Απόδραση

Σας μιλάει ο αυτόματος δικτυογράφος. Αυτή τη στιγμή λείπω. Για την ακρίβεια, αυτή τη στιγμή παραδίδω τη δουλειά που έπρεπε να παραδώσω, πάω το αυτοκίνητο για ένα γρήγορο σέρβις και ολοκληρώνω και τις τελευταίες εκκρεμότητες που μου είχαν απομείνει πριν φύγω. Αν προλάβω, μπορεί να πάω και για κούρεμα. Αν δεν προλάβω, δεν τρέχει και τίποτα. Απλά όταν επιστρέψω θα αποκτήσω ένα ωραίο άσπρο σημάδι στο σβέρκο – έτσι, για να φαίνεται ξεκάθαρα ότι πήγα κι εγώ διακοπές.

Αυτό ήταν λοιπόν. Ξενύχτησα, σιχτίρισα, τσακώθηκα και έπηξα. Χοντρά. Πλήρωσα τα κέρατα μου στην εφορία, που θυμήθηκε φέτος ότι πρέπει να κάνω περαίωση για να μαζέψει λεφτά το ελληνικό κράτος. Πιάστηκα ολόκληρος και κοκκίνισαν τα μάτια μου από τις τόσες ώρες που πέρασα μπροστά στον υπολογιστή. Κλείστηκα μέσα και δεν βγήκα ούτε για ένα θερινό σινεμαδάκι. Ούτε καν για μία μπύρα. Ήρωας. Και τώρα νιώθω ότι έχω κερδίσει το ιερό δικαίωμα να αράξω σε ένα νησί και να τα ξύνω με την ησυχία μου. Πράγμα που σημαίνει ότι δεν έχω καμία όρεξη να ξαναμπώ στην πρίζα και να αρχίσω να γράφω σεντόνια για πολιτικές και άλλες εξελίξεις. Ούτε καν το λογοκριμένο βίντεο του Γαβρά δεν με νοιάζει, πόσο μάλλον το τι λένε οι συνταγματολόγοι για το μείζον ζήτημα της εκλογής προέδρου της δημοκρατίας την ερχόμενη άνοιξη. Στα αρχίδια μου. 

Σε περίπτωση που θελήσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου, από τη Δευτέρα και μέχρι το τέλος Αυγούστου θα μπορείτε να με βρείτε στην παρακάτω διεύθυνση:

PA010152

Εναλλακτικά, μπορείτε να αφήσετε μήνυμα εδώ:

04_1024

Αρκεί βέβαια να το κλείσετε σε μπουκάλι και να το ρίξετε στη θάλασσα…

Καλές διακοπές σε όσους δεν έχουν φύγει ακόμα, καλό κουράγιο σε όσους επέστρεψαν και καλή πατρίδα σύντροφε σε όσους δεν θα καταφέρουν να πάνε φέτος πουθενά.

Τα λέγαμε…

This entry was posted in εξοδοι κινδυνου. Bookmark the permalink.

15 Responses to Απόδραση

  1. Ο/Η ΤΟ ΑΤΟΜΟ λέει:

    καλή ξεκούραση !!!

  2. έλα έλα…μη γκρινιάζεις…κράτα μου μια θέση εκεί στην πρώτη διεύθυνση!
    και μη ξεχνας τη γαλλική πολυνησία!
    σμουτς Έλικας

  3. Ο/Η athinovio λέει:

    αααχαχαχαχαχα

    Ώρα καλή νέφφυ!

  4. Ο/Η Αγησίας λέει:

    Πρυλακτικά και αντηλιακά μην ξεχάσεις. Καλές βουτιές!

  5. Ο/Η Αγησίας λέει:

    «£$/(«@#$ τα σαρδάμ!

    Προφυλακτικά και αντηλιακά μην ξεχάσεις. Και πάλι καλές βουτιές!

  6. Ο/Η Кроткая λέει:

    Ω, καλές διακοπές!
    καλή ξεκούραση!

    [δεν μπορώ να κρατηθώ, θα το πω: γι’αυτό σε γαμάνε με τις δουλειές και τις εφορίες και τις μαλακίες. Για να μην έχεις κουράγιο ούτε καν να σχολιάσεις μετά αυτά που συμβαίνουν. Ας είναι…].

