Τι έκανες στον πόλεμο Θανάση; (updated)

Update (12/12/08, 02:20)

Ρίξτε μια ματιά σ’ αυτό εδώ για να καταλάβετε καλύτερα τι εννοώ με το παρακάτω κείμενο.

Update (12/12/08, 15:40)

Και σ’ αυτό εδώ επίσης (ομαδικό blog για τον Αλέξανδρο)

Update (13/12/08, 00:57)

Συντονιστείτε στο κανάλι #griots στο twitter για συνεχή ροή ενημέρωσης

———————————————————————-

Ας μην γελιόμαστε άλλο. Είναι πόλεμος αυτό που έχει ξεσπάσει τις τελευταίες μέρες στην Ελλάδα. Όχι με την παραδοσιακή έννοια φυσικά, ούτε καν με την έννοια του εμφυλίου ή του ασύμμετρου πολέμου. Είναι ένας πόλεμος εντυπώσεων – αλλά και ουσίας πίσω από αυτές. Ο επιθανάτιος ρόγχος ενός σαθρού και διεφθαρμένου συστήματος που πασχίζει να κρατηθεί στην εξουσία (και που δε διστάζει ακόμα και να συκοφαντήσει νεκρά παιδιά) εναντίον όλων όσων δεν αντέχουν άλλα ψέματα, άλλη καταστολή κι άλλα σκάνδαλα. Αυτοί που προκάλεσαν την κρίση (οικονομική, πολιτική, πολιτισμική και περιβαλλοντική) εναντίον εκείνων που μια ζωή γίνονται θύματα της. Δε μιλάμε πια ούτε για πιτσιρικάδες, ούτε για αναρχικούς, ούτε καν για αριστερούς και δεξιούς. Δε μιλάμε για περιουσίες και ζαρντινιέρες. Μιλάμε για μία χώρα που καταστρέφεται από την ασυδοσία ανθρώπων που εμείς ψηφίσαμε, οπλίσαμε και πλουτίσαμε. Κι εκείνοι μας πρόδωσαν, κι αντί να σηκωθούν να φύγουν νύχτα έχουν το θράσος να συνεχίζουν αμείλικτα την παραπληροφόρηση τους. Εξισώνοντας τα εξεγερμένα παιδιά με σκοτεινά κέντρα και τους τραμπούκους του συστήματος με τη δημοκρατία. 

Το ερώτημα είναι λοιπόν τι ρόλο βαράμε εμείς σ’ αυτόν τον πόλεμο. Κι όταν λέω «εμείς», εννοώ μια μεγάλη μερίδα του κόσμου, που έχει συνειδητοποιήσει τι πραγματικά συμβαίνει κι έχει βαρεθεί να νιώθει περιθωριοποιημένη και βουβή. Εννοώ όλους εμάς που είτε μέσω ενός blog είτε μέσω ενός mail, είτε μέσω ενός απλού κινητού τηλεφώνου έχουμε τη δυνατότητα να δημοσιοποιήσουμε τις απόψεις μας και τα επιχειρήματα μας. Γιατί το πρόβλημα είναι ότι ο κάθε Πρετεντέρης (που διόλου τυχαία έχει αναδειχθεί σε σύμβολο της καθεστωτικής προπαγάνδας) έχει εκατομμύρια λοβοτομημένους που ενημερώνονται από αυτόν και τους ομοίους του, ενώ ο αντίλογος που κυκλοφορεί στο ελεύθερο διαδίκτυο καταλήγει να ανακυκλώνεται σε έναν αρκετά στενό κύκλο ανθρώπων, που στην πλειοψηφία τους δεν χρειάζονταν έναν δολοφονημένο έφηβο για να καταλάβουν ότι κάτι πάει σοβαρά λάθος γύρω μας. Οι υπόλοιποι όμως; Οι γονείς μας; Οι φίλοι μας; Οι συνάδελφοι μας; Θα τους αφήσουμε αιχμάλωτους στα χέρια των αρπακτικών, των γουρουνιών και των παπαγάλων; 

