Αποκριάτικη Διαδήλωση (3rd update)

Update No 3 (τελευταίο και φαρμακερό):

Επισκεφτείτε το blog

http://maskarades.blogspot.com/

 και δηλώστε συμμετοχή για να οργανώσουμε την πιο παλαβή πορεία διαμαρτυρίας που έγινε ποτέ.

 

Έχει περάσει καιρός από την τελευταία μου δημόσια προτροπή σε ακτιβισμούς και πάσης φύσεως διαμαρτυρίες, με αποτέλεσμα να νιώθω κομματάκι σκουριασμένος. Άντε να ξεκουνηθούμε λίγο μπας και ανάψουν ξανά τα αίματα… Επειδή αυτή τη φορά όμως το στοίχημα είναι μεγάλο και οι πιθανές επιπλοκές πολλές, λέω να ζητήσω πρώτα τη συμβουλή σας.

vendetta-1.jpg

Το concept είναι απλό, το λέει και ο τίτλος: «Αποκριάτικη διαδήλωση». 9 Μαρτίου. Βράδυ της τελευταίας Κυριακής της αποκριάς (της επονομαζόμενης και «Τυρινής»). Έξω στους δρόμους. Μασκαρεμένοι, όπως ακριβώς και αυτοί που διαφεντεύουν τις τύχες μας. Με πανό, κατασκευές, σερπαντίνες και ντουντούκες. Πάρτυ. Ξεκινάμε από τα Προπύλαια ή το Πεδίο του Άρεως και καταλήγουμε στη Βουλή ή στο Μαξίμου, έχοντας ενημερώσει και πάρει άδειες αν χρειαστεί. Εξυπακούεται ότι μιλάμε για ειρηνική διαδήλωση, με πολύ χαβαλέ όμως. Δεν θα συμμετάσχουν μόνον οι bloggers εννοείται, ποτέ άλλωστε δεν είχαμε να κάνουμε μόνο με bloggers (αν και λόγω εικονικής περσόνας ομολογώ πως η συγκεκριμένη κινητοποίηση μας ταιριάζει γάντι). Θα χρειαστούμε μουσικούς, φοιτητές καλών τεχνών, χορευτές, ηθοποιούς, ακροβάτες, ζογκλέρ και ό,τι άλλο προκύψει. Πιτσιρικάδες και όχι μόνο. Θα είναι μαγικό, φανταστείτε τους gamers να μπορούν επιτέλους να κυκλοφορήσουν στο δρόμο ντυμένοι ιππότες και ξωτικά. Τι διάολο, αν μπουν στο κόλπο αρκετές παρέες, με λίγο μεράκι μέχρι και άρμα μπορούμε να στήσουμε.

Μία παρέλαση χαρούμενων καρναβαλιστών λοιπόν, που μπινελικώνουν τα χάλια στα οποία έχει περιέλθει η κοινωνία τους, η πολιτική τους ηγεσία και τα μέσα μαζικής εξημέρωσης. Μία παρέλαση ανεξάρτητων πολιτών που επιλέγουν να αψηφήσουν την εξουσία διακωμωδώντας την δημόσια. Άλλωστε, αυτό δεν ήταν ανέκαθεν και το νόημα του καρναβαλιού;

Γενικώς και αορίστως λοιπόν; Όποιον πάρει η μπάλα, λες και παίζουμε σε επιθεώρηση; Σίγουρα όχι. Μια πρώτη πρόταση διατυπώνω όμως, δεν εκδίδω μανιφέστο. Αν θέλετε, το συζητάμε. Εφόσον υπάρξει επαρκής ανταπόκριση, στήνουμε ένα ουδέτερο και ομαδικό blog από όπου θα γίνεται ο συντονισμός και η ενημέρωση για τη διαμαρτυρία, ενώ παράλληλα θα ανακοινώνονται συμμετοχές, ιδέες και προτεινόμενα συνθήματα. Αυτή τη φορά δεν θα είμαστε καθόλου βουβοί…

Και για να ανακεφαλαιώσουμε:

Σύνθημα: «Ο Άλκης Στέας ζει!»

Παρασύνθημα: «Για μία Καθαρή Δευτέρα» (έχει και συμβολισμό).

ΥΠΕΡ:

+ Ο αναπόφευκτος ντόρος που θα δημιουργηθεί. Είναι ψιλοειδησάρα να βλέπεις ΜΑΤ παραταγμένα απέναντι σε κλόουν, ξυλοπόδαρους και κολομπίνες.
+ Έχουμε λίγο (αλλά αρκετό) χρόνο να το διαδώσουμε και να το οργανώσουμε.
+ Ακόμα και να μαζευτούν μόνο 100-200 άτομα, πάλι θα είναι πετυχημένο και θα μετρήσει.
+ Κανένας σοβαρός αναρχικός ή προβοκάτορας δεν θα δεχτεί να κρυφτεί ανάμεσα σε μελισσούλες και μπομπ σφουγγαράκηδες (ή βουλγαράκηδες).
+ Είναι μέρος της λαϊκής μας παράδοσης να ξεφεύγουμε μια στο τόσο και να τους τα χώνουμε όπως τους αξίζει.
+ Θα περάσουμε καλά και θα κάνουμε ενδιαφέρουσες γνωριμίες.

