Σχεδόν τουρίστας

Που λέτε…

03 Kanali

Εδώ στην Ολλανδία…

Canal tree 01

Δεν είναι και τόσο…

02 Centraal Station

Άσχημα…

Ice Skating 01

Τελικά.

15 Eisodos Vondelpark

Εσείς εκεί, τι λέει; Όλα καλά;

Εντάξει, τι να γράψω τώρα; Πέντε καρτ-ποστάλ και πολύ σας είναι. Στο κάτω-κάτω, μόλις αύριο κλείνω μήνα από τότε που έφυγα. Κι ακόμα είμαι στη φάση που παλεύω με τις μανιβέλες του ΙΚΕΑ…

Στο μεταξύ, έχουν συμβεί διάφορα (καλά και κακά), έχω ξεποδαριαστεί αλλά γουστάρω, βλέπω κανάλι με δέντρα και φεγγάρι στο βάθος την ώρα που γράφω (σημαντική βελτίωση), και γενικά ένα απροσδιόριστο συναίσθημα στα όρια του μεταφυσικού, μία περίεργη προσμονή που καθημερινά ανατρέπεται αλλά κάποιες φορές επιβεβαιώνεται κιόλας.

Μία άλλη ζωή με λίγα λόγια, μια καινούργια ζωή που τώρα μόλις ξεκινάει. Με τις ανασφάλειες της, τις αναποδιές της, τις εκπλήξεις της, τις απογοητεύσεις της και τις απολαύσεις της. Ουσιαστικά, τώρα είναι που αρχίζει το στάδιο προσαρμογής. Πιο πριν ήμουν σχεδόν τουρίστας…

Πράγμα που σημαίνει ότι είναι απίστευτα νωρίς ακόμα για να βγάλω συμπεράσματα. Είτε για το αν μου αρέσει καλύτερα εδώ είτε για το τι είναι τελικά αυτό το «εδώ» και τι ακριβώς μου επιφυλάσσει. Πού ήρθα;

Και πού χάθηκα; Μεταφορικά και κυριολεκτικά. Άλλωστε, είναι γνωστό ότι ο προσανατολισμός ουδέποτε υπήρξε το φόρτε μου… Και μια και το φερε η κουβέντα, όχι, δεν έγινα «Ευρωπαίος» ακόμα, και μπορεί να μην καταφέρω ποτέ να γίνω. Δεν θεωρώ ότι εσείς εκεί στην Ελλάδα είστε έτσι κι εγώ πρόλαβα κι έγινα αλλιώς και τώρα μπορώ να σας τη λέω. Και πριν σας την έλεγα. Δικαίως και αδίκως…

Βαρέθηκα όμως ρε παιδιά. Βαρέθηκα να γκρινιάζω, να παριστάνω τον κριτή των πάντων και να καταδικάζω τα κολλημένα μυαλά απ’ όπου κι αν προέρχονται. Κι έφυγα, ελπίζοντας ότι εκεί που πάω ίσως κάποια στιγμή βρω ανθρώπους να συνεννοηθώ και προϋποθέσεις για να συνεργαστώ έτσι όπως εγώ θέλω. Κι αυτή η τάση φυγής είναι κάτι που το έχετε νιώσει όλοι σας κάποια στιγμή στη ζωή σας. Ε, εγώ το έκανα. Αυτό είναι όλο. Ούτε είμαι πιο μάγκας που το τόλμησα, ούτε είμαι κότα που έφυγα. Απλά πήγα κάπου αλλού – και πού και πού σκοπεύω να επιστρέφω.

Προς το παρόν βάζω πλώρη για νέες περιπέτειες και υπόσχομαι να σας γράφω όποτε θα έχω χρόνο. Κι αν είσαστε καλά παιδιά, μπορεί μια μέρα να σας αποκαλύψω το πρόσωπο πίσω από το λογότυπο του Έλικα…

This entry was posted in παραμυθακια, εξοδοι κινδυνου. Bookmark the permalink.

26 Responses to Σχεδόν τουρίστας

  1. Ο/Η Кроткая λέει:

    «Βαρέθηκα να γκρινιάζω»!

    αχαχαχαχα, είσαι σίγουρος?

  2. Ο/Η antidrasi+sex λέει:

    Λες καμιά φορά να βγαίνει πρώτα το χούι και μετά η ψυχή ρε Κροτ?

