Δε γίναμε και Γάζα… (updated)

 

Vodpod videos no longer available.

 

Αυτό βρήκε να σχολιάσει σήμερα ο Γιάννης Πρετεντέρης μετά το βίντεο που έδειχνε ξυλοδαρμό ηλικιωμένης και βίαιη προσαγωγή δικηγόρων από ΜΑΤ. Μετά τις καταγγελίες συναδέλφων του ότι τους ψέκασαν και τους χτύπησαν επειδή τόλμησαν να καταγράψουν τα γεγονότα. «Δε γίναμε και Γάζα». Ναι Γιάννη μου, προφανώς και έχεις δίκιο. Η κυβέρνηση δεν ρίχνει ακόμα βόμβες σε παιδικούς σταθμούς, οπότε όλα ΟΚ. Τι ζόρι τραβάμε; Οι γριούλες πρέπει να το τρώνε το ξύλο τους πού και πού άλλωστε, οι δικηγόροι να μαθαίνουν ότι η πολλή δημοκρατία βλάπτει και οι δημοσιογράφοι να αφήσουν τις μαλακίες και να κοιτάξουν να βολευτούν σε κανένα πάνελ όπως εσύ. Γλείφοντας τα αφεντικά τους με χάρη και ευφράδεια…

Το πρόβλημα μας θα έπρεπε να είναι το πόσα τετραγωνικά μέτρα προαύλιου χώρου δικαιούται το άσυλο πανεπιστημιακών ιδρυμάτων, καθώς και το πόσο τεράστια υπήρξε η συμβολή του ΠΑΣΟΚ στη διατήρηση της κοινωνικής ειρήνης (με αφορμή άλλο ένα συλλαλητήριο όπου δεν συμμετείχε). «Δε γίναμε και Γάζα». Μια χαρά είμαστε. Κι αν δεν είμαστε, φταίνε οι κουκουλοφόροι και οι ανεπρόκοποι ηγέτες του ΣΥΡΙΖΑ, που δεν φροντίζουν να τους συλλάβουν και να τους εκτελέσουν με συνοπτικές διαδικασίες. Ίσως να φταίνε και οι νέοι γενικότερα, που έχουν την απαίτηση να υπάρχει αντίκρυσμα στα πτυχία τους και σεβασμός στα δικαιώματα τους. 

Πόσο ξεδιάντροπα και οφθαλμοφανέστατα πουλημένος στα συμφέροντα της εξουσίας μπορεί να γίνει κάποιος; Οι μπάτσοι (και όχι οι αστυνομικοί, τέτοιο φρούτο δεν ευδοκιμεί στη χώρα μας) χτυπάνε αλύπητα κόσμο που ουδεμία ανάμειξη έχει με ταραχές και ακρότητες, εκφοβίζουν θεσμικούς παράγοντες που διασφαλίζουν τη δημοκρατικότητα του πολιτεύματος μας, προπηλακίζουν και τρομοκρατούν περαστικούς, δηλητηριάζουν με χημικά τα παιδιά μας. Και όλα αυτά πουλώντας το φτηνό αντριλίκι της «μηδενικής ανοχής» που τους ενέπνευσε ο νέος υφυπουργός τους. Και λειτουργώντας εκδικητικά απέναντι στην κοινωνία που τους λοιδορεί για τον βρώμικο κατασταλτικό ρόλο τους. Απέναντι στην κοινωνία που πληρώνει τους μισθούς τους.

Κι εσύ αλήτη παπαγάλε το μόνο που βρήκες να πεις σαν επιχείρημα ήταν αυτό;

«Δε γίναμε και Γάζα» αδέλφια. Το είπε ο Πρετεντέρης. Την επόμενη φορά που θα ματώσετε από κλομπ λοιπόν, σκεφτείτε ότι η αστυνομία πρέπει να κάνει κι αυτή τη δουλειά της. “Αυτά συμβαίνουν”, όπως είπε και ο Τράγκας στο Deutschland über ALTER. Ας προσέχατε να μην περνάγατε από τα Εξάρχεια. Ας μην κατεβαίνατε σε διαδηλώσεις. Ας καθόσασταν σπίτια σας, να παρακολουθείτε ΣΚΑΪ, που είχε για πρώτη είδηση στο αποψινό δελτίο του κάτι σχετικό με έρευνες για τον καρκίνο του μαστού στη Βρετανία. 

Καλωσήρθατε στο γκέτο της Βαρσοβίας. Τι νούμερο πυτζάμα φοράτε;

 

Υ.Γ. Προτεινόμενο σύνθημα για την επόμενη διαδήλωση που θα κατεβείτε: “Είσαι των χαφιέδων το αστέρι, Πρετεντέρη, Πρετεντεεεέρη”.  

 

Update (10/1/09, 1:19):

Είναι αυτές εικόνες ενός δημοκρατικού και ευνομούμενου κράτους;

rain2_010ni3b7o

Νεαρός (άσχετος με την πορεία σύμφωνα με μαρτυρίες), κείτεται αναίσθητος στο πεζοδρόμιο της Ασκληπιού μετά την έξοδο του από το νοσοκομείο, έχοντας μόλις δεχτεί καινούργια επίθεση με κλομπ από άνδρα των ΜΑΤ

via_450x

Ηλικιωμένη που προσπάθησε να προστατέψει με το σώμα της αθώους από αναίτια και βίαιη σύλληψη, σύρεται προς την κλούβα των ΜΑΤ για να προσαχθεί στην ασφάλεια

 


This entry was posted in griots, υπεροψιες, αγριαδες, καφριλες. Bookmark the permalink.

44 Responses to Δε γίναμε και Γάζα… (updated)

  1. Ο/Η Кроткая λέει:

    ο Πρετεντέρης βλάπτει σοβαρά την ψυχική ισορροπία.