    Καλά να περάσετε, ραντεβού το Σεπτέμβρη! 🙂

  7. Ο/Η Elikas λέει:

    Πρόλαβα και κουρεύτηκα τελικά. Με είχε φάει το άγχος… Τώρα πρέπει να προλάβω να ξεδιαλέξω ποια ρούχα θα πάρω μαζί μου (αν και εκεί που θα πάω δεν σκοπεύω να φοράω πολλά), να φορτίσω τις μπαταρίες της φωτογραφικής, να βρω που έχω βάλει το καπέλο μου και να θυμηθώ να πάρω μαζί μου τα βατραχοπέδιλα (τόσο κόπο έκανα για να τα κατεβάσω από το πατάρι, αμαρτία είναι να τα ξεχάσω).

    Προβλήματα που έχει ο κόσμος, ε;

    Καλά να περνάτε και πολλά φιλιά σε όλους και όλες (ιδίως σε όλες).

    αυτόματος δικτυογράφος

    Υ.Γ.1. Όταν με το καλό γυρίσω θα ανεβάσω φωτογραφίες (που θα έχω τραβήξει εγώ) για να γουστάρετε.

    Υ.Γ.2. Όσοι μείνετε στις επάλξεις καλοκαιριάτικα, κάντε σας παρακαλώ μια μικρή προσπάθεια να μην έχουμε (εντελώς) χούντα όταν επιστρέψω.

    Υ.Γ.3. Το ξέχασα, αλλά δεν πρέπει να ήταν κάτι σημαντικό.

  8. Ο/Η Ζουρίδης - Χανιά λέει:

    Καλή ξεκούραση, ατελειωτη χαλάρωση και πάρε και κανα βιβλίο για διάβασμα!!
    Περιμένουμε τις φωτό!!

  9. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    Καλές διακοπές και μπάνια του λαού σύντροφε παραθεριστά. Μόνο μην ξεχάσεις… να πάρεις το laptop εκεί που πας και να επιβεβαιώσεις ότι θα έχει ασύρματη ευρυζωνική σύνδεση 🙂
    Μην ανησυχείς για το πολιτειακό. Η άμεση δημοκρατία της μπλογκόσφαιρας δεν κινδυνεύει.

  10. Ο/Η antidrasi+sex λέει:

    «Υ.Γ.2. Όσοι μείνετε στις επάλξεις καλοκαιριάτικα, κάντε σας παρακαλώ μια μικρή προσπάθεια να μην έχουμε (εντελώς) χούντα όταν επιστρέψω.»

    Ρε δεν πας να *μπιπ* που εσύ θα πας διακοπές και εμείς δε φτάνει που θα μείνουμε πίσω, θα πρέπει να κρατάμε και τα μπόσικα για να μην βρεις εσύ χούντα όταν γυρίσεις?
    Καραμανλή, ε Καραμανλή (πρεσβύτερε).
    Είμαι σίγουρος ότι το εισητήριο για το νησί (σε νησί δε θα πας?) το έχεις κλείσει στο όνομα «Τριανταφυλλίδης».

    Να σε φαν οι τσούχτρες ρε.

    😀

  11. Ο/Η manetarius λέει:

    Καλά να περάσετεεεεεεεεεεε!

    Τελικά… αν όλοι περιμένουμε από τον κύριο αντιδρασέξ (που θα είναι ο μόνος που θα μείνει να κρατάει τα μπόσικα), για μια καλύτερη Ελλάδα μόλις επιστρέψουμε… ίσως βρούμε μια καλύτερη Ελβετία!

    υ.γ.1 ζέστη έχει ότι θέλω λέω!
    υ.γ.2 … και μάσκα με αναπνευστήρα να πάρεις.. φαίνονται πολύ ωραία τα νερά εκεί που πας! 🙂

  12. Ο/Η antidrasi+sex λέει:

    κεριά και λιβάνια.
    (ναι, έχω τα νεύρα μου)

  13. Ο/Η manetarius λέει:

    γκλουπ…

    (κατάπια τη γλώσσα μου… τι τρόποι!) :Ρ

    υ.γ. έεεεεεφυγααααααααααα!!! 🙂

  14. Ο/Η Temaxistis λέει:

    Οι δυο φωτό που έχεις μάλλον πρέπει να είναι από διαφορετικά μέρη (;) Αν και το post είναι αρκετά …παλιό, εύχομαι να είσαι ακόμη εκεί … δυστυχώς εμείς γυρίσαμε νωρίς …

  15. Ο/Η marianna λέει:

    mmmmmmmmmmmm Karpathosssss!!!!!!!!!!!!!!!

Σχολιάστε

