοι δεν δινατε…. κυνηγοντας εμενα κι οχι αυτους που πρεπει… κι αυτη την φορα εχω στο πλευρο μου σε συνενοηση και «εμπορος ειμαι. και ω! τι συμΠτωση, απο Περιστερι εκπεμπω»…

    Κι ολα αυτα λογω του οτι συμετηχα απο 2 χρονων σε Διαβηβασεις περνοντας μου την παιδικη ψυχη… Οποτε εχω καθε λογω συμφωνα με το νομο να τονισω το εξης…

    Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΒΙΤΡΙΝΑ ΥΠΕΣΤΕΙ ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΒΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΗΚΙΑ ΤΩΝ 1 ΕΤΟΥΣ…

    ΕΧΩ ΣΥΣΣΩΡΕΥΣΕΙ ΤΟΣΟ ΘΥΜΟ… ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΔΕΝ ΣΩΖΟΥΝ…

Σχολιάστε

