I’m too old for that shit

Ή αλλιώς, γέρασα και μυαλό δεν έβαλα, τραβάτε με κι ας κλαίω και πού σκατά εξαφανίστηκες μωρή νιότη – κι εσύ κι αυτά που μου λεγες. 

 

Με τέτοια ζέστη υπάρχει και κίνδυνος πυρκαγιάς

Με τέτοια ζέστη υπάρχει και κίνδυνος πυρκαγιάς

 

 

Σαράντα. Παλληκάρια, κλέφτες, άγιοι, βαθμοί Κελσίου και στροφές ενός Έλικα. 

Δεν τα έκλεισα ακόμα, αλλά σήμερα μπήκα επισήμως στην ηλικία που τα κεράκια κοστίζουν πιο ακριβά από την τούρτα. Ήδη ήμουν σε ηλικία πυρετού από πρόπερσι, αν και η αλήθεια είναι ότι τα 37 θεωρούνται δέκατα. Τα 39 όμως είναι σοβαρό πράγμα. Στα δε σαράντα φωνάζεις γιατρό.

Τουλάχιστον, γεννήθηκα ιστορική ημερομηνία: 20 Ιουλίου, την ημέρα που έγινε η εισβολή στην Κύπρο, που προσεληνώθηκε ο Απόλλων 11 στο φεγγάρι, που γεννήθηκε ο Κάρλος Σαντάνα και η Βουγιουκλάκη και που πέθανε ο Τσαρούχης και ο Μπρους Λη. Σε διαφορετικές χρονιές εννοείται… 

Και πού με πετυχαίνουν λοιπόν τα φετινά μου γενέθλια; Μπροστά στον υπολογιστή, να πήζω ανελέητα και να μην προλαβαίνω καν να ανεβάσω ένα post εδώ και τρεις βδομάδες. Πρέπει να παραδώσω κάποιες δουλειές βλέπετε, οι οποίες είχαν μείνει απελπιστικά πίσω επειδή κάποιος γνωστός και μη εξαιρετέος παρολίγον σαραντάρης μπλόγκερ ξημεροβραδιαζόταν ανεβάζοντας σεντόνια αντί να κοιτάζει πώς θα ξεμπερδέψει με τις υποχρεώσεις του στον πραγματικό κόσμο (έτσι ώστε να καταφέρει να πάει κι αυτός διακοπές κάποτε σαν άνθρωπος). Διαδικτυακές καμπάνιες από δω, αναλύσεις και κόντρα αναλύσεις από κει, κάτσε να απαντήσω και σ’ αυτό το σχόλιο, κάτσε να γράψω κάτι και γι’ αυτή τη φοβερή και τρομερή πολιτική εξέλιξη, δυο λεπτάκια να διαβάσω άλλο ένα ενδιαφέρον άρθρο, το οποίο σιγά μην αφήσω και ασχολίαστο…

Και τι κατάλαβα; Τα ίδια ακριβώς θα είχαν συμβεί ακόμα κι αν δεν είχα γράψει ούτε μία λέξη. Γαμώ τους ανεμόμυλους μου γαμώ…

Σαράντα υπό σκιάν λοιπόν έξω, καλά σαράντα μέσα, και εκεί που οι φυσιολογικοί άνθρωποι την έχουν κοπανήσει για παραλία μεριά (με εξαίρεση κάτι μη φυσιολογικούς παρακρατικούς που βαράνε υπερωρίες και μετανάστες), εγώ κάθομαι και κάνω αυτό που ξέρω καλύτερα από οτιδήποτε άλλο: Γκρινιάζω. Και στην ουσία ζητιανεύω από τους αναγνώστες μου ένα τυπικό «χρόνια πολλά», μόνο και μόνο γιατί δεν μου περισσεύει χρόνος να κλείσω το ρημάδι και να βγω έξω να πιω ένα ποτό με όσους φίλους βρίσκονται ακόμα στην Αθήνα (και θυμούνται ότι έχω γενέθλια). Καταραμένη μέση ηλικία..