ΚΑΤΑ:

– Έτσι και γίνει καμιά στραβή, ναι μεν θα εκτεθεί τρελά η κυβέρνηση αλλά υπάρχει το ενδεχόμενο να φάμε πολύ δακρυγόνο και να χαλάσει η γιορτή.
– Χωρίς την υποστήριξη και το καπέλωμα «καθιερωμένων» φορέων (που φυσικά θα αρνηθούν να συμμετάσχουν σε τέτοιο τσίρκο), δεν θα μπορέσουμε να περιφρουρήσουμε την πορεία.
– Η επανάσταση έρχεται με κοινωνικούς αγώνες κι όχι με αδελφίστικα happenings, όπως αυτά που συνηθίζονται σε νεοφιλελεύθερες βορειοευρωπαϊκές σοσιαλδημοκρατίες. Επίσης: α) Όχι στο Μάαστριχτ, β) Να καεί η Βουλή (συμπληρώστε).
– Από τη στιγμή που μιλάμε για αυτο-οργάνωση, υπάρχει ο κίνδυνος να μη μπορέσουμε να συνεννοηθούμε εγκαίρως και να γίνει μπάχαλο.
– Παίζει να κολώσετε όλοι την τελευταία στιγμή και να μην πάω ούτε εγώ.

Τι λέτε λοιπόν; Ψήνεστε;

vendetta-2.jpg

Υ.Γ. Αν τελικά γίνει, υπόσχομαι να φέρω την κάμερα και να σας κάνω σταρ του Youtube. Γι’ αυτό φροντίστε να μασκαρευτείτε.

UPDATE (21-2-08, 15:45): Προτεινόμενο banner. Μην το αναρτήσετε ακόμα, γιατί μπορεί να υπάρξουν αλλαγές.

carninal-protest-banner.jpg

UPDATE No 2 (21-2-08, 23:30): Το παραπάνω banner κρίθηκε υπερβολικά σκοτεινό κι επιθετικό. Η νέα μου πρόταση είναι αυτό:

carninal-protest-5.jpg
Αν κάποιος έχει κάτι καλύτερο να προτείνει, ας το ανεβάσει κι ας βάλει ένα link στα σχόλια. Προσοχή! Άλλαξα την ώρα (9 αντί 8).
Advertisements
This entry was posted in ...και πολλα αλλα, υπεροψιες, αγριαδες. Bookmark the permalink.

87 Responses to Αποκριάτικη Διαδήλωση (3rd update)

  1. Ο/Η chaca-khan λέει:

    ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

    banner ΤΩΡΑ!!!!

  2. Ο/Η Elikas λέει:

    @chaka-khan

    Υπήρξες ξεκάθαρος 🙂 Το banner το ετοιμάζω, αλλά περίμενε λίγο να δούμε τι θα πουν και οι άλλοι.

  3. Ο/Η Raniula λέει:

    Πολύ καλή φάση. Μόνο που κοινονικοοικονομικοί λόγοι με κολύουν στο να ταξιδέψω Αθήνα.
    Μου θυμίζει κάτι από comedia del arte που βγαίνανε και τα λέγανε χύμα στους δρόμους. Αν τα βολέψω ( θα το παλέψω ρε γ..) βλέπω να κάνω τριήμερο στας Αθήνας. Εύγε για την πρωτοβουλία!!!

  4. Ο/Η Phevos λέει:

    +1 ναι!
    εν αναμονή του μπάνερ

  5. Παράθεμα: Youtube » Αποκριάτικη Διαδήλωση

  6. Ο/Η Elikas λέει:

    @Raniula & Phevos

    Ωραία. Διαδώστε το για να δούμε πόσοι ακόμα ενδιαφέρονται.

  7. Ο/Η inlovewithlife λέει:

    Ούτε άδειες ούτε καν ενημέρωση στις αρχές χρειάζεται για να κατέβεις στο δρόμο. Οπότε δεν υπάρχει εμπόδιο από νομικής πλευράς.

    Επιφυλάσσομαι αύριο για να γράψω και την άποψή μου.

  8. Ο/Η Summertime λέει:

    Μέσα με τα χίλια.

    Ρίξε σύρμα να το υποστηρίξουμε, μια και για λόγους ανωτέρας βίας, δεν γίνεται να παρευρεθούμε.

  9. Ο/Η τικτακ λέει:

    Ενας / μονος λογος για να μεινεις στην Αθηνα!

    Και το πρωι της ΚΔ βουρ για Γαλαξιδι ντυμενοι ΜΑΤ απο την απαλλοτριωση που θα εχει προηγηθει.

    Βι φορ Βι….κατι

  10. Ο/Η Elikas λέει:

    @inlovewithlife

    Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Τα σκυλιά δεμένα λοιπόν…

    @summertime

    Σύρμα 😉

    @τικτακ

    Βι φορ Βιλαμπάχο. Ομολογώ πως δεν περίμενα τέτοιο ενθουσιασμό.

    Ε ρε γλέντια!