Αν όλοι εμείς που έχουμε πρόσβαση στον δημόσιο λόγο συνειδητοποιήσουμε επιτέλους τη δύναμη που έχουμε στα χέρια μας και συντονιστούμε, αν όλοι όσοι γράφουν, σχολιάζουν και αναμεταδίδουν τις πτυχές της άλλης πραγματικότητας (που τα κανάλια ποτέ δεν θα δείξουν) μπούμε στον κόπο να αντιταχθούμε στην παραπληροφόρηση με κάθε τρόπο και μέσο, αν αποφασίσουμε να τυπώσουμε τα κείμενα και τις φωτογραφίες-ντοκουμέντα και να γεμίσουμε τις κολώνες και τις βιτρίνες για να τα δουν όλοι, αν πιάσουμε έναν-έναν τους φίλους και συγγενείς μας και τους εξηγήσουμε τι παίζεται, αν παροτρύνουμε τους γύρω μας να συμμετάσχουν σε ειρηνικές διαδηλώσεις και αποδοκιμάσουμε έμπρακτα την τυφλή και αχαλίνωτη βία, τότε ίσως ξυπνήσουμε μια μέρα σε μια χώρα που ο Καραμανλής, ο Πρετεντέρης, ο Κούγιας και το λοιπό σκυλολόι του πολιτικού και μιντιακού κατεστημένου θα έχουν εξοστρακιστεί από τις μάζες που τόσα χρόνια νάρκωναν.

Είπαμε, έχουμε πόλεμο. Και αυτή τη φορά οφείλουμε να πάρουμε όλοι μέρος. Χωρίς να περιμένουμε κάποιον να μας οργανώσει ή να μας καπελώσει. Χωρίς καν να χρειάζεται να συμφωνούμε όλοι σε όλα. Απλά απαντώντας με καθαρό βλέμμα στο ερώτημα που κάποια μέρα θα μας απευθύνουν τα δικά μας παιδιά:

Κι εσύ τι έκανες όταν συνέβαιναν όλα αυτά;

Advertisements
This entry was posted in αγριαδες, δικτυολογιες, ελπιδες. Bookmark the permalink.

18 Responses to Τι έκανες στον πόλεμο Θανάση; (updated)

  1. Ο/Η exitmusician λέει:

    Δεν είμαι σίγουρος ότι αντιλαμβάνομαι την αμεσότητα στην αιτιακή σχέση ανάμεσα στην κινητοποίηση όσων έχουν πρόσβαση στον δημόσιο λόγο και την κάθαρση του πολιτικού, δημοσιογραφικού κλπ. κατεστημένου. Νομίζω ότι υπάρχουν αρκετά ενδιάμεσα βήματα, που η επιτυχία του καθενός ορίζει την ύπαρξη του επόμενου. Ένα πρακτικό roadmap θα ήταν πραγματικά πολύ χρήσιμο.

  2. Ο/Η DPurpler λέει:

    Μήπως όμως κι εμείς με αυτόν τον τρόπο συμβάλουμε στον θόρυβο (με την έννοια της αντικρουόμενης και ίσως άχρηστης πληροφορίας) και αποπροσανατολίσουμε ακόμα περισσότερο;

    Πως επίσης θα γίνει εφικτό, όσα γράφουμε να έχουν μία τουλάχιστον κοινή συνισταμένη;

  3. Ο/Η Elikas λέει:

    exitmusician

    Αμφιβάλλω ότι υπάρχει η πολυτέλεια χρόνου και η δυνατότητα ανοιχτού κοινωνικού διαλόγου για να καθοριστούν πρώτα τα ενδιάμεσα βήματα και μετά να κινητοποιηθούμε βάσει σχεδίου και δημοκρατικών διαδικασιών. Αμφιβάλλω ότι υπάρχει ιδεολογικός φορέας που μπορεί να προσφέρει έστω και μεσοπρόθεσμα κάτι τέτοιο. Αυτό που προέχει είναι να γίνει κατανοητό σε όσους περισσότερους γίνεται ότι αυτό που συμβαίνει εκεί έξω δεν είναι απλά ο χουλιγκανισμός κάποιων κουκουλοφόρων κι ότι τα αίτια που προκαλούν τη βία είναι άρρηκτα συνδεδεμένα μεταξύ τους, είτε έχουν να κάνουν με κατάχρηση εξουσίας είτε με διαφθορά στην πολιτική, οικονομική και πολιτιστική μας ζωή. Επίσης, αυτό που προέχει είναι ότι αυτή η κυβέρνηση πρέπει οπωσδήποτε να πέσει. Άμεσα.