Αλλά είπαμε, γέρασα και μυαλό δεν έβαλα…

 

Υ.Γ.1. Σημεία και τέρατα συμβαίνουν τελευταία, με τρώει ο κώλος μου να κάτσω να γράψω γι’ αυτά όσο δεν φαντάζεστε, αλλά για να είμαι ειλικρινής προτιμώ να κάνω ότι δεν τα βλέπω και να ξενυχτήσω άλλο ένα βράδυ δουλεύοντας για να μπορέσω να βουτήξω σύντομα στα γαλαζοπράσινα νερά της Καρπάθου που με περιμένουν. 

Υ.Γ.2. Εξακολουθώ να σχεδιάζω να εγκαταλείψω αυτή τη χώρα όσο πιο γρήγορα γίνεται, αλλά έχουν προκύψει κάτι επιπλοκές τελευταία και μπορεί να αναγκαστώ να κάτσω παραπάνω απ’ όσο αρχικά υπολόγιζα. Ελπίζω να έχω φύγει μέχρι τον Οκτώβριο πάντως γιατί διαφορετικά θα σαλτάρω άσχημα και με βλέπω να μεταμορφώνομαι σε άβαταρ με απροσδιόριστο σχήμα.

Υ.Γ.3. Δεν έχω πάει ποτέ στην Κάρπαθο, οπότε αν έχετε καμία καλή άκρη, στείλτε mail. Ιδίως αν ξέρετε τι παίζει με το κάμπινγκ στο Διαφάνι.

Υ.Γ.4. Ναι, Καρκίνος. Με ωροσκόπο προστάτη. Τραβάτε κάνα ζόρι;

This entry was posted in ψυχοτραυματικα, εξοδοι κινδυνου. Bookmark the permalink.

23 Responses to I’m too old for that shit

  1. Ο/Η 2Σx2 λέει:

    Χαχαχαχα!
    Τι γίνεται ρε Έλικα; Γέρασες και μυαλό δεν έβαλες; 🙂
    Τι είναι αυτά; 40άρισες; Ακόμα και γι΄αυτό γκρινιάζεις…
    Τα ίδια φίλε μου, κι εγώ μια απογοήτευση κι ας είμαι μερικά (αρκετά, χοχοχοχο) χρόνια νεότερος σου. Άσε που καταλήγουμε στο ίδιο συμπέρασμα (πέρνα μια βόλτα να θαυμάσεις συγχρονισμό) – να φύγουμε, να πάμε αλλού.
    Προς το παρόν, βολεύομαι με το να σκέφτομαι τις διακοπές μου στα νερά της νότιας Κρήτης όπως εσύ ονειρεύεσαι αυτά της Κάρπαθου κι ενώ λιώνω στην Αθήνα έχοντας κι έναν επίμονο πονοκέφαλο εδώ και 2 μέρες. Με βάρεσε κατακέφαλα κυριολεκτικά!

    Χρόνια πολλά γεμάτα δύναμη για γκρίνια!

  2. Ο/Η antidrasi+sex λέει:

    Χρόνια πολλά μπάρμπα! 😀

  3. Ο/Η athinovio λέει:

    η καλύτερη ηλικία είναι για τους άντρες αυτή, και σοβαρολογώ!

    Χρόνια σου πολλά και καλές διακοπές.

  4. Ο/Η HappyHour λέει:

    Χρόνια πολλά κι απο μένα, εύχομαι ένα ξεκούραστο (υπόλοιπο) καλοκαίρι γιατί μάλλον το έχεις ανάγκη, 🙂

    Σαράντα ε ; Εντάξει δεν είναι και τόσα πολλά , θέλεις αλλά 10 χρόνια για να φτάσεις τον μισό αιώνα, χιχι !