  11. Ο/Η chaca-khan λέει:

    το banner για την ώρα είναι λάθος. θέλουμε fun όχι αμαλία-πυρκαγιά-alter

  12. Ο/Η Elikas λέει:

    @chaca-khan

    Δεν έχεις άδικο. Αλλά μου βγαίνει επιθετικό γμτ. Έχεις κανέναν υπόψη σου που να μπορεί να βοηθήσει;

  13. Ο/Η zaphod λέει:

    Eπιφυλάσομαι.
    Υπενθυμίζω πως οι απόκριες είναι πρωτευοντως χαβαλές, βρίσιμο και δούλεμα. Με αυτούς τους όρους κάτι γντ…..Ο chaka νμζ πως έχει δίκαιον.
    Επίσης: ο χαβαλές είναι δύσκολο να γίνει κατά παραγγελία. Υπάρχει ο φόβος να γίνει σούπα η δουλειά, αντί να περάσουμε καλά (δηλ να περάσετε γιατί εγώ θα είμαι μάλλον Ξάνθη ή έστω σε καμιά μηναρουπολη)

    🙂

  14. Ο/Η Elikas λέει:

    @zaphod

    Χωρίς εσένα καλύτερα να το ακυρώσουμε :-Ρ Ευχαριστώ για τις (πάντα οξυδερκείς) σου συμβουλές.

  15. Ο/Η chaca-khan λέει:

    θα ανεβάσουμε και εμείς post-στήριξη με το καλό και θα προκυρήξουμε και διαγωνισμό banner εντός και εκτός blog. Θα κόψουμε και πίτα με φλουρί!

    Κ επίσης περιμένουμε να ανοίξει το buzz..

  16. Ο/Η chaca-khan λέει:

    sorry αλλά ούτε το 2ο banner μ αρέσει (εμένα προσωπικά)

  17. Ο/Η Elikas λέει:

    @chaka-khan

    Κοίτα, δεν είπα ποτέ ότι είμαι γραφίστας, αν και μερικές φορές τα καταφέρνω. Νομίζω το καλύτερο είναι να συνεργαστείτε σαν ομάδα με μερικούς άλλους (κοινωνικούς και καλά δικτυωμένους όπως εσείς) και να το τρέξουμε παρέα. Μόνος μου δεν το παλεύω με τίποτα και ούτε θέλω.

    Ο διαγωνισμός banner μου αρέσει σαν ιδέα, μόνο μη χάσουμε το Σαββατοκύριακο. Για κοπή πίτας γουστάρω τρελά, μακάρι να μπορέσω.

  18. Ο/Η Πας μη "έλλην" ... λέει:

    Η ιδέα είναι αν μη τι άλλο SUPER!!!

    Ας ξεκινήσει η αναμετάδοση …

  19. Ο/Η mary λέει:

    Ανούσια πράγματα και εντελώς απολίτικα .

    «Ανεξάρτητοι» πολίτες που χλευάζουν και καλά την εξουσία μη κάνοντας κάτι για να την ανατρέψουν.
    Οι αγώνες γίνονται συλλογικά όλα τα άλλα είναι φύκια και μεταξωτές κορδέλες.

  20. Ο/Η redspypetr λέει:

    Ωραία, να γίνει πορεία με αποκριάτικα, να πέσει και το σύνθημα με τον Άλκη Στέα και μετά ξανά σπιτάκι, πίσω απ το PC.
    Κατά της εξουσίας, που δεν έχει χρώμα, μια διαδήλωση χωρίς χρώμα.
    Επειδή η πολιτική στάση του καθένα έχει χρώμα, είναι κοροϊδία να θέλεις να το κρύψεις.

    Τι εννοεί ο ποιητής όταν λέει «μπινελικώνουν τα χάλια στα οποία έχει περιέλθει η κοινωνία τους, η πολιτική τους ηγεσία και τα μέσα μαζικής εξημέρωσης.»?
    Να μπινελικώνουν τι?
    Ποια κοινωνία?
    Ποια κοινωνία θέλεις?
    Τι προτείνεις?
    Ποιους εκπροσωπεί η πολιτική εξουσία?
    Τα ΜΜΕ ποιοι τα έχουν και ποια συμφέροντα εξυπηρετούν?
    Έτσι, όλα γενικά και αόριστα?
    Ίσα, ίσα να εκτονωθεί μία αγανάκτηση, χωρίς προοπτική και πάνω απ όλα χωρίς σχέδιο και χωρίς στόχο?

    Λέει παρακάτω ο ποιητής «Μία παρέλαση ανεξάρτητων πολιτών που επιλέγουν να αψηφήσουν την εξουσία διακωμωδώντας την δημόσια.»
    Ανεξάρτητων?
    Δηλαδή πολιτών που δεν ανήκουν σε καμία τάξη?
    Πολιτών που δεν ψηφίζουν?
    Αψηφούν γενικά την εξουσία, χωρίς να θίγουν το ίδιο το σύστημα της εξουσίας?
    Να φύγουν αυτοί, να έρθουν άλλοι?
    Ίδιοι?
    Μα για ποια εξουσία μιλάμε?
    Δεν εξυπηρετεί αυτή κάποια συμφέροντα?
    Ποια είναι αυτά?
    Κανείς λόγος για αυτά?

    Και μετά απ αυτό, χειραψίες με τον επικεφαλής της εξουσίας, που τόσο σας στεναχωρεί?

    Πολιτικά αυτό λέγεται «ότι να ναι», ή «όπου φυσάει ο άνεμος», ή «ας εκτονωθούμε και αύριο τα κεφάλια μέσα» και πολλά άλλα που δεν έχω χρόνο και χώρο για να τα γράψω.

    Καλή επιτυχία, τους φοβερίσατε τώρα…….