  3. Ο/Η Elikas λέει:

    Γκρινιάρης; Μουά; Προφανώς με μπερδεύετε με κάποιον άλλον…

    Είπαμε, εδώ είναι αλλιώς τα πράγματα και ο βασικός λόγος που ήρθα είναι για να γίνω κι εγώ αλλιώς. Δεν εννοώ ότι θα αλλάξω την προσωπικότητα και τις συνήθειες μου, αλλά ότι θα αλλάξω στάση ζωής γιατί (ελπίζω) ότι θα εκλείψουν κάποιες από τις κυριότερες αφορμές που με έκαναν να γκρινιάζω και να εξοργίζομαι όσο ήμουν στην Ελλάδα.

    Εσείς πώς περάσαστε στο Βερολίνο;

    (σας καρφώνω δημόσια ότι ενώ μου το παίζετε αριστεροί πήγατε να γιορτάσετε την απελευθερωση της Γερμανίας από τον κομμουνιστικό ζυγό).

  4. Ο/Η antidrasi+sex λέει:

    Ακόμα δεν πήγε στην Ευρώπη και άρχισε της ρουφιανιές?

    Μήπως θες να ανοίξω και εγώ το στοματάκι μου, μπάρμπα?

  5. Ο/Η Elikas λέει:

    Έλα μωρέ, λέμε και καμιά μαλακία να περνάει η ώρα…

    Πώς να περάσει αλλιώς η ώρα εδώ στην ξενιτιά;

  6. αχα!
    ευτυχώς, έκοψες τη γκρίνια!!!
    άλλαξες βρε εκεί πάνω…Μουαχαχαχαχχαχαχαχχα 😆
    υ.γ.1 ποδήλατο πήρες?
    υ.γ.2 για τις ρουφιανιές δεν σχολιάζω προς το παρόν!
    Σσσσσους Αντιδρασεξ, άστον να εκτίθεται!

  7. Ο/Η antidrasi+sex λέει:

    Σιγά μη και δεν ξαναγκρινιάξει!
    Ένα ποστ χωρίς γκρίνια έκανε, και μόνο οι κολλητοί σχολιάζουμε εδω μέσα!

  8. Ο/Η Αγησίας λέει:

    Πριν 20 χρόνια πέρασα ένα Σαββατοκύριακο στο Άμστερνταμ κι ακόμα αναρωτιέμαι γιατί εγκαθίστανται εδώ οι Ολλανδοί! Έχω ξεχάσει και τι γεύση έχει το γενέβερ. Στην υγειά σου!

  9. Ο/Η Elikas λέει:

    Άστα να πάνε φίλε. Πέρασε μήνας από τότε που ανέβασα το τελευταίο ποστ και με ξεχάσανε. Πάει…

    Άνεργος μπλόγκερ…

    …και ξενιτεμένος.

    Υ.Γ. Μουσική υπόκρουση Ξανθόπουλου ή Καζαντζίδη, με ολίγη από Νάνα Μούσκουρι.

  10. Ο/Η Νοσφερατος λέει:

    ποτε δεν εχω παει .Ποτε

  11. Όταν ταχτοποιηθείς για τα καλά- συναρμολογημένα όλα τα έπιπλα -και αρχίσεις να κάνεις κινήσεις ρουτίνας, θα ξαναπεράσω με τα γλυκά και ένα κρασί και θα μπω με το δεξί.

    Να σαι καλά

  12. Ο/Η Elikas λέει:

    Ποτέ δεν είναι αργά…

    Και ποτέ την Κυριακή επίσης (γι’ αυτό ανέβασα το ποστ το Σάββατο και δεν περίμενα να κλείσει επισήμως μήνας).

  13. Ο/Η manetarius λέει:

    Αχ, πόσο σε ζηλεύω… που πήρες μια τέτοια απόφαση.. να πας κάπου αλλού! Εγώ μπορεί να θέλω να το κάνω αλλά δεν ξεκουνιέμαι με τίποτα! Μάλλον μ’ αρέσει να γκρινιάζω!
    Σου εύχομαι τα ΚΑΛΥΤΕΡΑΑΑΑ!!!!

