Κάντο όπως ο Βασιλάκος

Πρόλογος του συγγραφέως

Με τα μπλογκοπαίχνιδα συνήθως δεν τα πάω καλά. Οφείλω μια καθυστερημένη συγγνώμη σε όσες και όσους συνδικτυογράφους με έχουν κατά καιρούς καλέσει να συμμετάσχω σε παιχνίδια  που τελικά δεν συμμετείχα. Το ότι τουλάχιστον είχα τα αντανακλαστικά να αφήσω στα σχόλια τους μία αόριστη και ανεκπλήρωτη υπόσχεση απλά αποδεικνύει το πόσο ικανός πολιτικός είμαι.

Συμπέρασμα που με αναγκάζει να τηρήσω τη δέσμευση μου απέναντι στην πρόσκληση του φίλτατου λουκανικοπώλη και πεταλωτή Κενταύρων Πόλσε (Πόρσε στα Ταϊβανέζικα). Σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού, το έπαθλο για το καλύτερο βιογραφικό σημείωμα είναι η θέση του Προέδρου της Ένωσης Ελληνικού Διαδικτύου, με ράνερ απ τη θέση του Προέδρου Ελλήνων Βλόγερς (μπλόγκερς στην καθαρεύουσα). Ο τρίτος παίρνει λούτρινο αρκουδάκι και πολύ του είναι.

Σημείωμα του μεταφραστή

Η εν λόγω πρόσκληση αφορά τη συγγραφή ενός βιογραφικού σημειώματος σύμφωνα με τα πρότυπα της μεθόδου Βασιλάκου (πώς λένε μέθοδος Στανισλάφσκι; Καμία σχέση). Για όσες και όσους αναγνώστες δεν γνωρίζουν, ο κύριος Βασιλάκος είναι το παιδί που παρουσιάζει την Ψηφιακή Ελλάδα στην ΕΡΤ, και που παράλληλα διατελεί υπάλληλος της ΔΟΛ, σύμβουλος σε κυβερνητικά προγράμματα ασφάλειας του διαδικτύου και Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Χρηστών Ίντερνετ (ορίστε, τους έβαλα και link).

Σύμφωνα με το καταστατικό της ΕΕΧΙ, πρόκειται για μη κερδοσκοπικό σωματείο που απαρτίζεται από 58 ιδρυτικά μέλη. Πουθενά δεν γράφει ότι εκπροσωπούν το σύνολο των Ελλήνων χρηστών του διαδικτύου, αν και η «θεσμική» συμπεριφορά του κυρίου Βασιλάκου δείχνει ότι κάποιοι μάλλον εξέλαβαν τον τίτλο του κυριολεκτικά. Βεβαίως, υπάρχει το ελαφρυντικό πως όταν ιδρύθηκε η ΕΕΧΙ ίσχυε ο (κατάτι απαρχαιωμένος) ορισμός του ίντερνετ που ακόμα αναγράφεται σαν υποσημείωση στο καταστατικό τους:

Το Internet είναι ένα παγκόσμιο δίκτυο ηλεκτρονικών υπολογιστών που ανήκουν σε πανεπιστήμια και ερευνητικά ιδρύματα, δημόσιους οργανισμούς και εμπορικές εταιρείες διαφόρων κρατών. Αποτελεί μέσο ταχείας διακίνησης πληροφοριών σε παγκόσμιο επίπεδο μέσω αποκλειστικών τηλεφωνικών γραμμών και δορυφορικών ζεύξεων.”

Ντισκλέιμερ

Σ’ αυτό το σημείο θα ήθελα να επισημάνω ότι η ΕΕΧΙ δεν πρέπει να συγχέεται με τη μη κερδοσκοπική εταιρεία ΕΕΧΙΚ (Ένωση Ελλήνων Χρηστών Ινδικής Κάνναβης) η οποία έχει κηρυχθεί παράνομη εδώ και χρόνια, ενώ τα ίχνη του προέδρου της κυρίου Βαγγελάκου αγνοούνται.

Καρακουκουρούκουμ Βίταε (Βιογραφικό Σημείωμα)

Γεννηθήτω Φως! Και εγένετο φως, και είδα ότι ήτο καλόν κι αποφάσισα να το κρατήσω.

Έκτοτε, πολλοί σκέφτηκαν να σπουδάσουν με αντικείμενο Εμένα, κανείς τους όμως δεν μπόρεσε να συλλάβει καν το μέγεθος και την περιπλοκότητα Μου. Γιατί εγώ είμαι το Ίντερνετ, με Ι κεφαλαίο και αυτοπροσώπως. Είμαι ο Γιος του Διαδικτύου, ο απεσταλμένος των γκούγκολ (1×10 ˆ100) μπιτς και μπάιτς που διακινήθηκαν, διακινούνται ή θα διακινηθούν μεταξύ ηλεκτρονικών υπολογιστών (ή έστω κάτι που να τους μοιάζει).