  21. Ο/Η Elikas λέει:

    @Πας μη «έλλην»…

    Ας ξεκινήσει η αναμετάδοση, ώστε να γίνει διάλογος για το τι ακριβώς μπορούμε να κάνουμε και πώς θα οργανωθεί. Πιστεύω ότι (παρά τις αναμενόμενες αντιρρήσεις) υπάρχει αρκετός κόσμος εκεί έξω που θέλει να διαμαρτυρηθεί διασκεδάζοντας και που δεν τον εκφράζουν οι καθιερωμένες φιέστες τύπου Μοσχάτου κλπ.

  22. Ο/Η Φλύαρος λέει:

    Η δική μου πρόταση είναι να φορέσουμε όλοι την μάσκα του V. Ίσως τότε να πάρει και πολιτική χροιά το καραναβάλι. Δείτε και εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Guy_Fawkes

  23. Ο/Η chaca-khan λέει:

    γνώμη μου είναι ότι μια τέτοια πρωτοβουλία δεν είναι καθόλου μα καθόλου απολιτίκ, είναι ένα βήμα μπροστά από τα αρτηριοσκληρωμένα αντανακλαστικά των 2 προλαλησάντων. have some fuuuuuuun γαμώτο!!

  24. Ο/Η Elikas λέει:

    @Mary & redspypetr

    Ξεχάσατε να συμπληρώσετε εκεί που λέει «Η επανάσταση έρχεται με κοινωνικούς αγώνες κι όχι με αδελφίστικα happenings, όπως αυτά που συνηθίζονται σε νεοφιλελεύθερες βορειοευρωπαϊκές σοσιαλδημοκρατίες». Στην περίπτωσή σας είναι το α: «Όχι στο Μάαστριχτ».

    Χωρίς πλάκα τώρα, αν και δεν έχω καμία όρεξη να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σας ή με οποιονδήποτε άλλον:

    1) Οι συλλογικότητες δεν είναι ποτέ δεδομένες, ούτε κατ’ ανάγκην χτίζονται με όρους και ιδεολογικά πλαίσια εκατονταετίας. Ο κόσμος προχωράει μπροστά και οφείλουμε να προσαρμοστούμε. Είτε μας αρέσει είτε όχι.

    2) Καλώς ή κακώς, μία τεράστια μερίδα του κόσμου (που ωστόσο ενδιαφέρεται για τα κοινά) έχει γυρίσει επιδεικτικά την πλάτη στο παραδοσιακό μοντέλο ντουντούκα-λάβαρο-αφισοκόλληση. Θα έπρεπε να σας προβληματίζει το γεγονός ότι έγινε πορεία για το ασφαλιστικό και καλά-καλά δε μαζεύτηκαν 30.000 άνθρωποι (δε μιλάω για το ΠΑΜΕ, που είχε ακόμα λιγότερους). Κανονικά, για ένα τέτοιο ζήτημα θα έπρεπε να έχουν κατέβει στους δρόμους μισό εκατομμύριο άνθρωποι. Κάτι κάνετε λάθος προφανώς.

    3) Το καλοκαίρι με τις φωτιές, οι δύο αυθόρμητες και υπερκομματικές συγκεντρώσεις (για την Πάρνηθα και «με τα μαύρα») συγκέντρωσαν 7.000 και 15.000 αντίστοιχα (μόνο στην ΑΘήνα). Η πορεία που είχε οργανώσει η ΓΣΕΕ, η ΑΔΕΔΥ, ο ΣΥΡΙΖΑ, το Φόρουμ και καμιά δεκαριά ΜΚΟ δεν έφτασε ούτε τους χίλιους. Το ΠΑΜΕ δεν θυμάμαι να έκανε τίποτα (δε λέω ότι δεν έκανε, απλά ό,τι έκανε πέρασε απαρατήρητο). Και πάλι θα έπρεπε να έχουν κατέβει μισό εκατομμύριο άνθρωποι για τέτοιο ζήτημα.

    4) Η πολιτική, τα μεγάλα κοινωνικά ζητήματα και οι ταξικοί αγώνες έχουν και την χιουμοριστική τους πλευρά. Δεν καταλαβαίνω γιατί να έχει αποκλειστικότητα στη σάτιρα ο Λαζόπουλος. Ο λαός πάντοτε χλεύαζε την εξουσία στα καρναβάλια – μην κοιτάτε που τώρα πήξαμε στις Βραζιλιάνες και περνάνε όλα ανώδυνα.

    5) Εγώ απλά προτείνω μία διέξοδο για να εκτονώσουμε τη δυσαρέσκεια μας με πρωτότυπο τρόπο. Ούτε κόμμα είμαι, ούτε βουλευτής σκοπεύω να γίνω, ούτε να καταλάβω τα ανάκτορα με ενδιαφέρει. Αλίμονο αν δεν έχω το δικαίωμα να βγω στους δρόμους με 100 ή 10.000 φίλους και να τους κάνουμε ρόμπα. Όποιους και όσους γουστάρουμε. Ελευθερία έκφρασης σημαίνει να μην υποτάσσεσαι στη «γραμμή» που σου δίνουν, ούτε να προσπαθείς να καπελώσεις τους άλλους κάτω από τα δικά σου πιστεύω.