    (εγώ 38, ευχαριστώ)

  2. Ο/Η Elikas λέει:

    Κροτ,

    Έχεις προτίμηση στο χρώμα του αστεριού που θα σου ράψουμε στο στήθος;

  3. Ο/Η hnioxos λέει:

    Άστα γάμησέτα έχω μείνει άναυδος. Σήμερα ήμουνα στο συλλαλητήριο μέχρι το τέλος, αλλά δεν είχαν συμβεί όλα αυτά τα φοβερά και τρομερά. Θέλουν να μας φοβίσουν αλλά δε θα το καταφέρουν. Ο Μαρκογιαννάκης δείχνει τα δόντια του. Καιρός να του δείξουμε ότι κι εμείς δε μασάμε. Και να φανταστείς λέει ότι είχαν πάρει εντολή «όχι άλλη ζαρντινιέρα» και αν δεν έχει κάμερες να ρίχνουν σε όποιον να’ναι. Βρε μαλάκες, ηλίθιοι, κρετίνοι της εξουσίας, κάμερες πια έχει και η κουτσή Μαρία και βλέπουμε τα αίσχη σας. Μετά περιμένετε να λυπηθεί ο κόσμος το μπατσούλη που το παρακράτος σας δε λυπήθηκε και τον θυσίασε στο βωμό της καταστολής της εξέγερσης; Ηλίθιοι, ε ηλίθιοι!
    Κύριε Μαρκογιαννάκη Sieg Heil!

  4. Παράθεμα: Τι πραγματικά έγινε στο κέντρο της Αθήνας σήμερα; « Mikro Analogo Ver.2

  5. Παράθεμα: No comment… « Thalassastovouno’s Blog

  6. Ο/Η Μαλάκας λέει:

    Αυτό το video, με έκανε να αναθεωρήσω τις απόψεις μου. Πραγματικά με πήγε πολύ πίσω (χρονικά). Απόψεις που είχα θάψει χρόνια…
    ( « Ο Μόνος τρόπος άσκησης πολιτικής σε ένα κράτος που χρησιμοποιεί βία είναι η βία»)
    Με φόβισε θα έλεγα, κυρίως γιατί άρχισα να θεωρώ τον ένοπλο αγώνα σαν την μοναδική άμυνα σε ένα τόσο ολοκληρωτικό καθεστώς.
    Φαντάζομαι θα ψυχραιμίσω

  7. Ο/Η koulpa λέει:

    ρε παιδιά.. την είχαμε την ευκαιρία στις εκλογές.. τώρα τι να λέμε..:):)

    • Ο/Η ANIKTOMATHS λέει:

      ΦΙΛΕ ΚΟΥΛΠΑ Η ΦΙΛΟΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΝ ΕΙΧΑΜΕ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΗ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΗ ΣΤΗ ΕΧΟΥΣΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΚΑΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ…..

  8. Ο/Η Elikas λέει:

    Ηνίοχε,

    δεν ξέρω τι εντολή είχε δώσει ο Μαρκογιαννάκης (πέρα από το σύνθημα «μηδενική ανοχή»), πολύ φοβάμαι όμως ότι οι τραμπούκοι αυτοί δεν καταλαβαίνουν από εντολές και είναι πλέον ανεξέλεγκτοι. Θα έχουμε καινούργιους νεκρούς αν δεν διαλύσει το σώμα των ΜΑΤ κάποιος άμεσα (που το έλεγε ο Αλαβάνος όταν σκοτώθηκε ο Γρηγορόπουλος και όλοι έπεσαν να τον φάνε).

    Μικρό ανάλογο & Θάλασσα στο βουνό,

    ευχαριστώ για το ping.

  9. Ο/Η Elikas λέει:

    Φίλε μαλάκα (υποθέτω ότι είσαι ο γνωστός και μη εξαιρετέος κολλητός μου από το δημοτικό κι όχι κάποιος τυχαίος μαλάκας),

    Τώρα ξέρεις.

    Και πίστεψε με, αυτό δεν είναι τίποτα μπροστά σε τόσα άλλα που συμβαίνουν κάθε τρεις και λίγο (μακριά από κάμερες δυστυχώς).

    koulpa

    Ευκαιρία μπορεί να είχαμε στις εκλογές (στο να πέσει η κυβέρνηση του καραμανλή, γιατί το να ανέβει η κυβέρνηση του Γιωργάκη δεν το θεωρώ και μεγάλη ευκαιρία), το θέμα όμως είναι ότι εδώ δεν παίζει το «μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται». Υπάρχουν όρια στην κακοδιαχείριση της χώρας, και σαφέστατα υπάρχουν όρια στην όποια καταστολή δικαιούται να επιβάλλει μία δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση.

    Τα έχουμε ξεπεράσει καιρό τώρα…

  10. Παράθεμα: Τι πραγματικά έγινε στο κέντρο της Αθήνας σήμερα; (updated) « Mikro Analogo Ver.2

  11. Ο/Η Ανορθόδοξος λέει:

    Γεμίσαμε από τζάμπα μάγκες! Ξύλο σε άσχετους διαδηλωτές και ηλικιωμένους και δηλώσεις του κώλου από την ασφάλεια των τηλεπαραθύρων…

    Αν τυχόν γίνουμε κάποτε Γάζα (απευκτέον) τα κανάλια θα το πουν ή θα προβάλουν τηλεπαιχνίδια και θα διαφημίζουν σερβιέτες;;;

  12. Ο/Η ioudas λέει:

    Εύστοχος, πικρός, όσο πρέπει. Τα συγχαρητήρια μου!

  13. Ο/Η skatiana TV λέει:

    Δίνεις στα λαμόγια ΠΑΛΙ χέρι
    Πρετεντέρηη Πρετεντέεεεερη

    στην πουστιά δεν έχεις άλλο ταίρι
    Πρετεντέρη Πρετεντέεεερη

  14. Παράθεμα: Αστυνομική τρομοκρατία « Ε15+

  15. Ο/Η Elikas λέει:

    Ευχαριστώ για τα links.

    Ανορθόδοξος

    Από την εποχή που έπεφτε το σήμα «μας συγχωρείτε διακοπή» και μετά καπάκι το λογότυπο της ΥΕΝΕΔ, έχουμε εξελιχθεί. Όπως τα λες, η απάντηση θα είναι ακόμα περισσότερα τηλεπαιχνίδια, ακόμα περισσότερα ροζ σκάνδαλα, ακόμα περισσότερη κίτρινη προπαγάνδα.

    Μόνο που τώρα πια η ενημέρωση δεν είναι μονοπώλιο κουμπάρων και νονών…

    ioudas

    Να ‘σαι καλά και καλή δύναμη. Θα τη χρειαστούμε για να αδειάσουμε όλον αυτόν τον βόθρο που μας περικυκλώνει.

    skatiana TV

    Καλωσόρισες. Βλέπω μοιραζόμαστε τις ίδιες εμμονές 🙂 Πολύ σωστές οι παραλλαγές που προτείνεις. Να έχουμε και μία ποικιλία ρε παιδί μου…

  16. Παράθεμα: Γκουέρνικα - Γάζα - Αθήνα 2009 « Συνεργασία Αριστερών Μηχανικών για το Τ.Ε.Ε

  17. Ο/Η vloutis λέει:

    ‘Οποιος νομίζει ότι αυτό που γίνεται εκεί κάτω παίξε γέλασε, είναι τουλάχιστον επικίνδυνος.