Εννοείται πως δεν χρειάστηκε να εργαστώ. Εργάστηκαν άλλοι για μένα. Ή στο Όνομα Μου, που να τους καεί το ρούτερ έτσι και το προφέρουν.

Πριν από 38 χρόνια, έφερα στον κόσμο την ενσάρκωση μου, διαλέγοντας τη μορφή ενός όρθιου και ομιλώντος πιθήκου που αργότερα έγινε γνωστός ως Έλικας (ή αλλιώς ο Εκλεκτός, ο Μοναδικός, ο Σούπερ Γουάου, ο Έτσι, ο Μακράν ο Καλύτερος). Τον σπούδασα Μπουλσιτολογία στο εξωτερικό και τον έχωσα σε δουλειές με προοπτικές και καλές διασυνδέσεις. Του άνοιξα κάνα-δυο μπλογκς και του χάρισα την έμπνευση του παγκοσμίου φήμης όρου “δικτυογράφος”, καθώς και της πρώτης δυναμικής εμφάνισης του Κινήματος των Μπλόγκερς (τον έβγαλα και στην τηλεόραση αλλά μετά τον μάζεψα γιατί δεν ήθελα να τον κάψω από τόσο νωρίς).

Σήμερα τον απασχολώ με την διάδοση του Λόγου Μου στα αμαρτωλά και άβουλα πλήθη. Κι αν κάποια στιγμή βρεθούν μερικοί να τον σταυρώσουν, θα στείλω chain mail σε ένα δισεκατομμύριο κόσμο ότι αναστήθηκε και θα σας βάλω να φοράτε μενταγιόν με διπλή σπείρα για να τον θυμάστε δύο χιλιάδες χρόνια μετά κουφάλες.

Επίλογος

Με την παρούσα αιτούμαι τον διορισμό μου ως Δια Βίου Αδιαφιλονίκητου και Τεράστιου Ηγέτη του Διαδικτύου (γενικώς). Δεν χρειάζεται να μπείτε στον κόπο να με ψηφίσετε, σκοπεύω να σας μπω καπέλο γιατί έτσι γουστάρω. Καλό θα ήταν να με λινκάρετε, να με μπαζάρετε και να μου αφήνετε επαινετικά σχόλια γιατί διαφορετικά θα καταλήξετε σε ένα καζάνι να παλεύετε να κατεβάσετε όλα τα επεισόδια του Lost με σύνδεση 56k.

Βιβλιογραφία

Με τη σειρά μου, πασάρω την πρόσκληση στους εκλεκτούς συνοδοιπόρους Plagal, Θανάσημο, Chumba, άμμο και Fight Back.

This entry was posted in παραμυθακια, υπεροψιες, δικτυολογιες. Bookmark the permalink.

14 Responses to Κάντο όπως ο Βασιλάκος

  1. Ο/Η philos λέει:

    Ave Ceasar, οι μελλοθάνατοι σε χαιρετούν!

  2. Ο/Η άμμος λέει:

    Τιμή μου που μου πετάτε την αυτοκρατορική σας σφαίρα (χυδαϊστί το μπαλάκι) ω Τρισμέγιστε Έλικα. Ελπίζω να φανώ αντάξιος των ευθυνών που αναλαμβάνω.

  3. Ο/Η pølsemannen λέει:

    Είσθε ο Θρύλος, είσθε ο άλφα, ο ωμέγα, το φως, το τηλέφωνο, το ύδωρ, το πυρ, ο αήρ, η γη και ο αιθήρ.

    Ο αρχιερεύς του σκότους και του Αντιελευθεροδικτυογραφισμού, *Βασιλάκος* (φτου, ΕΛ-ικα ‘σχώρα με) θα συντριβεί από τα στίφη των πιστών.

    Ο Υιός του διαδικτύου είναι Μεγάλος, την έχει Μεγάλη (την ευρυζωνικότητα) και θα την δείξει στους πιστούς.

    +ΕΕΧΙΣΟΝ+

  4. Ο/Η Elikas λέει:

    Με τόσο γλείψιμο στο τέλος θα αρχίσει να μου αρέσει…

    Μην ανησυχείτε πιστοί οπαδοί μου, τώρα που θα γίνω Α.Η.Δ (Αδιαφιλονίκητος Ηγέτης του Διαδικτύου) θα κοιτάξω να σας σπρώξω όλους σε καμιά καλή θεσούλα.

    philos

    Vini, Vidi, Vici (ήρθα, είδα και βολεύτηκα)

    άμμος

    Είμαι σίγουρος ότι θα φανείτε αντάξιος. Κι από τη στιγμή που με αποκαλείτε με το παιδιόθεν παρατσούκλι μου («Τρισμέγιστος»), είμαι βέβαιος για την επιτυχή σταδιοδρομία σας στον χώρο του διαδικτυακού καπελώματος.