    Σαφώς και η παρούσα κατάσταση απέχει από οποιαδήποτε φαντασίωση επανάστασης, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι ποτέ στην ιστορία οι επαναστάσεις δεν έγιναν όπως ακριβώς τις φαντασίωναν αυτοί που αντιδρούσαν στο κατεστημένο. Άλλωστε, ούτε στο Πολυτεχνείο του ’73 υπήρξε επανάσταση με ευρεία κοινωνική συναίνεση και συγκεκριμένο ιδεολογικό πλαίσιο. Υπήρξαν όμως νεκροί φοιτητές που όρθωσαν το ανάστημα τους απέναντι σε μία πανίσχυρη χούντα.

    Το μόνο σίγουρο είναι ότι όσο κάποιοι αντιστέκονται δυναμικά και κάποιοι άλλοι βγάζουν το άχτι τους σε άσκοπους βανδαλισμούς, η εξουσία οργανώνει την αντεπίθεση της, επιστρατεύοντας την βίαιη καταστολή και την ταυτόχρονη απαξίωση της αγανάκτησης των νέων από τα κυρίαρχα μέσα. Όσο εμείς συζητάμε για τις θεωρητικές βάσεις και την πολιτική καθαρότητα κάποιας μελλοντικής εξέγερσης, κάποιοι τρώνε δακρυγόνα γιατί πέταξαν πέτρες σε δολοφόνους.

    Ας μην υπερασπιστούμε το κάθε τσογλάνι που καταστρέφει ανεύθυνα κάθε έννοια συλλογικής αντίστασης. Αλλά ας μην αφήσουμε και στους πληρωμένους αποπροσανατολιστές ελεύθερο το πεδίο για να μας φλομώσουν με ακόμα περισσότερα ψέματα για μια κοινωνία που πίσω από τις ραγισμένες χριστουγεννιάτικες βιτρίνες της αιμορραγεί.

    DPurpler

    Είναι υπαρκτός ο κίνδυνος να προκύψει μια παραπληροφόρηση από την ανάποδη. Να εξυψωθούν σε ήρωες τα παιδάκια που κατέβηκαν μόνο για χαβαλέ και πλιάτσικο. Από την άλλη, είναι αναγκαίο να ξεσκεπαστεί επιτέλους όλο αυτό το καρναβάλι που μεταμφιέζει κοινούς λωποδύτες σε ευυπόληπτους βουλευτές, ρουφιάνους σε έγκριτους δημοσιογράφους και δολοφόνους σε προστάτες των δημοκρατικών θεσμών.

    Μεταξύ μας αναλύουμε τι έφταιξε και τι πρέπει να γίνει στο μέλλον, ενώ στο μεταξύ η προπαγάνδα αποβλακώνει τον κόσμο με ιστορίες για πούλμαν που μεταφέρουν αναρχικούς στην επαρχία, με παραμύθια για εξοστρακισμούς και ζαρντινιέρες, με ψέματα για αλλοδαπούς που ξυλοκοπούνται από αγανακτισμένους πολίτες, με λάσπη για αριστερούς που υποκινούν ταραξίες και με θεωρίες για σκοτεινά συμφέροντα που καίνε την (κατά τ’ άλλα ευημερούσα και δημοκρατική) Ελλάδα. Για τους κουκουλοφόρους συνεργούς της αστυνομίας ούτε λέξη…

  4. Ο/Η antidrasex λέει:

    Η πρόταση σου είναι απλή, λιτή, βάσιμη και κυρίως χρήσιμη και αποτελεσματική.
    Το ζήτημα είναι η ροή της πληροφορίας- της αλήθειας σε όσο γίνεται περισσότερο κόσμο.
    Μιλώντας διαδικτυακά τις προάλλες με μια φίλη, εκφράζοντας την την απογοήτευση από τον εαυτό μου που δεν είχα κατέβει μέχρι τότε στο δρόμο, μου είπε: Δες τι άλλο μπορείς να κάνεις. Μίλα σε κόσμο να αναστρέψεις το κλίμα.