    6) Ανεξάρτητος πολίτης δε σημαίνει υπεράνω κοινωνικής τάξης, απολίτικος ή κάτι παρόμοιο. Απλά δεν είμαστε όλοι υποχρεωμένοι να κυκλοφορούμε με την κομματική μας ταυτότητα στα δόντια ανά πάσα στιγμή. Δεν είμαστε καν υποχρεωμένοι να ανήκουμε ντε και καλά σε συγκεκριμένη παράταξη. Και σίγουρα είναι γελοίο να πηγαίνουμε σε αποκριάτικα πάρτυ φορώντας κονκάρδα με το λογότυπο του κόμματος που ψηφίζουμε και κραδαίνοντας πανό. Εκτός κι αν θέλουμε να ειρωνευτούμε τον καθοδηγητή μας (και να μας διαγράψουν την επόμενη ακριβώς ημέρα).

    Κατά τ’ άλλα, τα προβλήματα παραμένουν και κρύβονται ολοένα και πιο εύκολα κάτω από το χαλί που πατάει η εξουσία. Μη διαθέτοντας τρακτέρ για να κλείσω την Εθνική Οδό, προτείνω εναλλακτικές δράσεις με απρόβλεπτα αποτελέσματα. Το βρίσκω καλύτερο από το να κάθομαι σπίτι μου και να περιμένω να εμφανιστεί ο Τσε Γκεβάρα καβάλα σε άσπρο άλογο…

  25. Ο/Η Elikas λέει:

    @Φλύαρος

    Ας αφήσουμε τη φαντασία μας ελεύθερη. Δεν είναι ότι δε μου αρέσει η ιδέα σου, αλλά δεν θα ήθελα με τίποτα να επιβάλλω dress code σε μία αποκριάτικη διαδήλωση. Η συγκέντρωση με τα μαύρα ήταν άλλη υπόθεση, όπου η χρωματική ομοιογένεια μέτρησε για την τηλεοπτική εικόνα και είχε και ξεκάθαρο συμβολισμό. Ενώ με τη μάσκα του «V» μπλέκουν τα πράγματα.

    @chaka-khan

    Have some fun, καλά το είπες. Τα κινήματα με τις σηκωμένες γροθιές καταστέλλονται πιο εύκολα από τις παρέες που βγάζουν τη γλώσσα έξω…

  26. Ο/Η Φλύαρος λέει:

    Η φαντασία στην εξουσία ! Κι εγώ μαζί σου, ας ντυθεί/εκφραστεί ο καθένας όπως νομίζει: πχ να ντυθεί κάποιος Μητσοτάκης και με ένα πανώ να εύχεται στην κυβέρνηση μακρά θητεία και επιτυχία.

  27. Ο/Η redspypetr λέει:

    Ευτυχώς που επιβεβαιώθηκα τόσο γρήγορα, με τα λεγόμενα κάποιων.
    Απολιτίκ διαδήλωση, χωρίς συνθήματα, χωρίς προτάσεις και χωρίς κάποιον στόχο.

    Δεν καταλαβαίνω, ποια είναι η πρόταση για το ασφαλιστικό, για παράδειγμα?
    Για το Κόσσοβο?
    Ποια η πρόταση για τα ΜΜΕ?
    Τι δεν σας αρέσει ρε παιδιά στην τελική?
    Και στο τέλος, τι προτείνετε?

    Εκτός αν κάνετε κάτι για εκτόνωση, χωρίς λόγο, χωρίς αιτία και φυσικά χωρίς αποτέλεσμα.
    Το ΠΑΜΕ και προτάσεις έχει και λέει ξεκάθαρα την άποψη του για την εξουσία.
    Τώρα αν εκ του ασφαλούς γίνεται μία πορεία, χωρίς αποδέκτες, χωρίς στόχο, χωρίς πρόταση, τότε είναι από μούφα, ως ύποπτο…….

  28. Ο/Η Elikas λέει:

    @Φλύαρος

    Πιο επικίνδυνο από το να ντυθεί κάποιος «V» μου ακούγεται 🙂

    @redspypetr

    Εντάξει ρε φίλε, με ξεσκέπασες. Είμαι ρεβιζιονιστής εγκάθετος της Κουμουνδούρου, του Μαξίμου και της Χαριλάου Τρικούπη. Στόχος μου είναι να αποπροσανατολίσω τον ελληνικό λαό (σύσσωμο) από τον δίκαιο ταξικό αγώνα και να τον στρέψω προς το πασπαλισμένο με χρυσόσκονη lifestyle των ΜΜΕ των μεγάλων οικονομικών συμφερόντων. Κρυφός χορηγός μου είναι η Coca-Cola, ο Πρετεντέρης είναι κουμπάρος μου και το καλοκαίρι πέρασα τις διακοπές μου στη λέσχη Bilderberg (ή Underberg, δεν θυμάμαι ακριβώς), όπου έπιασα φιλίες με τον Henry Kissinger. Εγώ έδωσα το DVD στον Θέμο, εγώ συνέταξα το ασφαλιστικό και το βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ’ δημοτικού, εγώ έκανα το κονέ με τους Αμερικάνους για να ανεξαρτητοποιηθεί το Κόσσοβο. Για την ακρίβεια, εγώ τους είχα πείσει τότε να βομβαρδίσουν τη Γιουγκοσλαβία, επιμένοντας μάλιστα στη χρήση απεμπλουτισμένου ουρανίου.