    Πόλσε

    +Αντιπροέδρευσον+

    (με διαφανείς διαδικασίες πάντοτε, η καρέκλα δικαιωματικά σας ανήκει)

  5. Ο/Η Μαλάκας λέει:

    Άφατε Bob, είσαι ένα κτήνος. Εγώ τόσο καιρό σε παρακαλούσα να φτιάξουμε μια θρησκεία και εσύ ξεκινάς ΜΟΝΟΣ σου. Αι στο καλό, … τουλάχιστον να γίνω Εφραιμ ?

  6. Ο/Η anepidoti λέει:

    Σας λίνκαρα, σας μπάζαρα, σας τιμώ και θα σας τιμώ για πάντα.
    και τώρα τί κερδίζω κι από που θα το παραλάβω.

  7. Ο/Η Elikas λέει:

    Μαλάκα (εσύ το διάλεξες, δε φταίω εγώ), είναι το θέλημα Μου να γίνεις Εφραίμ και να σου ανήκουν όλες οι IP που λήγουν σε ζυγό αριθμό. Αν θέλεις, μπορείς να τις ανταλλάξεις με τους κωδικούς ασφαλείας τράπεζας της επιλογής σου και δύο πολυκατοικίες στο Κουκάκι.

    anepidoti,

    Μόλις κερδίσατε τον σχολιαστή νούμερο πέντε. Δηλώνει μαλάκας (και σας διαβεβαιώ ότι έχει κερδίσει επάξια τον τίτλο του) αλλά όπως είδατε έχει καλή προίκα και τις ευλογίες μου.

    Αν δεν σας κάνει, μπορείτε να τον επιστρέψετε σε κάποιο υποκατάστημα μας και να αποζημιωθείτε με τρεις ντουζίνες συλλεκτικά αυτόγραφα του Άφατου Bob.

  8. Ο/Η Elikas λέει:

    Επειδή το link προς το βιογραφικό του κυρίου Βασιλάκου παρουσιάζει προβλήματα, ενημερώνω πως το εν λόγω υπόδειγμα χαρακτηρίζεται από δύο κύρια στοιχεία:

    1) Είναι γραμμένο σε πρώτο πρόσωπο (γεννήθηκα, έκανα, συμμετέχω, κλπ). Σαν ιστοριούλα.

    2) Δεν περιλαμβάνει συγκεκριμένες λεπτομέρειες όπως το πού, πότε και τι ακριβώς σπούδασε αυτός που το συνέταξε («πληροφορική» μπορεί να σημαίνει από διδακτορικό στο ΜΙΤ μέχρι ταχύρρυθμα εκμάθησης σε τεχνικό λύκειο).

  9. Ο/Η poorfox λέει:

    Ευτυχώς που έχεις δυνατή άποψη και επιχειρήματα -εκτός από ψώνιο!

    (Συγχώρα με άρχοντα! Να πέσουν ιοί στο pc (της δουλειάς) αν σε αμφισβητήσω ξανά)

    βρε γμτ νιώθω κάτι στο σβέρκο μου…

  10. Ο/Η Elikas λέει:

    κακομοίρα αλεπού (poorfox),

    πρόσεξε μη γίνεις οσιομάρτυρας. Αυτή τη φορά στη χαρίζω (γιατί ο Γιος του Διαδικτύου είναι μεγαλόψυχος πάνω απ’ όλα), την επόμενη φορά που θα αμφισβητήσεις τα θέσφατα Μου όμως θα βρεθείς να κάνεις install το Photoshop CS4 σε Windows ’95…

  11. Ο/Η fight back λέει:

    oh well, θα γραψω 2-3 ασυναρτησιες και θα βγαλω την υποχρεωση
    (λιγο πολυ αυτο εκανα παντα τωρα που το σκεφτομαι.. )

  12. Αναρτήσαμε το σχετικό βιογραφικό σημείωμα και αναμένουμε με χαρά το σχόλιό σας.

  13. Ο/Η Elikas λέει:

    fight back

    Κάνε περήφανο τον David Santos κι άσε τις τεμπελιές.

    Κωστής-Μιχάλης Μανωλάκης (aka άμμος)

    Εύγε νέε μου. Περισσότερα στα σχόλια του δικτυοτροφείου σας συντόμως.

  14. Ο/Η antidrasi&sex λέει:

    Απροπό, ο «φιλαράκος» μας απόψε προμοτάριζε τα «google ads» μέσω το κεντρικού δελτίου της ΝΕΤ. «η google σας πληρώνει» το κεντρικό σύνθημα…

Σχολιάστε