    Και είναι αποτελεσματικό. Δεν φαντάζεσαι πόσοι ταρακουνήθηκαν όταν τους είπα πράγματα είτε από το διαδίκτυο είτε από δικές μου εμπειρίες. Πόσοι κατάλαβαν ότι η αλήθεια δεν είναι αυτό που τους δείχνουν.

    Και όσο για την ανησυχία του Dpurpler, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να συντονιστούμε να λέμε τα ίδια.
    Μία είναι η συνισταμένη: Η αλήθεια.

    Και καλύτερα να υπάρξει πληροφόρηση από την ανάποδη, έστω και αν φτάσει στην παραπληροφόρηση. Ίσως έτσι να επιτευχθεί η αλήθεια στη μέση.

  5. Ο/Η Elikas λέει:

    antidrasex

    Ακριβώς αυτό που λες, δεν χρειάζεται να λέμε όλοι τα ίδια. Απλά να μη μηρυκάζουμε αυτά που πιστεύουμε ότι είναι αλήθεια μεταξύ μας. Τι νόημα έχει να σου πω π.χ. ότι οι υποτιθέμενοι νοικοκυραίοι που βγήκαν να προστατέψουν τις περιουσίες τους είναι στην πλειοψηφία τους χρυσαυγίτες που βγήκαν να μαχαιρώσουν αλλοδαπούς για προβοκάτσια; Θα συμφωνήσεις, θα σου πω μπράβο και δεν θα αλλάξει τίποτα. Ενώ στο μεταξύ, η θεία σου που μια ζωή κλειδώνει την πόρτα μην τυχόν και μπουν οι Αλβανοί και της κλέψουν τα ασημικά θα ψηφίσει και πάλι Κωστάκη. Ή άντε Γιωργάκη, για να τους «μαυρίσει».

    Ο σκοπός λοιπόν είναι να διαχυθεί η πληροφορία, να διακινηθούν τα πειστήρια, να εκτεθεί στα μάτια του κόσμου η προπαγάνδα. Δεν ξέρω αν το πρόσεξες σήμερα, αλλά ακόμα και ο Τράγκας άρχισε να σκούζει και να λέει σωστά πράγματα. Βλέπουν τον κόσμο να πιάνεται στα χέρια με τους μπάτσους για να αφήσουν το πιτσιρίκι που συνέλαβαν και καταλαβαίνουν ότι δεν τους παίρνει για πολύ ακόμα το παραμύθι του κουκουλοφόρου-εγκάθετου της Κουμουνδούρου. Εκτός από τον Πρετεντέρη φυσικά, που θα συνεχίσει να πετάει λάσπη ακόμα κι αν η Κανέλη κάποτε σταματήσει (δηλαδή ποτέ).

  6. Ο/Η arkin λέει:

    Μια στο δρόμο, μια στο blog, δεν κάνω πλέον άλλη δουλειά όλη μέρα. Και συζητήσεις επί συζητήσεων με φίλους και γνωστούς για να μάθουν τα γεγονότα και ξανά μανά μηνύματα και τηλέφωνα για να κατέβουν στις πορείες.

    Κοινή γραμμή στα blogs δεν χρειάζεται, ήδη οι προσωπικές μαρτυρίες με κείμενα, εικόνες και ηχητικά ντοκουμέντα αλληλοσυμπληρώνονται σε όλο το ίντερνετ. Έχουν γραφτεί και γράφονται εκπληκτικά κείμενα αυτές τις μέρες.

    Αυτό που πρέπει να κάνουμε όμως είναι αντί να ριχνουμε πέτρες στους μπάτσους να πάμε να καταλάβουμε τους ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς. (έστω την ΕΡΤ) Ίσως τότε αλλάξουν οι ισορροπίες. Δεν είναι τυχαίο που σε όλα τα πραξικοπήματα το πρώτο πράγμα που κάνουν είναι να καταλάβουν τα ΜΜΕ…

  7. Ο/Η Elikas λέει:

    arkin

    Ό,τι είναι να γίνει ας γίνει σε συμβολικό επίπεδο. Το ζήτημα δεν είναι μόνο ποιοι θα καταλάβουν τα ΜΜΕ, αλλά και πώς θα το κάνουν και τι θα πουν. Γιατί αν π.χ. βγει κανείς και μιλήσει για «πραξικόπημα» (όπως αναφέρεις στο σχόλιο σου) την έχουμε βάψει. Θέλουν προσοχή οι λέξεις και ακόμα περισσότερη οι εικόνες.