  5. Ο/Η BUTTERFLY λέει:

    Τι λες μωρε που 40ρισες;;; Ουτε 33 δε φαινεσαι!!!!
    Χρονια Πολλα και καλα! Να εχεις δυναμη και ορεξη και να θυμασαι πως δεν πειραζει να γκρινιαζεις, οταν θα παψει να σε νοιαζει ο,τιδηποτε αρκετα για να γκρινιαξεις, τοτε να φοβασαι!
    Και οχι δεν εισαι ο μονος που πηζει στην Αθηνα, η που παραμελει τις υποχρεωσεις του για να ειναι συνεπεις στη διαδικτυακη του ζωη! Join the club λεμε!
    Και παλιο πολυχρονος και κυριως (οχι δεν το λεω κοροϊδευτικα) ΠΟΛΥΧΡΩΜΟΣ!!!!!

  6. Πολύχρονος κι ότι επιθυμείς.
    Μην στενοχωριέσαι, γιατί θες άλλα 10 χρόνια για να γίνεις «ο νέος της εποχής» σύμφωνα με τον Γιώργο Ζαμπέτα (ο πενηντάρης)!
    Κοντολογίς είσαι ακόμα νέος, απλά ολίγον ώριμος πλέον!
    Νά’ σαι πάντα καλά.

  7. Ο/Η zeit λέει:

    Χρόνια πολλά!

  8. Ο/Η poorfox λέει:

    δεν αλλάζει ο άνθρωπος nefelika! μόνο βελτιώνεται ή χειροτερεύει… κατ’ άλλα ίδιος.. τρώγεται με τα ρούχα του όσα χρόνια κι αν περάσουν
    και μετά .. αφού περάσεις την φάση.. «ωχ μανούλα μου μεγαλώνω»
    θα μας την λές που «τα έχεις δει όλα» και «δεν ξέρουμε τπτ εμείς..» κι όταν ήσουνα νέος τι έκανες.. και τέτοια..

    τι? Θα φύγεις από την χώρα? Γιατί καλέ βρέθηκες μπλεγμένος σε κρατικό σκάνδαλο?

    Χρόνια καλά και όμορφα.. να σε χαίρονται 🙂

  9. Ο/Η Αγησίας λέει:

    Χρόνια πολλά, μικρέ! Εγώ έκοψα τούρτες και κεράκια εδώ και 10 χρόνια. Τότε, που άρχισαν τα … δέκατα.

  10. Ο/Η Elikas λέει:

    Σας ευχαριστώ όλες και όλους για τις ευχές.

    Για να ξεκαθαρίσω τα πράγματα, δεν έκλεισα τα 40 σήμερα. Μπήκα στα 40 και έκλεισα τα 39. Με λίγη αντιβίωση και κανένα καλό αντιπυρετικό μπορεί και να τη σκαπουλάρω…

    Σόρι που δεν απαντάω ξεχωριστά σε κάθε σχόλιο, αλλά τρέχω και δεν προλαβαίνω. Στην ηλικία μου είναι επικίνδυνα πράγματα αυτά, αλλά τι να κάνουμε…

  11. Ο/Η arkin λέει:

    «Ναι, Καρκίνος. Με ωροσκόπο προστάτη.»

    Χαχαχαχα! Χρόνια πολλά και καλά!

  12. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    Καταρχήν όσο αφορά τον τίτλο, shit happens που λεγε και ο Forrest Gump.

    Τελευταία προτιμώ να λέω χρόνια καλά, γιατί χρόνια πολλά, να ζεις και να δουλεύεις με μηδαμινές ελπίδες να πάρεις κάποτε σύνταξη, δεν ξέρω αν είναι ευχή ή κατάρα.

    Τα 39 είναι ενδιαφέρουσα ηλικία. Σε αυτήν πέθαναν Ο Τσε Γκεβάρα, ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ και ο Άρης Βελουχιώτης, μεταξύ άλλων. Που πάει να πει αν φτάσεις τα 40 μάλλον δε θα καταγραφείς στην ιστορία ως μέγας επαναστάτης. Ελπίζω να μη σε απογοητεύω. Ούτε εγώ είμαι μεγάλος φαν των γεννεθλίων, αλλά τα προτιμώ από τις ονομαστικές γιορτές που σε ζαλίζει με ευχές η μισή Ελλάδα, αν έχεις κοινό όνομα.