    Επίσης, όταν ήμουν μικρός κατέδωσα τον Μπελογιάννη, με αποτέλεσμα να το φέρω βαρέως στη συνείδησή μου έκτοτε και να θέλω να εκτονώσω τα νεοφιλελεύθερα αμοραλιστικά μου πάθη με ανούσια happenings. Τέτοιο καθήκι είμαι…

    Μια μέρα ο εξεγερμένος λαός θα με δικάσει για τα εγκλήματα μου και θα με κρεμάσει στην πλατεία για παραδειγματισμό. Μέχρι τότε όμως, σκοπεύω να συνεχίσω το σατανικό μου σχέδιο υπονόμευσης του σοσιαλιστικού οράματος και να το διασκεδάσω όσο περισσότερο μπορώ.

  29. Ο/Η Elikas λέει:

    Θα παρακαλούσα όποιον έχει προτάσεις για τη μορφή και τους στόχους που μπορεί να πάρει μία τέτοια εκδήλωση (ώστε να συνδυάζει τη διαμαρτυρία με τον χαβαλέ του καρναβαλιού) να αφήσει σχετικό σχόλιο.

    Η αλήθεια είναι ότι κι εμένα με προβληματίζει η προοπτική να καταλήξουμε σε μία εντελώς ανώδυνη παρέλαση χαζοχαρούμενων μασκαράδων, ενώ κυριολεκτικά με τρομοκρατεί το ενδεχόμενο να καλουπωθούμε σε μία ξενέρωτη και παλαιοκομματικού τύπου διαδήλωση χωρίς ίχνος χιούμορ και πρωτοτυπίας.

  30. Ο/Η redspypetr λέει:

    Elikas

    Δε νομίζω να σε κατηγόρησα για τις πολιτικές σου απόψεις, αφού δεν τις είπες.
    Μάλλον για την πολιτική σου στάση, ή αν θες για την πολιτική στάση και θέση του κειμένου σου.
    Νομίζω όμως, ότι είσαι σε καλό δρόμο, με την έννοια ότι έχεις αρχίσει να γίνεσαι πιο συγκεκριμένος πολιτικά (αν και με ειρωνεία).
    Άσχετα αν διαφωνεί κάποιος, ή όχι, πρέπει πρώτα απ όλα να είναι τίμιος σε αυτά που λέει και κάνει, γιατί αλλιώς είναι ασυνεπής.
    Το να βάζεις στο ίδιο τσουβάλι όσους διαφωνούν με την εξουσία, γενικά και αόριστα, είναι σαν να βλέπω τους αναρχικούς με τους χρυσαυγίτες κάτω απ το ίδιο πανό.
    Σα να βλέπω τον βιομήχανο με τον εργάτη, να παλεύουν για τα ίδια αιτήματα.
    Σα να βλέπω τις ΗΠΑ σε σύμπνοια με την Κούβα (παραδείγματα έχω άπειρα, άρα αυτά είναι ενδεικτικά).
    Αγκαλιά τους κρατούμενους του γκουαντανάμο με τους βασανιστές τους, με σκοπό να χλευάσουν την εξουσία.

    Με λίγα λόγια, ένα τσουβάλιασμα, που μέσα σ αυτό χωράν όλοι.
    Μια εκτόνωση χωρίς λόγο και σκοπό, χωρίς προτάσεις.
    Χωρίς συγκεκριμένες προτάσεις.

    Και πάλι, εύχομαι καλή επιτυχία στην διαδήλωση σας, που είναι χρωματισμένη, με εκείνο το λιλά το χρωματάκι, που αρέσει σε όλους μας…….

    Μπρρρ……..ήρθαν οι επαναστάτες….

  31. Ο/Η mary λέει:

    Εγώ πάλι πιστεύω ότι με ένα πυτζάμα πάρτυ κατά προτίμηση με πυτζάμες καρδούλες και αρκουδάκια , θα καταφέρουμε να δείξουμε στην εξουσία και στο σύστημα πως τους απαρνιόμαστε και τους χλευάζουμε ενώ ταυτόχρονα αγωνιζόμαστε για την ανατροπή από το κρεβάτι μας…!!

    Υ.Γ. εκτός αν μας πάρει ο ύπνος στον καναπέ 🙂

  32. Ο/Η Elikas λέει:

    @redspypetr

    Λιλά; Χρυσαυγίτες; Γκουαντάναμο;

    Είναι τόσο αστεία όλα αυτά που ούτε να προσβληθώ δεν μπορώ.

    Κοίτα φίλε, επειδή εσύ άνοιξες ένα blog για να γιορτάσεις τα 90 χρόνια της Οκτωβριανής επανάστασης δε σημαίνει ότι όλοι οι υπόλοιποι είμαστε απολιτίκ γομάρια. Αν θέλεις να μάθεις ποιός είμαι και τι πιστεύω, κάνε μια βόλτα στα προηγούμενα post που έχω ανεβάσει. Πέρνα και από το παλιό μου μετερίζι, τον γερο-Yperoptix.

    Μην περιμένεις όμως να δεις κάπου φόρα-παρτίδα κομματικά λογότυπα. Θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσεις το μυαλό σου για να βγάλεις συμπεράσματα, και πολύ πιθανόν αυτά να είναι και πάλι λανθασμένα.