    Χθες για παράδειγμα, η εικόνα στο ΑΤ Πατησίων με τον εκτός εαυτού μπάτσο να πετάει πέτρες πίσω στους μαθητές και μετά ένα κοριτσάκι να πηγαίνει μέχρι την πόρτα να του προσφέρει ένα τριαντάφυλλο ήταν όλα τα λεφτά. Ακόμα κι ο πιο συντηρητικός νοικοκυραίος θα πήρε το μέρος των εξεγερμένων. Έστω και στιγμιαία…

  8. Ο/Η Elikas λέει:

    Δείμο,

    το ζήτημα είναι ότι καμία συγγνώμη δεν αρκεί αν δεν συνοδεύεται από πράξεις. Καθώς κι ότι κοντεύει βδομάδα από την εν ψυχρώ δολοφονία του Αλέξανδρου και δεν έχει παραιτηθεί κανένας. Αντιθέτως, η προπαγάνδα αντεπιτίθεται, με σύσσωμη την ακροδεξιά να χρησιμοποιεί τα επιχειρήματα της ηγεσίας του ΚΚΕ για να θολώσει τα νερά και να επαναφέρει την «τάξη και την ασφάλεια».

    Ο κόσμος έχει αρχίσει και λέει ανήκουστα πράγματα, όπως το ότι ο ένστολος πυροβόλησε για να υπερασπιστεί τη ζωή του από τους κουκουλοφόρους. Που είναι υποκινούμενοι από ξένα κέντρα και τον Αλαβάνο αυτοπροσώπως…

  9. Ο/Η arkin λέει:

    Θα συμφωνήσω περί του συμβολικού χαρακτήρα. Υπάρχει όντως κίνδυνος να επικρατήσει χάος και να χαθεί πάλι η ουσία. Θα άξιζε όμως για λίγο να ακούσει ο κόσμος τις απόψεις αυτών που δεν περνούν τα φίλτρα της κατευθυνόμενης δημοσιογραφίας.

    Τέλος πάντων, αυτό ήταν μια υπερβολική ιδέα, αρκετά ακραία. Σήμερα στην πορεία μου ήρθε μια καλύτερη όταν άκουσα το σύνθημα για τον Κούγια. Τι θα έλεγες να τον εξοστρακίζαμε όπως στην Αρχαία Αθήνα; Να πάρουμε κεραμίδια, να γράψουμε πάνω το όνομά του και να πάμε μια συγκεκριμένη μέρα και ώρα και να τα αφήσουμε κάπου, π.χ. έξω από το γραφείο του. (Αν κάποιος μπορεί να σκεφτεί ένα πιο συμβολικό μέρος ακόμα καλύτερα.)

  10. Ο/Η Elikas λέει:

    Τώρα θα αντικρούσω τα μέχρι τώρα λεγόμενα μου, αλλά για τον Κούγια ειδικά ίσως το πιο συμβολικό μέρος να αφήσει κανείς τα κεραμίδια του εξοστρακισμού να είναι πάνω στο κεφάλι του. Με φόρα.

  11. Ο/Η sofistis λέει:

    Φίλε Ελικα, συμφωνώ όταν λες «Χωρίς να περιμένουμε κάποιον να μας οργανώσει ή να μας καπελώσει». Ίσως γι αυτό δεν κατάλαβα καλά τη θέση σου για την πρόταση του Τσιμιτάκη. Θα σού ήμουν ευγνώμων αν διευκρίνιζες.. Ευχαριστώ.

  12. Ο/Η arkin λέει:

    Χμ, δεν είναι κακή ιδέα. Όλες οι πέτρες από εδώ και στο εξής να έχουν το όνομα του Κούγια πάνω τους. Χμ…

  13. Ο/Η Elikas λέει:

    Σοφιστή,

    ο Ματθαίος δεν κρύβει τις πολιτικές προτιμήσεις του και είναι γνωστό ότι συνεργάζεται με συγκεκριμένη παράταξη. Το ίδιο κάνει κι ο Vrypan, αλλά και αρκετοί άλλοι. Το θέμα είναι ότι η πρόταση που ανακοινώνεται στο blog του Τσιμιτάκη δεν πάει να φορέσει καπέλο σε κανέναν, καθώς αποτελεί μια συλλογική προσπάθεια σε φάση ζύμωσης κι όχι μία κομματική πλατφόρμα. Εκτός κι αν πιστεύεις ότι καπελώνεται εύκολα ο Κούλογλου…

    arkin

    Τις πέτρες τις ρώτησες αν θέλουν να τους συμβεί κάτι τέτοιο;

  14. Ο/Η Θανάσημος λέει:

    Έλικ, μερικά πράγματα μπορούν να γίνουν άμεσα (όπως αυτά που έβαλες λινκ) και άλλα χρειάζονται περισσότερο χρόνο.

    Σωστά μπαίνει το ζήτημα από πολλές μεριές: το θέμα δεν είναι να συμφωνούμε μεταξύ μας (άσε που δεν συμφωνούμε 🙂 ). Το θέμα είναι να φτάσει αξιόπιστη πληροφόρηση στους πολλούς. Οι πολλοί, ως γνωστόν, ΔΕΝ είναι στα μπλογκς. Είναι στην τηλεόραση. Αυτούς, με την υπάρχουσα τεχνολογία ΔΕΝ τους πιάνουμε. Υπάρχουν όμως αρκετοί απ’ αυτούς (υπερ-αρκετοί θα έλεγα) που έχουν ημέιλ. Μπορεί να μην ξέρουν να «σερφάρουν» αλλά ΕΧΟΥΝ ΗΜΕΙΛ! Επίσης, έχουν μάθει να διαβάζουν εφημερίδα – δηλαδή να χρησιμοποιούν ένα συγκεκριμένο σημείο για να ενημερώνονται.

    Να λοιπόν ένας μεσοπρόθεσμος στόχος: Μπορούμε να φτιάξουμε μια ηλεκτρονική «εφημερίδα» που θα περνάει ΟΥΔΕΤΕΡΗ ενημέρωση μέσω ήμειλ σε τακτά χρονικά διαστήματα;

    Το κουμπί είναι η λέξη ΟΥΔΕΤΕΡΗ. Χωρίς συναισθηματισμούς, χωρίς σχόλια, χωρίς απόψεις. Απλώς, ενημέρωση. Η wikipedia έχει αποδείξει ότι κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει συλλογικά. Η πλατφόρμα είναι έτοιμη. Το θέμα είναι να δημιουργηθεί ένας φορέας που να διαχειρίζεται το προτζεκτ βάσει ανοιχτών ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΩΝ (και όχι ιδεολογικών) κανόνων. Εάν καταφέρουμε να μην φεύγει ποτέ είδηση που να μην είναι ουδέτερα διατυπωμένη, τότε ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ το μέσο θα αποκτήσει μεγάλο κύρος.

    ΠΡΟΣΟΧΗ! Είναι διαφορετικό να πεις σε κάποιον: «μπες εκεί και δες» και ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ να του έρθει η ενημέρωση συστημένη στην οθόνη του. Το ένα απαιτεί δράση απ’ την μεριά του αναγνώστη. Το άλλο είναι παθητικό. Εμείς, αυτούς που έχουν μάθει να δραστηριοποιούνται στο ίντερνετ τους «έχουμε». Οι «παθητικοί» (που είναι και η συντριπτική πλειοψηφία της τηλεόρασης) μας λείπουν…

    Υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες που πρέπει να δουλευτούν και παρ’ ότι έχω πολλές ιδέες και εμπειρία στο θέμα παρόμοιας οργάνωσης, ΔΕΝ έχω εμπειρία στο πως να το στήσω μέσω ίντερνετ.

    Ακούω απόψεις…

  15. Ο/Η Elikas λέει:

    Θανάσημε, κάνε κάλεσμα και όσοι πιστοί προσέλθουν. Εναλλακτικά, ας στηρίξουμε το TVXS.gr, το foralexandros.blogspot.com, ή όποια άλλη πλατφόρμα συλλογικής ενημέρωσης μας αρέσει. Προσπαθώντας να προωθήσουμε τις πιο αποκαλυπτικές ειδήσεις σε mail και social media, καθώς και εκτός διαδικτύου. Προφορικά, ραδιοφωνικά, έντυπα. Και κυρίως ζωντανά, συμμετέχοντας σε μαζικές ή/και πρωτότυπες διαδηλώσεις.