    (οτι βοηθεια θες από ΙΚΕΑ… στείλε μου mail… έχω κάνει διατιβή :ΡΡ)

  14. Ο/Η Кроткая λέει:

    περιμένω να δω το επόμενο ποστ, και μετά θα δούμε αν τέλειωσε η γκρίνια. άλλωστε και η πρώτη «live» ανταπόκριση, ψιλογκρινιάρικη ήταν! :Ρ

    Αντιδρασοτέτοιε και Μπαλούν, πότε λέτε να κουβαληθούμε κι εμείς; 🙂
    Όχι τίποτα άλλο, για να μάθει να ρουφιανεύει!!

    Μανετ, κι άλλη κάτοχος διδακτορικού σε θέματα ΙΚΕΑ? 🙂

  15. Ο/Η tsalapeteinos λέει:

    Καταρχήν πολύ όμορφες οι φωτογραφίες.
    Διακρίνω συγκρατημένη… απαισιοδοξία στην αποτίμηση του μήνα του μέλιτος; Θυμίζω ότι ο απαισιόδοξος ορίζεται και ως καλύτερα πληροφορημένος αισιόδοξος.
    Καλή αποπεράτωση του μεγαλεπίβολου έργου της συναρμολόγησης της σουηδικής τεχνοτροπίας επίπλωσης. Δεν ξέρω αν έχεις υπόψη κάποιες καταγγελίες κατά της υπόληψης της κιτρινομπλέ ομάδας (και δεν εννοώ βέβαια τον Παναιτωλικό).
    http://www.tvxs.gr/v26049

    Εγώ να είσαι βέβαιος πως δεν εόρτασα την αποφράδα 9/11 (που αριθμητικά έχει ομοιότητα με την άλλη αποφράδα μέρα, για τους βορειοαμερικάνους, που βάζουν πρώτα το μήνα και μετά την ημέρα). Είχα άλλωστε εορτάζει σεμνά αλλά περήφανα τα 60 χρόνια της DDR στις 7 Οχτώβρη, παρέα με τη χήρα Χόνεκερ στη Χιλή και μερικούς ακόμα ost-αλγούς στον κυβερνοχώρο, έχοντας αναρτήσει σημαιούλες με το σφυρί και το διαβήτη και την περίφημη φωτογραφία με το ιστορικό γλωσσόφιλο των σ.σ. Χόνεκερ και Μπρέζνιεφ.
    Την 9η Νοέμβρη έβαλα να δω πρώτα την ταινία Christiane F. και στο καπάκι Goodbye Lenin, για να πειστώ πλήρως πώς «πισω από το τείχος» ζούσαν καλύτερα και οι νέοι μεγάλωναν με πρότυπα κοσμοναύτες, αθλητές και εργάτες του σοσιαλισμού αντί να αλητεύουν και να πέφτουν στα ναρκωτικά και άλλες καταχρήσεις.
    Καλή εγκατάσταση και γλυκό το ψωμί της ξενιτιάς.

  16. Ο/Η Elikas λέει:

    Δυο τσαλαπετεινοί; Νόμιζα ότι το είδος αναπαράγεται μόνο την άνοιξη… Εδώ πάντως έχει δύο-τρία παπαγαλάκια να κυκλοφορούν ελεύθερα στη γειτονιά. Παραδόξως, δεν φαίνονται να πτοούνται από το κρύο. Δεν έχω ιδέα πώς βρέθηκαν εδώ. Ίσως να το έσκασαν από κάποιο σπίτι. Ή μπορεί να με ακολούθησαν από την Ελλάδα…

    Αυτό είναι το καλό του ίντερνετ. Όσο ήμουν εκεί όταν ήμουν εκεί, άλλο τόσο μπορώ να είμαι εκεί όσο είμαι εδώ. Τα ίδια κλικ απόσταση είναι για να βρεθείς στον ίδιο ακριβώς κόσμο. Παρέα με μανιτάρια μαγικά, σεξ και αντίδραση, μπαλόνια, βρυκόλακες και αρχαίους ημών προγόνους. Και Ρωσίδες έχουμε…

    Όσον αφορά το ΙΚΕΑ πάντως, ευχαριστώ πολύ για την προσφορά βοήθειας αλλά προφανώς δεν γνωρίζετε ότι εγώ είμαι ο τύπος που σχεδίασα τις βιβλιοθήκες Billy. Και κάτι μπουφέδες με 148 κομμάτια (χώρια τις βίδες), ενώ πολυθρόνα γραφείου στη μοντάρω με δεμένα μάτια όποτε θέλεις σε κάτω από τέσσερα λεπτά. Να φανταστείτε, έχω φτάσει στο επίπεδο που συναρμολογώ συρτάρια χωρίς να γαμωσταυρίζω.