    Και δεν μιλώ γι τον Γ.Πρετεντέρη, διότι δεν παρακολούθησα την συζήτηση για να ξέρω με τί τρόπο το είπε -που, έτσι κι αλλιώς είναι φάουλ- αλλά για όλους που το περνούν για …»παιχνιδάκι»…

    Χάνονται αθώες ψυχές, εν ονόματι ποίου;

    ΓΙΑΤΙ;

    Γμτ…

    Κώστας
    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  18. Ο/Η Elikas λέει:

    vloutis

    Υποθέτω ότι αναφέρεσαι στην πραγματική και πολυβασανισμένη Λωρίδα της Γάζας. Δεν καταλαβαίνω ποιους εννοείς όταν λες «για όλους που το περνούν για …”παιχνιδάκι”». Πέρα από τον Πρετεντέρη ίσως, για τον οποίον το κούφιο ευφυολόγημα αποτελεί την πεμπτουσία κάθε πνευματικής διεργασίας.

    Είναι τρομακτικό αυτό που συμβαίνει στην Παλαιστίνη, όπως τρομακτικό είναι κι αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα. Όχι επειδή μπορούμε να συγκρίνουμε σπασμένα κεφάλια με διαμελισμένα πτώματα, αλλά επειδή κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι μία εκτροπή της δημοκρατίας δεν πρόκειται να οδηγήσει σε μία ακόμα χειρότερη.

    Και είναι πέρα για πέρα τραγικό να περιμένουμε να καταλήξουμε Λωρίδα της Γάζας για να αποφασίσουμε να αντιδράσουμε σαν κοινωνία. Θα είναι πάρα πολύ αργά πια για οτιδήποτε άλλο πέρα από ωμή και ανεξέλεγκτη βία.

  19. Ο/Η agrolesvos λέει:

    Άβυσσος χωρίζει τον νεκρό Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο από το τραυματία ΜΑΤ-ατζη Διαμαντή Ματζούνη

    http://lesvos.wordpress.com/2009/01/10/3-19/

  20. Ο/Η vloutis λέει:

    Εννοώ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ…

    Είναι τρομακτικό αυτό που συμβαίνει στην Παλαιστίνη, όπως τρομακτικό είναι κι αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα.

    Κώστας
    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  21. Ο/Η Καναλιώτης λέει:

    @agrolesvos
    Έτσι μπράβο.
    Στο Αλέξανδρος άκουγε ο Gregory.
    Συνέχεια Αλέξη τον λέτε στο ιστολόγιό σας.

    Αλέξανδρος απο εδώ και εμπρός.

    Δεν τον φωνάζαμε «Αλέξη» τον Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο

  22. Ο/Η Maya λέει:

    Έχουμε κι άλλο γραφείο προπαγάνδας εκτός του Pretender…

    http://www2.rizospastis.gr/columnPage.do?publDate=28/12/2008&columnId=344

  23. Ο/Η Elikas λέει:

    agrolesvos & Καναλιώτης

    Αλέξανδρος. Πολύ σωστά. Και το θέμα δεν είναι να συμψηφίσουμε τη δολοφονία του με τον τραυματισμό του Διαμαντή, αλλά να κατανοήσουμε ότι ο ένας χτυπήθηκε από εκπρόσωπο μιας δημοκρατικά εκλεγμένης κυβέρνησης ενώ ο άλλος από άγνωστο και ακαθόριστο προβοκάτορα (παρακρατικό, ακροαριστερό ή οτιδήποτε άλλο).

    Μάγια μου,

    τώρα ανακάλυψες το ανοσιούργημα του Ριζοσπάστη; «Το λάθος τηλεφώνημα ενός φονιά» δείχνει πόσο πολύ μοιάζουν ο Κούγιας με την Κανέλλη (που φημολογείται ότι το έγραψε), δικαιολογώντας απόλυτα το γκράφιτι που έγραψαν σε τοίχο της Σταδίου οι αναρχικοί:

    Κορ.
    Κον.
    Εας.

    Για να μη μιλήσω για την απόπειρα σπίλωσης του Indymedia με συκοφαντίες ότι τάχα ήξεραν από πρώτο χέρι λεπτομέρειες για τη δολοφονική επίθεση στα ΜΑΤ, για τη συνεχή και προκλητικότατη απόπειρα διάσπασης του κινήματος (του οποίου την ύπαρξη δεν αποδέχονται καν), τη γαργάρα που έκαναν όταν πυροβολήθηκε το παιδί ενός δικού τους στελέχους από το παρακράτος, τη λυσσασμένη λασπολογία εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ, τις εθνικιστικές κορώνες και τις ακροδεξιές θεωρίες συνωμοσίας, την καπήλευση συλλαλητηρίων στα οποία δεν συμμετείχαν καν και πολλά άλλα.

    Σ’ αυτή την κρίσιμη ιστορική περίοδο, ο ρόλος της ηγεσίας του ΚΚΕ αποδεικνύεται πιο βρώμικος κι από αυτόν του ΛΑΟΣ. Γιατί τουλάχιστον ο Πλεύρης ξέρεις ότι είναι φασίστας – δεν σου παριστάνει τον ηρωικό αγωνιστή της ταξικής πάλης…

  24. Ο/Η Maya λέει:

    Αν και είχα δει το σύνθημα, σήμερα κατάφερα να διαβάσω αυτό το αίσχος. Από την άλλη, δεν εκπλήσομαι. Δεν τα λέμε τυχαία ΚΝΑΤ και κατέστησαν τη θέση τους σαφή όταν τον Δεκέμβρη σκοτωνόμασταν και τρώγαμε όλη την κρατική καταστολή στη μάπα ενωμένοι τη στιγμή που τα ΚΝΑΤ έκοβαν βόλτες στην Πειραιώς….

  25. Και μια μαρτυρία, από την Ασκληπιού..

    -Κρατική τρομοκρατία στην Πτολεμαϊδα

    ———————————-
    Μια ανταπόκριση από τα γεγονότα της Ασκληπιού στις 9-1-09
    (καλή και…ζωηρή χρονιά επι τη ευκαιρία).