    Πρέπει όμως να έχεις υπόψη σου ότι η ουδέτερη ενημέρωση πέρα από ανέφικτη είναι και αδιάφορη. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα το ρίξουμε στον φτηνό λαϊκισμό, πρέπει να γαργαλήσουμε το μαλακό υπογάστριο του τέρατος. Διαφορετικά, ένα πρωτοσέλιδο της Αυριανής ή μια ατάκα του Τράγκα θα ακυρώνουν εκατοντάδες σοβαρών επιχειρημάτων.

    Μπορούμε πάντως. Σε μικρές ή μεγαλύτερες ομάδες, ακόμα και μόνοι μας. Μπορούμε. Το καλό που μας θέλω δηλαδή…

  16. Ο/Η GK λέει:

    Υπάρχει μεγάλος κίνδυνος το κίνημα της νεολαάις ‘η να μείνει μόνο του ή να απομονωθεί με την βοήθεια που προσφέρουν όλα τα παπαγαλάκια, και έτσι να χαθεί μια μεγάλη ευκαιρεία να δημιουργηθεί ένα μαζικό κίνημα συμμέτεχοντας και η υπόλοιπη κοινωνία που τόσο πολύ το έχουμε ανάγκη.
    Ήδη όλη συζήτηση έχει ξεφύγει απο την δολοφονία του Αλέξη και περιστρέφεται γύρω απο τις φωτιές, τα σπασίματα, και την βία, ( αυτό είναι επιτυχία της κυβέρνησης) στριμόχνωντας τον κόσμο να τα καταδικάσει, και έτσι απο την επίθεση μπορεί να βρεθούμε να απολογούμαστε.

    ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!

    ΚΑΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΙΡΗΝΙΚΗΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ.

    1.κεντρικο σύνθημα:
    ΕΙΝΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ.
    ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ.
    2.κυκλοφορεί μέσα στο internet η πληροφορια σε όλα τα blogs.
    3. ο καθένας φαίρνει μαζί του ένα τριαντάφυλλο.
    4. το τριαντάφυλλο μπορεί να είναι το έμβλημα για την συγκεκριμένη συγκέντρωση.
    5. προσπαθούμε έτσι ώστε όλη η κοινωνία να κινηθεί στο ρυθμό αυτής της συγκέντρωσης.
    6. ΑΥΤΗ Η ΜΕΡΑ ΑΦΙΕΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΛΕΞΗ.
    7. ο βαθμος επιτυχίας θα κριθεί απο την μαζικότητα. Αυτό είναι τώρα το κρίσιμο.
    8. μπορεί να τυπωθούν αφίσες με το τριαντάφυλλο, την ημερομηνία συγκέντρωσης, και το κετρικό σύνθημα.

    ΕΠΙΣΗΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΑΛΑΞΟΥΜΕ ΑΠΟΨΕΙΣ. ………….

  17. Ο/Η Elikas λέει:

    GK

    Μέχρι τον Ιανουάριο, θα έχουν γίνει εκατοντάδες κινητοποιήσεις, πολλές από αυτές στο μήκος κύματος αυτής που προτείνεις. Επίσης, αυτή τη στιγμή που μιλάμε κι από δω και στο εξής, βρίσκονται και θα βρίσκονται σε εξέλιξη πάρα πολλές συζητήσεις, συνελεύσεις κλπ (στο διαδίκτυο, στις καταλήψεις, στις γειτονιές και παντού). Ο κόσμος ανακαλύπτει ξανά τι πάει να πει συλλογικότητα. Εξαιτίας του δολοφονημένου Αλέξη ίσως, αλλά όχι πια με σκοπό να καπηλευτεί τη μνήμη του και να τον μετατρέψει σε σύμβολο αόριστων και μελοδραματικών κινητοποιήσεων.

    It’s happening…

    Υ.Γ. Εννοείται ότι το να προστεθεί στη λίστα κι η δική σου πρόταση δεν θα κάνει κακό σε κανέναν. Έστω κι αν την προγραμματίζεις για τον Ιανουάριο. Καλό θα ήταν πάντως να εκφράζει αιτήματα κι όχι ευχολόγια.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s