    Όποιος θέλει έρχεται και όλοι οι καλοί χωρούν που έλεγε κι η γιαγιά μου. Που λέει ο λόγος, ε;

  17. Ο/Η BUTTERFLY λέει:

    Οχι και τοσο ασχημα;;; Εμενα μου φαινεται πολυ ομορφα!
    Και τωρα που περασε και η πρωτη περιοδος προσαρμογης, θα ειναι ολα πιο ευκολα, ισως ακομα καταφερεις να βρεις εκει το «σπιτικο»…
    Καλη τυχη λοιπον, για αλλη μια φορα…

    Υ.Γ. Επειδη εγω ΞΕΡΩ το προσωπο πισω απο το λογοτυπο, μπορω να σε εκβιασω με ανταλλαγμα φιλοξενια αν ερθω ποτε με τον καλο μου;; Χεχεχε!

  18. Ο/Η streetfox λέει:

    Καλώς τον!!
    Θα ήμουν πολύ καλύτερη μαζί σου αν δεν έλεγες αυτό το «εσείς εκεί όλα καλά?»

    Καλά πολύ ωραία.
    Είναι τέλεια εδώ.
    Και τώρα που ξεκινάνε οι επετειακές εξεγέρσεις ε! … θα μας βρεί νέο κύμα αναρίγησεων και συγκίνησης

    Κοίτα ελικά τα πράγματα είναι όπως τα άφησες
    Εξουσία και εξουσιαζόμενοι
    Αισιόδοξοι, απαισιόδοξοι, ηλίθιοι και πανηλιθιοι κλπ
    Δράση, αντίδραση και ξανα δράση
    Και μετά κολλάει, ζυμώνεται και συνεχίζει
    Σήκω τράβα πέσε σήκω τράβα πέσε

    Πρέπει να σου πω όμως πως τα πράγματα κινούνται όπως και η γη
    Και δεν μπορούμε να γυρίσουμε πίσω
    Γίνονται πολλά και καλά

    Δεν πιστεύω πως έφυγες γιατι δεν βρίσκεις «ανθρώπους να συνεννοηθώ και προϋποθέσεις για να συνεργαστώ έτσι όπως εγώ θέλω.»
    Αλλά ίσως να μην καταλαβαίνω και το θέλω σου

    Πάντως για όσους δεν υπάρχει η επιλογή της αλλαγής της χώρας … υπάρχει η δυνατότητα της δημιουργίας των προϋποθέσεων
    Ο άνθρωπος παλεύει με ότι έχει
    Τσπ ίσως να παρηγορούμε θεωρώντας πως μπορούμε να πραγματοποιήσουμε τους στόχους μας παραμένοντας πιστοί στις αξίες μας
    Αλλά προς το παρόν θα συνεχίσω με αυτό το σκεπτικό

    Πολλά φιλιά και στους δυο σας

  19. Ο/Η antidrasi+sex λέει:

    «εγώ είμαι ο τύπος που σχεδίασα τις βιβλιοθήκες Billy»

    Φαίνεται, είναι κακόγουστες.

  20. Ο/Η coolplatanos λέει:

    Χα! Εχασες την επανάσταση! Παραδόθηκε ο προϋπολογισμός στον πρόεδρο της βουλές σε «μέσο ψηφιακής αποθήκευσης», κοινώς USB stick! Πού είσαι βρε να δεις τα μεγαλεία μας!

  21. Ο/Η coolplatanos λέει:

    βουλής ήθελα να πω, αλλά άγνωσται αι βουλαί… του χεριού μου…

  22. Ο/Η kleine wolke λέει:

    Υπέροχο ξεκίνημα μου ακούγεται και στην ιδανικότερη, ίσως, χώρα.
    Εύχομαι να φτιάξεις τη ζωή που θέλεις 🙂

  23. Ο/Η elafini λέει:

    Αααααα…

    Ζηλεύω…..

    Επισκέψεις δέχεστε;

    Kαλό ξεκίνημα

Σχολιάστε