    Το συλλαλητήριο έχει τελειώσει. Έχω μείνει πίσω να δω το τέλειωμα της πορείας και έχω αποκοπεί από τους δικούς μου. Βρίσκω μια συντρόφισσα που φοβάται, αφού ήδη έχει αρχίσει η ρίψη χημικών και κρότου – λάμψης. Αποφασίζουμε να ανεβούμε από Βουκουρεστίου προς Κολωνάκι κι από κει Σόλωνος. Τηλεφωνούν δύο συναδέλφισσες. Κατεβαίνω γωνία Ασκληπιού και Ακαδημίας πίσω από τα Προπύλαια. Βρισκόμαστε με τις συναδέλφισσες. Χαζεύουμε λίγο τα γεγονότα.
    Τίποτα ιδιαίτερο, πετροπόλεμος και μια δυο στάσεις σπασμένες από λίγους θερμόαιμους. Μόνο που στο χθεσινό στρατοκρατούμενο – κυριολεκτικά – κέντρο ήταν βλακώδης αντίδραση.
    Συζητάμε να πάμε για καφέ ή κρασί. Ξαφνικά μας επιτίθενται από Ακαδημίας τα ΜΑΤ. Τρέχουμε πανικόβλητοι μαζί με το πλήθος την Ασκληπιού προς την Κεντρική Κλινική. Συνήθως τα ΜΑΤ σταματούν μετά από λίγο, αφού σκοπός τους είναι να απωθήσουν.
    Αυτή τη φορά τρέχουν πίσω μας. Πρώτη φορά τους είδα να τρέχουν με τόσο πάθος (τι τους πότισαν, γαμώτο;). Πολλοί στρίβουν στα στενά. Μια ομάδα 60 – 70 ανθρώπων που απλά ήμασταν θεατές στα γεγονότα συνεχίζουμε στην Ασκληπιού ελπίζοντας ότι οι μπάτσοι πίσω μας θα κουραστούν και θα μας αφήσουν.
    Αμ δε! Ασκληπιού και Σκουφά εμφανίζονται άλλα στρουμφάκια. Ο κλοιός έχει κλέισει. Στριμοχνώμαστε σε μια εσοχή όπου υπάρχει ένα ψιλικατζίδικο και η είσοδος μιας πολυκατοικίας. Γινόμαστε κουβάρι.
    Τα ΜΑΤ χτυπούν στα τυφλά. Δίπλα μου μια κοπέλα κλαίει και βογκάει από τα χτυπήματα. Βάζω τα χέρια στο κεφάλι και σφίγγομαι πάνω στα σώματα που είναι δίπλα μου. Τρώω λίγες σε σχέση με άλλους.Ξαφνικά μια γκλομπιά στο κεφάλι.
    Με πιάνει το ποντιακό μου. Γυρίζω στους ΜΑΤάδες και φωνάζω:
    “Όχι στο κεφάλι, ρε! Βάρα όπου θες, αλλά όχι στο κεφάλι!” Ε, δεν θα το πιστέψετε! Δεν έφαγα άλλες!
    Κάποια στιγμή ηρεμούν. Κάνουν έναν κλοιό, ενώ κάποιοι από τους παγιδευμένους χτύπησαν τα κουδούνια της πολυκατοικίας και άνοιξαν την εξώπορτα. Οι περισσότεροι βρίσκουν καταφύγιο στις σκάλες. Κάποιοι μένουμε έξω.
    Ένας χοντρός επικεφαλής των μπάτσων μας βρίζει:
    “Πού είναι η μαγκιά σας τώρα, ρε! Θα σας γαμήσουμε τώρα!”
    Ο ψιλικατζής άψογος. Ζητά από τους μπάτσους να μας αφήσουν να φύγουμε και να πάρουν αυτόν. Μπάινει σε μια μικρή κλούβα που έχουν φέρει. Οι μπάτσοι τον πετάνε έξω! Δεν τους κάνει! Εν τω μεταξύ δεν έχουν κλείσει ακόμη την πρόσβαση. Μπορούν να έρθουν άνθρωποι από Σκουφά ή Ναυαρίνου. Να φύγει δεν μπορεί κανείς.
    Έρχονται δικηγόροι και η περιβόητη γιαγιά. Γίνονται διαβουλέυσεις. Κλείνουν και οι προσβάσεις προς Σκουφά και Ναυαρίνου, όπου έχει μαζευτεί κόσμος και δημοσιογράφοι.
    Βγάζω την κάρτα που έχουμε από το σωματείο μου για ελεύθερη είσοδο στα θέατρα. Ζητάω κάποιον επικεφαλής και φωνάζω: “Είμαι μέλος της… θα έχετε να κάνετε με ένα συνδικάτο 60.000 εργαζόμενων. Αφήστε μας να φύγουμε”
    Οι μπάτσοι με κοιτάνε σαν ούφο. Οι δικηγόροι λένε τα δικά τους. Φτάνει η μεγάλη κλούβα. Τα υπόλοιπα τα είδατε στο tvxs.
    Μόλις βγαίνουμε από τον κλοιό οι δικοί μου με μαλώνουν γλυκά: “Πάλι έμπλεξες; Στην επόμενη πορεία θα σε έχουμε υπό επιτήρηση”
    Άντε να τους εξηγήσω, vripoli, ότι τυχαία βρέθηκα εκεί.

    Και σ’ αυτές τις περιπτώσεις δεν υπάρχουν ήρωες που δίνουν τον εαυτό τους, απλά άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι σε τέτοιες στιγμές η τύχη τους είναι απόλυτα συνδεδεμένη με την τύχη όλων όσων βρίσκονται στην ίδια κατάσταση

  26. Ο/Η Καναλιώτης λέει:

    Νίκο,

    απο την Τσουκνίδα ή αλλιώς απο το lesvos.wordpress.com ισχυριζόντουσαν ότι είναι φίλοι του Αλέξανδρου και τον γνώριζαν. Μάλιστα είχαν και μια ζωντανή συνέντευξη απο τον φίλο του Αλέξανδρου τον Νίκο Ρ. . Αλλά συνέχεια Αλέξη τον έγραφαν.