    ΥΓ: Να θυμίσω πως 20 Ιούλη (του 44) ήταν και η επέτειος της αποτυχημένης «επιχείρησης Βαλκυρία» για τη δολοφονία του Χίτλερ και ανατροπή του 3ου Ράιχ από μη ναζί αξιωματικούς.

  13. Ο/Η pølsemannen λέει:

    Καλά τι έγινε; Πόσοι ΕΛ βλόγερς είχαν βύσμα τον Μπαζ Ώλντριν;

    Χρόνια πολλά βρε! 🙂

  14. Ο/Η amelinia λέει:

    γκρίνια σε γενέθλια είναι κλασσικό σύμπτωμα έλλειψης διακοπών και ξεκούρασης! να ξεκουμπιστείς απ’το pc και να πας βουρ για Κάρπαθο! άντε!

    και να ζήσεις για τα γενέθλια σου! τι 30, τι 40, τι 50! μια ζωή την έχουμε. τέρμα η γκρίνια!

  15. Ο/Η dizzy_fingers λέει:

    Να ζήσεις Έλικα, και χρόνια πολλά
    Προπέλας να γίνεις, με τυρβώδη ροή
    παντού να σκορπίζεις της γκρίνιας το blog
    και όλοι να λένε «ρε άιντε από δω!»(την χώρα)

    Χρόνια καλά και καλά μπάνια (όταν έρθουν).

  16. Ο/Η coolplatanos λέει:

    Χρόνια γκρινιάρικα!

  17. Ο/Η P.R. λέει:

    xaxax! χρονια καλά ελικα ! μην ξεχνας οτι κανεις για 2 εικοσαρηδες ! γιαυτο δε, γκρινιαζεις και διπλά ! χαχα

    αν παντως κουραστεις στην καρπαθο και θες να αλλαξεις σκηνικο το βαι ειναι κοντα ! σητεια ! περνα να πιουμε ρακες για 2 εικοσαρηδες μηπως και την παλεψεις μεχρι τον οκτωβρη!

    καλα να περασεις!

  18. Ο/Η gzouridis λέει:

    Χρόνια Πολλά (έστω και καθυστερημένα) κι από μένα και προπάντων γεμάτα φαντασία, γέλιο και υγεία.
    Εγώ τάχω περάσει (τα πενήντα) και δεν τρέχει τίποτα. Όλα είναι στο μυαλό.
    Η καθυστέρηση για τις ευχές μου οφείλεται σε μια καταραμένη οξεία βρογχίτιδα (έτσι διαγνώσανε στο Νοσοκομείο που αναγκάστηκα να πάω την Κυριακή ξημερώματα ξυπνώντας με φραγμένο λαιμό, βήχα, πόνο στο στήθος και πυρετό). Ο γιατρός αφού με εξέτασε και είδε και την ακτινογραφία που έβγαλα, χαμογέλασε και είπε : «Τυχερός είσαι παρά τρίχα γλύτωσες τη βρογχοπνευμονία». Και μου τραβάει μια συνταγή με 2 αντιβιώσεις των 1000 και των 500 και διάφορα παρελκόμενα.
    Από τότε μόνο σήμερα κατάφερα να συνέλθω (λίγο και με το κεφάλι να εξακολουθεί νάναι σαν κουδούνι). Και να σκεφτείς πως έχει να με πιάσει πυρετός από το 1980.
    Εξέταση πάντως για τη νέα γρίπη (αυτή που είναι της μόδας στις μέρες μας) δεν μου έκανε.
    Για να ζηλέψεις πάντως είμαι στα Χανιά (μόνιμα, όχι με διακοπές) και έχω ήδη κάνει 58 μπάνια φέτος. Ελπίζω (μετά από αυτό που έπαθα) να ζήσω για να τα συνεχίσω.
    Σου εύχομαι γρήγορα να τελειώσεις με τις υποχρεώσεις σου και να περάσεις φανταστικά στις διακοπές σου στην Κάρπαθο (Εγώ δεν έχω πάει. Από Δωδεκάνησα μόνο για Κω και πιο πολύ για Ρόδο ξέρω).
    Περιμένω τις εντυπώσεις σου και τα σχόλια σου για το νησί και τις ομορφιές του.