  33. Ο/Η Elikas λέει:

    Παιδιά, το κουράσατε το θέμα. ΟΚ, διαφωνείτε με όλα. Όπως πάντα. Το είπατε, το εμπεδώσαμε. Πάμε παρακάτω τώρα, γιατί έχουμε και δουλειές να κάνουμε…

    @Mary

    Καλή ιδέα. Να συμπεράνω ότι τελικά άλλαξες γνώμη και θα έρθεις;

  34. Ο/Η mary λέει:

    ναι και θα φορέσω ενα νυχτικό της γιαγιάς μου της αντάρτισας

  35. Ο/Η mary λέει:

    Α!! όσον αφορά ένα πιο πάνω σχόλιο ότι διαφωνούμε ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ με όλα….

    γιατί να διαφωνούμε εμείς και όχι εσείς ??

    για να καταλάβω δηλαδή !!!!!!!

  36. Ο/Η Elikas λέει:

    Mary, το ξεκαθαρίζω για να μην υπάρχουν παρανοήσεις. Δεν υφίσταται το «εσείς» που μου απευθύνεις, εκτός αν μου μιλάς στον πληθυντικό λόγω ευγένειας. Μία πρόταση ανέβασα όλη κι όλη, χωρίς να εκπροσωπώ κανέναν και χωρίς να δέχομαι εντολές από κανένα κόμμα ή άλλο φορέα.

    Όποιος θέλει μπορεί να προσθέσει τις ιδέες και τις θέσεις του ανοιχτά και δημοκρατικά, ώστε να γίνει μία επιτυχημένη και υπερκομματική αποκριάτικη διαδήλωση. Το έγραψα και πιο πάνω, εφόσον η ανταπόκριση είναι ενθαρρυντική, θα μεταφερθούμε σε ουδέτερο και συλλογικό blog για τα περαιτέρω της οργάνωσης. Μη νομίσει κανείς ότι όλο αυτό το νταβαντούρι γίνεται για να ανεβάσω την επισκεψιμότητα του blog μου…

    Αν όλα αυτά εσένα σου φαίνονται ύποπτα, απολίτικα ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, δικαίωμα σου. Θα χαρώ πολύ πάντως να έρθεις και να φέρεις και την παρέα σου. Αρκεί να είσαστε μεταμιφεσμένοι (έστω και φορώντας μια μάσκα ή ένα νυχτικό).

  37. Ο/Η BUTTERFLY λέει:

    Με τη μασκα του V ντως περιπλεκονται τα πραγματα, αλλα εκει παραπεμπεις και με το μπανερακι.
    Η ιδεα ειναι πολυ καλη, αλλα νομιζω οτι ο μονος τροπος να εχει διαφορετικο χαρακτηρα απο οποιοδηποτε αποκριατικο παρτυ, ειναι να υπαρχει καποιο θεμα, οχι ακριβως dress code, αλλα καποιο θεμα σχετικο με το σκοπο της διαμαρτυριας. Μπορουν να παιξουν διαφορα θεματα ταυτοχρονα, οπως πχ «Πολιτικοι», «Καταστροφη περιβαλλοντος», «Αστυνομια», «Ανταρτοπολεμος», «Εκκλησια» κτλ και να προτρεψουμε ολους να ντυθουν κατι μεσα σε αυτα τα πλαισια. Δεν ξερω αν σου δινω να καταλαβεις το κονσεπτ, αλλα νομιζω οτι αν ντυθουμε πεταλουδιτσες, ξωτικα, σφουγγαρακηδες κτλ, δεν θα περασουμε κανενα μηνυμα.

  38. Ο/Η inlovewithlife λέει:

    Λοιπόν, καλό θα ήταν να διαχωριστεί η κουβέντα για τη διοργάνωση της κίνησης από την κουβέντα για τα «ιδεολογικά», γιατί έτσι χαωνόμαστε (βέβαια δεν έχω ιδέα πως μπορεί να γίνει αυτό).

    Για τα «ιδεολογικά»
    @redspypetr και λοιπούς «ιδεολόγους»
    Δεν υπάρχουν όρια και κανόνες για το πως πρέπει να κατεβαίνει κάποιος στο δρόμο. Επίσης δε χρειάζεται να έχεις θέση για τα πάντα (πχ. για το Κόσοβο μίας που το ανέφερες) πριν κατεβείς στο δρόμο. Υπάρχει και ο αυθορμητισμός, η φαντασία, η ανθρώπινη έκφραση που δεν χωρούν σε καλούπια. Να ξεκαθαρίσω ότι δε διαφωνώ σε κάποια που λες αλλά ό,τι λες δεν αναιρεί την αξία του να κατεβαίνει όποιος και όπως θέλει στο δρόμο, ακόμη και αν δε συμφωνείς με αυτό επειδή είναι «απολιτικ». Άλλωστε τα δικά σου (ίσως και τα δικά μου) βαρβάτα πολιτικ, όπως και όλης της αριστεράς, είναι ένα συνονθύλεμα κανόνων και θεσφάτων, που μόνο μερικά μπορούν να απεικονίσουν την πραγματικότητα και μόνο μερικά μπορούν να μιλήσουν στις καρδιές των ανθρώπων. Γι’ αυτό κράτα πισινές και ανοιχτό μυαλό.