    Βγήκε ο Έφηβος με το http://efhbos.wordpress.com/2009/01/10/alexandros_/

    και μετά από λίγη ώρα άλλαξαν απο παντού το «Αλέξης» σε «Αλέξανδρος». Μου έκανε εντύπωση και ρώτησα τον Έφηβο αν ο Νίκος Ρ. έδωσε συνέντευξη σε αυτό το blog. Ο Έφηβος αφού ρώτησε μου είπε ότι ποτέ ο Νίκος Ρ. δεν έδωσε συνέντευξη σε αυτό το blog. Επίσης μου είπε οτι είχαν δημοσιεύσει την φωτογραφία που ο Έφηβος είχε ανεβάσει και είχαν γράψει οτι «ευχαριστούν τους φίλους του Αλέξη που τους παραχώρησαν τις φωτογραφίες. Ο Έφηβος ποτέ δεν τους έδωσε αυτήν την φωτογραφία και τις άλλες τις βρήκαν στο χώρο που είχε ο Gregory στο facebook.

    Μετά απο αυτά αναρωτιέμαι γιατί το κάνουν αυτό; Γιατί τόσο ψέμα; Ποιος ο λόγος;

    Για του λόγου το αληθές :

    Όπως είναι σήμερα με το Αλέξανδρος :
    http://lesvos.wordpress.com/2008/12/07/dologonoi_mpatsoi/

    Όπως ήταν μέχρι χτές με το «Αλέξης» (ένα απο τα πολλά παραδέιγματα) :
    http://blogz.gr/content/%CE%BC%CF%80-%CE%B4%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CF%86%CF%8C%CE%BD%CE%BF%CE%B9-%CE%B5%CE%BD-%CF%88%CF%85%CF%87%CF%81%CF%8E-%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CE%BD%CE%B5%CE%BA%CF%81%CF%8C%CF%82-%CE%BF-16%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CE%BB%CE%AD%CE%BE%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CF%81%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%81%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%82

  27. Ο/Η Elikas λέει:

    Μάγια

    Άσε, έτσι και ανεβάσω ποτέ post για την προδοσία του Περισσού θα πρέπει να βάλω και προειδοποιητικό σήμα «απαραίτητη η γονική συναίνεση». Μιλάμε για αισχρή στάση, κι όχι μόνον από την ηγεσία δυστυχώς. Όλοι οι «κόκκινοι» μπλόγκερς έχουν πιει το αμίλητο νερό, ενώ θα έπρεπε να εγκαλούν δημόσια την Παπαρήγα και την παρέα της να παραιτηθούν. Ντροπή.

    Πόντος & Αριστερά

    Συνταρακτική η μαρτυρία, σ’ ευχαριστώ που τη μοιράστηκες μαζί μας. Αν κατάλαβα καλά πρόκειται για άλλον Πόντιο κι όχι για σένα, έτσι δεν είναι; Περαστικά όπως και να’ χει στον άνθρωπο για το ξύλο (και την τρομάρα) που έφαγε.

  28. Ο/Η tkoronakis λέει:

    Έχει χαθεί κάθε όριο. Μετά από όλα αυτά Παυλόπουλος και Μαρκογιαννάκης δήλωσαν πως όλα πήγαν καλά!ΕΛΕΟΣ!
    Δείτε αν θέλετε και τα 2 τελευταία σχετικά ποστ στο blog μου με αναρτήσεις από εφημερίδες και ολόκληρες τις δηλώσεις.

  29. Ο/Η Elikas λέει:

    Καναλιώτη,

    δεν έχω ιδέα ποιοι γνώριζαν όντως τον Αλέξανδρο και ποιοι ισχυρίζονται ότι τον γνώριζαν για να κερδίσουν δημοσιότητα (ή οτιδήποτε άλλο). Οπότε δε μπορώ να πάρω θέση. Αυτό που μετράει είναι ότι το παιδί είναι νεκρό από σφαίρα μπάτσου. Καθώς κι ότι ο θάνατος του έφερε στην επιφάνεια μια τεράστια παθογένεια της ελληνικής κοινωνίας και του πολιτικού συστήματος, με αποτέλεσμα την εξέγερση που ζούμε τώρα και τη βάναυση καταστολή της από την κυβέρνηση και τους μπράβους της.

    tkoronakis

    Δεν είχα καμία ψευδαίσθηση ότι θα δήλωναν κάτι άλλο. Για να δούμε τα ποστ στο blog σου όμως πρέπει να βάλεις link 🙂

  30. elikas
    Όχι δεν ήταν κάποιος από εμάς
    Ήταν ένας καλός φίλος

    Το μοιραστήκαμε γιατί πιστεύουμε πως υπάρχουν ακόμα :
    «..απλά άνθρωποι που καταλαβαίνουν ότι σε τέτοιες στιγμές η τύχη τους είναι απόλυτα συνδεδεμένη με την τύχη όλων όσων βρίσκονται στην ίδια κατάσταση..»

  31. Ο/Η poorfox λέει:

    @elika
    νομίζω πως ο Πρετεντέρης (φτου) με το σχόλιο του, εννοεί πως το Ισραήλ θέλει πίσω τη γη (που ο θεός τους τους «χαρησε» ) και σκοτώνει αβέρτα τους Παλαιστήνιους, τα δικά μας καθαρματα (φτου) πουλάνε τη γη, την χαρήζουν, την καίνε, την μολύνουν και σκοτώνουν τραυματίζουν και τρομοκρατούν με συνοπτικές δημοκρατικές διαδικασίες.
    και όλα αυτά κατω απο την ομπρέλα μιας νεας δημοκρατίας
    που είναι χειρότερη και από την χούντα (και πάλι φτου)

  32. Ο/Η antinemecis λέει:

    Αυτό που έγινε στο συλλσλητήριο (και θα γίνεται συνέχεια όπως μας προειδοποιούν και στο χειρότερο) είναι γραμμή της κυβέρνησης. Η λογική τους είναι η σύγκρουση με την κοινωνία που εξεγείρεται και η προσπάθεια εκφοβισμού του κόσμου ώστε να μην κατεβαίνει στις κινητοποιήσεις.
    Σαφώς η παραπληροφόρηση και η προπαγάνδα είναι απαραίτητα όπλα ενός διεφθαρμένου συστήματος που παραπαίει. Και όταν λέω σύστημα εννοώ όλους αυτούς που με συνεργό την κυβέρνηση λεηλατούν τα πάντα.
    Ο μεγαλύτερος φόβος του συστήματος είναι να καταλάβει ο κόσμος τη δύναμη του και να διεκδικήσει τα δικαιώματα του.
    Δεν ξέρω αν προσέξατε την αμηχανία όλων των κομμάτων μπροστά σε μία κινητοποίηση που δε μπορούν να καπελώσουν.
    Το ΚΚΕ που καλεί τον κόσμο (σαν χαλασμένο γρμμόφωνο) να βγει στους δρόμους και να διεκδικήσει τα δικαιώματα του, τώρα που ο κόσμος κατεβαίνει αλλά δεν είναι κατευθυνόμενος από αυτό, χρησιμοποιεί το πάγιο όπλο του συστήματος. Την ώρα του πανεκπαιδευτικού συλλαλητηρίου για καλύτερη παιδεία και ενάντια στην κρατική καταστολή, μαζεύει τα προβατάκια του (καλά να πάθουν) και κάνει συλλαλητήριο αντιπολεμικό! Όχι ότι είναι κακό να γίνει κάτι τέτοιο αλλά δε διασπάς το μαθητικό κίνημα. Άλλωστε όταν γίνονται τα αντιπολεμικά συλλαλητήρια γιατί δε συμπορεύεται με τους άλλους; Αν ένας αναρχικός ή πασόκος ή και δεξιός ακόμη είναι φιλειρηνιστής και θέλει να φωνάξει ενάντια στη σφαγή στη Γάζα δε μπορεί να το κάνει μαζί με όλους; Ακόμα και το τόσο κοινό αίτημα για ειρήνη πρέπει να φέρει κομματική ταυτότητα;
    Απλώς τα κόμματα είναι κομμάτια ενός αρρωστημένου συστήματος και ο σκοπός τους είναι να υπηρετούν το σύστημα με δύο τρόπους:
    1ον να μαντρώνουν τα πρόβατα και να τα ελέγχουν και
    2ον να φροντίζουν με τις ταμπέλες να μοιράζουν και να διχάζουν την κοινωνία ώστε το σύστημα να παραμένει αλλώβητο και ισχυρό.
    Ενάντια λοιπόν στην προπαγάνδα τους έχω να αντιπροτείνω να διαδόσουμε σε όλους το μήνυμα:
    » Έχουμε χούντα, κλείστε την TV »
    Να πληροφορήσουμε όποιον μπορεί ο καθένας, τι συμβαίνει πραγματικά και να τους απομονώσουμε. Να μη σχολιάζουμε καν τι λέει ο καθένας. Απόλυτη αδιαφορία.
    Όσο για τη Γάζα, γίνεται μία προσπάθεια πίεσης από τον παρακάτω οργανισμό: Αvaaz.org
    Όποιος θέλει μπορεί να συμμετάσχει καθώς επίσης και να το διαδόσει όπου μπορεί.
    (συγγνώμη για το λίγο μεγάλο σχόλιο…)

  33. Ο/Η Elikas λέει:

    Πόντος & Αριστερά

    Προσυπογράφω το σχόλιο σου. Ακριβώς αυτό. Δυστυχώς η λέξη «συλλογικότητα» έχει φτάσει να ακούγεται σαν άλλη μια ξύλινη ταμπέλα που δε σημαίνει πια τίποτα. Είμαστε συνοδοιπόροι ίσως είναι καλύτερο, ή απλά μαζί. Σκέτο.

    Poorfox

    Σίγουρα δεν πρέπει ούτε στιγμή να πάψουμε να το διατυμπανίζουμε, χρησιμοποιώντας ατράνταχτα πειστήρια εκεί που οι άλλοι χρησιμοποιούν πυροτεχνήματα. Δεν είναι πάντα εύκολο φυσικά κάτι τέτοιο.

    Όμως είναι καιρός πια να βρούμε ποια οράματα μας ενώνουν, τι διεκδικούμε και -κυρίως – πώς ακριβώς σκοπεύουμε να το πετύχουμε. Καλές και άγιες οι πορείες και οι διαμαρτυρίες, όμως το ζήτημα είναι να αρθρωθεί επιτέλους ένας ενιαίος και ισχυρός πολιτικός λόγος που θα προτείνει λύσεις. Ενώ παράλληλα, θα χρειαστεί να συμφωνήσουμε όλοι μαζί σε ένα ηθικό πλαίσιο που δεν θα στερεί την ελευθερία μας αλλά ούτε και θα επιτρέπει την κατάχρηση της. Απόλυτα ειρηνικό κατά προτίμηση.

  34. Ο/Η Elikas λέει:

    Αντι-Νέμεσις ή «bloggingvsmanipulation» (στην αρχή δεν πρόσεξα το vs στη μέση και σκιάχτηκα λίγο είναι η αλήθεια)

    Σου συγχωρώ το μεγάλο σχόλιο, αρκεί να ξανάρθεις και να φέρεις και τους φίλους σου. Και να μας αφήσεις και κάνα URL για να μπορούμε να σε βρούμε.

    Συμφωνώ με την ανάλυση σου γενικά. Όμως αν απαξιώσεις όλα τα κόμματα τι μένει; Κάποιος εθνοσωτήρας ίσως; Ή μήπως θα φτιάξουμε καινούργια; (δανειζόμενοι αναγκαστικά τις παθογένειες που κουβαλούν τα ήδη υπάρχοντα και περιμένοντας μερικές τετραετίες μέχρι να έρθει η σειρά μας). Το τριπ της επανάστασης που θα οδηγήσει σε μια ουτοπία κοινοβιακής αυτο-οργάνωσης αφήνει ένα άσχημο hangover το επόμενο πρωί και δεν είναι εφαρμόσιμο σε πανελλήνια κλίμακα. Και η τεχνολογία ναι μεν βοηθάει, αλλά ακόμα απέχει από το να υλοποιήσει σενάρια επιστημονικής αμεσοδημοκρατίας.

    Άρα εκλογές. Όπου ο σκοπός είναι να ανατραπούν πρώτα οι ισορροπίες εντός και εκτός κομμάτων. Να μείνουν τα όποια υγιή στοιχεία (εφόσον υπάρχουν) και να ασκήσουν υπεύθυνα και έντιμα πολιτική που θα υπηρετεί το σύνολο κι όχι κάποιους ορατούς και αόρατους φεουδάρχες. Μπορούμε να έχουμε καλύτερο ΣΥΡΙΖΑ, καλύτερο ΚΚΕ (με εντελώς άλλη ηγεσία εννοείται), καλύτερο ΠΑΣΟΚ (με τους μισούς τουλάχιστον να διαγράφονται από τώρα), ακόμα και καλύτερη ΝΔ μπορούμε να έχουμε (όχι για κυβέρνηση φυσικά). Εντάξει, καλύτερο ΛΑΟΣ μάλλον δεν παίζει…

    Για να διασφαλίσουμε ότι θα συμβεί κάτι τέτοιο πρέπει εμείς οι ίδιοι να συμμετέχουμε σε διάλογο με τα κόμματα (ανάλογα φυσικά με τα πιστεύω του καθενός). Κι όχι να γραφόμαστε μέλη ή να γίνουμε οπαδοί τους, γιατί έτσι επιστρέφουμε στο φαύλο κύκλο της πελατειακής σχέσης.

