Σάββατο 11/4 στο Nosotros: Νέες τεχνολογίες και κοινωνικά κινήματα

090411_nosotros-1

Έχω την τιμή να είμαι προσκεκλημένος σε ανοιχτή συζήτηση σχετικά με τη «σχέση αλληλεπίδρασης μεταξύ νέων τεχνολογιών και κοινωνικών κινημάτων», το Σάββατο 11 Απριλίου στις 20:00, στον Ελεύθερο Κοινωνικό Χώρο Nosotros (Θεμιστοκλέους 66, Εξάρχεια). Θα έχει προηγηθεί εκδήλωση με τίτλο «Linux Install Fest» (στις 17:00), όπου προφανώς θα αφορά το ελεύθερο λογισμικό και τους τρόπους εγκατάστασης του. Την οργάνωση αναλαμβάνει η ομάδα SID, ενώ την πρόσκληση μου απηύθυνε ο καλός φίλος και συνοδοιπόρος Inlovewithlife, με αφορμή την ενεργή συμμετοχή μου σε πολλές και διάφορες πρωτοβουλίες μελών της διαδικτυακής κοινότητας να παρέμβουν στην κοινωνική και πολιτική ζωή του τόπου (πολύ σοβαρό ακούστηκε αυτό το τελευταίο, αλλά δεν πειράζει). Πιο συγκεκριμένα, αναφέρομαι στην κινητοποίηση «για την Αμαλία», στη «συγκέντρωση με τα μαύρα», στη  συν-διαμόρφωση του portal οikologio.gr, αλλά ακόμα και σε αποτυχημένες προσπάθειες, όπως η «αποκριάτικη διαδήλωση».

Για όσους και όσες ενδιαφέρονται να έρθουν (και να γνωριστούμε επιτέλους από κοντά), σκοπεύω να μοιραστώ την προσωπική μου εμπειρία και τις σκέψεις μου, καθώς δεν έχω μελετήσει επιστημονικά το φαινόμενο των social media, ούτε μπορώ να ισχυριστώ ότι είμαι ειδικός σε θέματα ακτιβισμού. Μετά από τις πρόσφατες εξελίξεις (του Δεκέμβρη και όχι μόνο), πιστεύω ότι θα είναι μια ενδιαφέρουσα συζήτηση σχετικά με το ποιο είναι το παρόν και κυρίως το μέλλον των νέων μέσων στη διαμόρφωση και προώθηση των κοινωνικών κινημάτων. 

Θα χαρώ να σας δω και να συζητήσουμε τις απόψεις σας.

This entry was posted in ...και πολλα αλλα, δικτυολογιες. Bookmark the permalink.

3 Responses to Σάββατο 11/4 στο Nosotros: Νέες τεχνολογίες και κοινωνικά κινήματα

  1. Ο/Η Μαλάκας λέει:

    Δυστυχώς δεν θα μπορέσω το Σάββατο … Θα με τρων οι θάλασσες.
    Για να μην πας αδιάβαστος όμως http://www.stallman.org/
    O μπαμπάς του GNU.

  2. Ο/Η Elikas λέει:

    Ευχαριστώ για το λινκ καλέ μου Μαλάκα (με Μ κεφαλαίο). Θα τα πούμε από κοντά το βράδυ.

    Υ.Γ. Το Γκνου δεν είναι κάποιου είδους διασταύρωση αντιλόπης με βουβάλι;

  3. Ο/Η Καναλιώτης λέει:

    Έχω προσέξει τον τελευταίο καιρό, με μεγάλη χαρά οτι το Nosotros εχει αρχίσει να γίνεται πολύ IN.

Σχολιάστε