  19. Ο/Η Ατρεύς λέει:

    Δεν σου λέω «καλά σαράντα» γιατί έχει άλλη έννοια…

    Ξού… ξού… ξού… μακρυά από δω.

    Κατά τα άλλα…

    Καλές και …αδιάκοπες Διακοπές!

    ————-
    Υ.Γ.
    Και μην ξεχνάτε την Μεσοχώρα και το ΟΙΚΟ-κάμπινγκ!
    Περάστε από κει τουλάχιστον το ΠΣΚ 7-8-9/8…
    Κάνει καλό.

  20. Ο/Η exitmusician λέει:

    Χρόνια πολλά (έστω και καθυστερημένα) από Στρ (ΤΘ) Exitmusician!

  21. Ο/Η ESKARINA λέει:

    Ο πυρετός είναι, τις περισσότερες φορές, ένδειξη ότι ενεργοποιείται το ανοσοποιητικό σύστημα για να αντιμετωπίσει ο οργανισμός εισβολή «εχθρού» συνήθως … Συνεπώς ο «πυρετός» που έχει αρχίσει να σε καταλαμβάνει, ίσως σημαίνει ότι προσπαθείς να αποβάλλεις «παθογόνους» οργανισμούς και αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι !!!

    Συνεπώς εγώ σου εύχομαι να σου ανέβει κι άλλο ο πυρετός!

    Προσωπικά, έχω ακόμη υποθερμία, αλλα μου λείπουν ενα δύο χρόνια για να πιασω τα δέκατα, οποτε από εκεί θα αρχίσει ο παροξυσμός του δικού μου πυρετού, γιατί ούτως ή αλλως δεν με βλεπω να αντέχω και περισσότερο (εκτός αν την κάνω και εγώ για αλλη γη άλλα μέρη).

    Και του χρόνου και μακάρι να μην σε πιάσει ποτέ κανένα αντιπυρετικό !!!

  22. Ο/Η thalassa sto vouno λέει:

    «Και τι κατάλαβα; Τα ίδια ακριβώς θα είχαν συμβεί ακόμα κι αν δεν είχα γράψει ούτε μία λέξη. Γαμώ τους ανεμόμυλους μου γαμώ…»

    Κοίτα Έλικα, με τους ανεμόμυλους κάνε ότι θες αρκεί να συναινούν κι εκείνοι, αλλά το άλλο μην το λες. Είναι και κρίμα και χαζούλικο να λες ότι τα ίδια θα είχαν συμβεί ακόμα κι αν δεν είχες γράψει… πρώτον, φαντάζομαι ότι θα έσκαγες και δεύτερον, εγώ πολύ γούσταρα και ήταν στα plus της μέρας να σε διαβάζω, σε δύσκολες μέρες κιόλας!

    Χρόνια πολλά, όμορφα και ταξιδιάρικα…

    πάντως, εγώ αυτό με τη μετανάστευση που λες το έχω δρομολογήσει. αν και δυστυχώς όχι σε εκείνες τις μαγικές καμπάνιας που είχα ανεβάσει στο σχετικό ποστ όταν τα λέγαμε και «γελάγαμε»… που θα μου πάει, στην τρίτη απόπειρα διαφυγής θα καταφέρω να πάω εκεί που στ’ αλήθεια θα θέλω!

    πολύχρονος και εμπνευσμένος!

  23. Ο/Η Σοφία λέει:

    Χρόνια πολλά με λιγότερες τύψεις και περισσότερη ψυχραιμία και δημιουργικότητα.
    Δεν έγινε και τίποτα (40…) συμβαίνει και στα καλύτερα σπίτια!
    Εγώ που τα πέρασα προ πολλού και είμαι και φιλάρεσκη γυναίκα τι να κάνω?
    Όπου και να πας μην ξεχάσεις να γράφεις και για τις υπέργηρες της Κέρκυρας και πάσης Ελλάδος.

    Σοφία από Κέρκυρα

Σχολιάστε