  35. Ο/Η aestivus λέει:

    ο κλοιός στενεύει συνεχώς και μονη εξόδος (δημιουργική) είναι αυτό που προτείνεις Νεφελικα
    «ένας ενιαίος και ισχυρός πολιτικός λόγος που θα προτείνει λύσεις. Ενώ παράλληλα, θα χρειαστεί να συμφωνήσουμε όλοι μαζί σε ένα ηθικό πλαίσιο που δεν θα στερεί την ελευθερία μας αλλά ούτε και θα επιτρέπει την κατάχρηση της. Απόλυτα ειρηνικό κατά προτίμηση…’

    Αναρωτιέμαι όμως κατά πόσο είμαστε έτοιμοι…η τουλάχιστον τολμηροί να υπερβούμε τις δικες μας πεποιθήσεις..
    θα ήταν αφέλεια να πιστέψουμε ότι εκτος απο τους κρετίνους μπάτσους που κυκλοφορούν έξω δεν υπαρχουν και φωνές υγιείς μεσα στην αστυνομία.

    Η ομοσπονδία των αστυνομικών κάνει έκκληση στην κοινωνία και σε όλα τα κόμματα να κατεβουν σε διαδήλωση στις 15 του μηνός ενάντι στη βία καθε είδους και με άιτημα την αλλαγη της αστυνομίας… http://www.poasy.gr/
    (για την ιστορία, αυτο δεν ειναι νεο αιτημα..-μεσα στο στρατοκρατικό συστημα που ζουν -ειχαν απαιτήσει οι ιδιοι να περασουν όλοι οι αστυνομικοί απο ψυχολογική εξετεταση για το ποιοι πρεπει να οπλοφορουν, που φυσικά δεν είχε καμια τυχη.
    χρηματοδότησαν οι ίδιοι πανελλαδικές έρευνες σε πολίτες αλλά και σε αστυνομικό προσωπικό για να εχουν επιχερηματα για την αναγκη εκσυγχρονισμου..κατεληξαν στα σκουπιδια του υπουργειου…
    ζητησαν οι νεοι αστυνομικοι να εκπαιδευονται σε κανονικά πανεπιστημια επειδή η επιδραση των διδασκοντων στις διαωνιζουν νοοτροπιες παθογενειας..επεσε στο κενο..
    οταν εγινε η δολοφονια του Αλέξανδρου,με ολη τη κοινωνική κατακραυγη και με ένα κρατος να το βολευει μια χαρά αυτη η κατασταση, εκριναν πως πρεπει να συμβουλευτουν 1 ανθρωπο που θεωρουν αξιοπιστιτο,το Μανώλη Γλέζο για το πως μπορουν να πλησιασουν τους πολίτες. Τους πρότεινε να μιλησουν στα σχολειά σε ομαδες πολιτων..
    Τι έγινε? οταν βγηκε προς τα έξω τους πηραν με τους μπαλντάδες…
    τωρα κανουν 1 βημα προς τη κοινωνία.

    ειναι 1 ερωτημα βεβαια γιατι χρειάστηκε να χτυπηθει αστυνομικος για να το τολμησουν… αλλά πρωτου βιαστουμε να καταδικάσουμε ας μη ξεχνάμε ότι κι εμεις χρειαστηκε να δολοφονηθει 1 παιδι για να φωναξουμε…

    Οι καιροι είναι επικίνδυνοι οχι μονο για τα οσα ζουμε, αλλα κυριως για όσα φαινεται πως ερχονται αν δεν αντιδρασουμε.
    τι αντιδραση όμως? τυφλή? σπασμωδική? η με ζητουμενο να αλλαξει η κατασταση? αν το τελευταιο θα χρεαιστει πολύ δύναμη και σύμμαχοι που θα γρονθοκοπησουμε από μέσα και απέξω αυτο το σύστημα .
    Φοβάμαι, πως αν από τυφλότητα και προκατάλειψη αρνηθούμε τις συνθηκες που θα δημιουργησουν εστω τη πιθανότητα ανατροπής, τα παιδια θα μας καταδικάσουν όπως και οσους παραμένουν απαθείς..

  36. Γιατί ανησυχείς; Ο Πρεπεντέρης αποτελούσε πάντα τον κλασικό συντηρητικό απολογητή κάθε κυβέρνησης. ¨Εναν απολογητή του συστήματος με λαϊκίστικη νοοτροπία προπαγάνδας και σίψης.

  37. Ο/Η Elikas λέει:

    aestivus

    Εξακολουθώ να έχω τις αμφιβολίες μου για τις σκοπιμότητες των συνδικαλιστών της αστυνομίας. Κάποιοι από αυτούς έχουν αναλάβει το βρώμικο ρόλο να βγαίνουν στα κανάλια και να υπερασπίζονται την κρατική βία της κυβέρνησης (και μετά να διαμαρτύρονται ότι έχουν γίνει σάκος του μποξ). Χωρίς να θέλω να υποβαθμίσω το ρόλο των συνδικαλιστικών οργανώσεων, πιστεύω ότι κάτι που αφορά μια ολόκληρη κοινωνία δε μπορεί να αφήνεται στα χέρια τους για να το λύσουν. Αλίμονο αν περιμένουμε από τις νοσοκόμες να αναμορφώσουν το ΕΣΥ, από τους συμβασιούχους της πυροσβεστικής να σχεδιάσουν περιβαλλοντική πολιτική και πάει λέγοντας. Να ασκήσουν πιέσεις σίγουρα, να διεκδικήσουν τα δικαιώματα τους οπωσδήποτε, αλλά όχι να χαράξουν πολιτική επειδή δεν συμφέρει τους εκλεγμένους αντιπροσώπους μας να επωμιστούν το πολιτικό κόστος.

    δείμος του πολίτη

    Δεν ανησυχώ και τόσο. Ο Πρετεντέρης είναι αυτός που πρέπει να ανησυχεί. Γιατί αν στραβώσει το σύστημα εξουσίας του οποίου αποτελεί γρανάζι, θα μείνει ξεβράκωτος απέναντι σε μια κοινωνία που θα τον συμπαθεί όσο συμπαθεί και τον Κούγια.

  38. Ο/Η aestivus λέει:

    νεφελικα,
    ο συνδικαλισμός είναι υποβιβασμενος απο μόνος του και ουτε υπεραμυνομαι υπερ των αστυνομικών.
    προσωπικά και ισως αφελως , δεν με ενδιαφερει αν προκειται για μπάτσο, καθηγητη ή νοικοκυρά. με ενδιαφερει αν ειναι καποιος που θελει να συμβαλει στην ανατροπή, ακριβως επειδη όπως σωστα λες αυτα ειναι πολυ βαθιά ζητηματα για να λυθουν ή να αφεθουν μονο σε 1 κομματι της κοινωνίας.
    Αφελής όποιος δε θαχε επιφυλαξεις.

    Με προβληματιζει που τελικά η δικαιολογημενη και αναγκαια καχυποψια από όλους προς όλους, μετατρεπεται σε αυτοναιρεση καθε προπαθειας μας ως πολιτες.

    Από το περιβαλλον εως την πολιτική-, απο τη μια πιεζουμε ιθύνοντες και εμπλεκομενους φορείς να αναλαβουν δράση στην κατευθυνση που θελουμε , αναγνωριζουμε την αναγκη συνεργασιας σε ολα τα κοινωνικά στρωματα. Κι όμως οταν αρχιζει να διαφαίνεται εστω και ιχνος υποψιας μιας κινητικότητας εστω και αμφίβολης- αντι να το ψαξουμε προσεκτικά και με επιφυλαξη αλλα με ανοικτα αυτιά, της αναιρουμε εν τη γεννέσει στο ονομα των αμφιβολων κινητρων.
    δε λεω να γινουμε βορά στις παγιδες του καθενος. λεω απλως να σταθουμε κριτικοι πριν επικρινουμε.
    αλλιως αυτος ο φαυλος κυκλος της σκιας θα καλυπτει όλους μας .και το χειροτερο την δυνατοτητα αλλαγής.Γι αυτο τα ιδια θα ελεγα ακομη κι αν ειχε προκυψει ζητημα σε καποιον αλλον τομέα

  39. Ο/Η antinemecis λέει:

    Δεν είπα να καταργηθούν τα κόμματα (αν και δε θα με χάλαγε καθόλου).
    Αυτό που είπα είναι ότι τα κόμματα δε μπορούν να ανεχτούν και να αποδεχτούν κάτι που δεν ελέγχουν. Επίσης διαφωνώ με τη λογική εγγραφής σε κάποιο κόμμα (απ’ ότι κατάλαβα και συ). Θεωρώ ότι λειτουργεί σαν παρωπίδα.
    Σαφώς στις εκλογές ο καθένας ψηφίζει αυτό που κρίνει ότι τον αντιπροσωπεύει καλύτερα, αρκεί αυτό να το κάνει βλέποντας τα πράγματα από μία καλύτερη οπτική και όχι μέσα από τις κομματικές του παρωπίδες.
    Τα κόμματα από την άλλη χρησιμοποιούν την «ιδεολογία» σαν κράχτη αλλά ούτε και οι ίδιοι δεν πιστεύουν σε αυτά που λένε.
    Στόχος τους είναι η νομή της πίτας. Γι αυτό πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί και στην επιλογή των προσώπων.
    Όσο για ένα κίνημα που δεν υπόκειται στους κανόνες που οι ίδιοι ορίζουν και δε μπορούν να το κατευθύνουν εκεί που θέλουν, το φοβούνται.
    Ένα πρώτο πάντως βήμα εκδημοκρατισμού θα ήταν η απλή αναλογική. Για να έχουμε αντιπροσωπευτική δημοκρατία.

    bloggingvsmanipulation.blogspot.com

  40. Ο/Η BUTTERFLY λέει:

    Εγω ενα καλησπερα ηρθα να πω κι ενα χρονια πολλα και τωρα νιωθω ηλιθια! Τι στεναχωριεμαι μωρε για τον Αλεξανδρο που πεθανε; Τι στεναχωριεμαι για τον αστυνομικο που δεχτηκε το χτυπημα και παραλιγο να πεθανει στα 21 του; Τι σκαω για τη βια την εγκληατικοτητα, την ανηθικοτητα, τη διαλυση της παιδειας κτλ; Αφου δεν γιναμε και Γαζα, πρεπει να νιωθω και ικανοποιημενη και υπερηφανη! Το ειπε και ο Πρετεντερης!…

  41. Ο/Η Elikas λέει:

    aestivus

    Έτσι όπως το θέτεις δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω. Ωστόσο, επιμένω ότι είναι αποπροσανατολιστική η αντιπαράθεση μεταξύ κοινωνίας και συνδικάτων (αστυνομικών ή οποιουδήποτε άλλου). Την πολιτική και διοικητική ευθύνη την έχει η ελληνική κυβέρνηση.

    antinemecis

    Απλή αναλογική σίγουρα, και μεγαλύτερη ευελιξία στα κόμματα. Να ξηλωθούν τα «μαγαζάκια» εξαγοράς ψήφων και να αποκτήσουμε επιτέλους κάτι που να μοιάζει με δημοκρατία.

    Butterfly

    Καλησπέρα και χρόνια πολλά 🙂 Και μη νιώθεις ηλίθια επειδή προσπαθεί να μας χειραγωγήσει ο κάθε Πρετεντέρης. Ο κόσμος έχει καταλάβει πια και η αντίδραση του δεν καταπνίγεται ούτε με προπαγάνδα ούτε με σφαίρες.

  42. Ο/Η ΜΑΤ λέει:

    ζητω τα ΜΑΤ!!!!!!!!!!!! ΜΑΛΑΚΕΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΟΠΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΒΑΖΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΙΟΣ!!!!!!!!!!!! ΑΙΔΗΨΟΣ ΘΥΡΑ7 ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ!!!!!!!!!!!!!!

  43. Ο/Η Elikas λέει:

    Έλα μουνί στον τόπο σου…

Αφήστε απάντηση στον/στην BUTTERFLY Ακύρωση απάντησης