    Τώρα για τη δράση
    Θα μου άρεσε να πετύχει και να έχει πολύ κόσμο και κέφι. Μπορεί να μην έχει προτάσεις για το Κοσοβο αλλά έχει ένα συμβολισμό (γιατί όχι και καλλιτεχνικό), έχει φαντασία και κέφι. Άλλωστε, σχεδόν πάντα, όταν οι άνθρωποι κατεβαίνουν στο δρόμο και συνευρίσκονται, με όποια χαρακτηριστικά και αν έχει αυτό, πάντα βγαίνει σε καλό. Ομολογώ όμως πάλι ότι με κυνηγά το σύνδρομο του παλαιο – αναρχικού και, επειδή έχω μάθει να κατεβαίνω με άλλα δεδομένα στο δρόμο, νιώθω άβολα. Αυτά

  39. Ο/Η Πας μη "έλλην" ... λέει:

    Mπορουμε να ντηθουμε ζαρντηνιέρες με πράσινα παπουτσια…

    😛

  40. Ο/Η Elikas λέει:

    @Butterfly

    Χριστινάκι, είμαι σίγουρος ότι θυμάσαι μια ομάδα παιδιών (νομίζω καλοτεχνίτες πρέπει να ήταν) στη συγκέντρωση για την Πάρνηθα. Είχαν φτιάξει μία υπερμεγέθη και αγριεμένη κοκκινοσκουφίτσα-μαριονέτα από πεπιεσμένο χαρτί, και τη συνόδευαν με πλακάτ «περπατώ εις το δάσος όταν το δάσος δεν είναι εδώ». Απ’ όσο γνωρίζω, κανένας ινστρούχτορας δεν τους είπε να το κάνουν. Μόνοι τους το σκέφτηκαν, μόνοι τους το υλοποίησαν και η εικόνα της κοκκινοσκουφίτσας έγινε σημείο αναφοράς έκτοτε. Αυτό ακριβώς είναι το πνεύμα.

    Προφανώς δεν έχει νόημα να ντυθούμε απλά Ζορό και Σπανιόλες, από την άλλη είμαι σίγουρος ότι αν το θελήσουμε μπορούμε να κατεβάσουμε φοβερές ιδέες – χωρίς να μας πει κανείς ποιές ή τι ακριβώς θα είναι αυτές. Καλό θα ήταν βέβαια να υπάρξει ένας συντονισμός, γι’ αυτό επιμένω στο να στηθεί ένα (προσωρινό) blog εθελοντών, όπου:

    α) Θα παραπέμπουν όλα τα banner, links, κλπ
    β) Θα συζητιούνται ιδέες για στολές, κατασκευές και τα ρέστα
    γ) Θα καταγράφονται πιθανά και απίθανα συνθήματα
    δ) Θα συνεννοούμαστε για το ποιός αναλαμβάνει τι (π.χ. ένα πανό)
    ε) Θα υπάρχουν συνεχείς ενημερώσεις για νέες συμμετοχές (π.χ. φοιτητές κάποιου ωδείου που θα φέρουν χάλκινα)

  41. Ο/Η Elikas λέει:

    @inlovewithlife

    Αφού πείστηκες κι εσύ ακόμα, τι άλλο να πω… Πάντως, το καλό είναι ότι λόγω πανηγυριώτικου χαρακτήρα της όλης φάσης, δεν υπάρχει λόγος να νιώσει κανείς «άβολα». Στο κάτω-κάτω, αυτό που πρότεινα δεν είναι καμία παγκόσμια πρωτοτυπία. Κάθε χρόνο στα χωριά τα ίδια κάνουν. Κοροϊδεύουν την κυβέρνηση, τους παπάδες, το δήμαρχο. Εμείς μπορούμε να φτιάξουμε την αστική εκδοχή του όλου πράγματος («αστική» με την έννοια του τόπου και του πολιτισμικού πλαισίου – όχι της κοινωνικής τάξης). Με αιχμές άλλου τύπου 😉

    @Πας μη έλλην…

    Και ζαρντινιέρες με πράσινα παπούτσια, και ασύμμετρες απειλές, και υποκλοπές, και ζαχοπουλειάδες, και Μάκηδες, και ό,τι άλλο τραβάει η ψυχή σου 🙂

    Δικτυωθείτε και διαδώστε το να αρχίσουμε να οργανωνόμαστε.

  42. Ο/Η tictac λέει:

    O Μαριος Χακκας ειπε

    «Μονο ο σεξουαλισμος θα μας σωσει. Ο σοσιαλισμος δε θα ερθει.»

    Ο τικτακ λεει

    «Μονο ο καρναβαλισμος θα μας σωσει.Ο σοσιαλισμος μη σωσει κι ερθει.»

    Η ελλειψη φαντασιας δρουσε παντα υπερ της εξουσιας.
    Και μενα δεν μ’ αρεσει η εξουσια.
    Μ’ αρεσει η φαντασια.
    Γκε-γκε?

  43. Ο/Η Elikas λέει:

    @tictac

    Γκε-γκε δε λες τίποτα…

    Λοιπόν, τι θα γίνει, θα βάλετε κανένα χεράκι;

  44. Ο/Η tictac λέει:

    @elikas

    Nαι, δεν λεω κατι σε σενα. Στον redspypetr τα λεω…

    Οσον αφορα τη δραση επειδη ειμαι rookie …ακουω…και παραλληλα σκεφτομαι…

  45. Ο/Η άμμος λέει:

    Τα έχω γράψει και στο μπλογκ μου, με το Νεφέλικα τα έχουμε πει και προσωπικά. Ας τα σημειώσω κι εδώ.
    Μη ζητάμε υπερβολικά πράγματα από τη μπλογκόσφαιρα, ούτε ακόμη και από τις αυτόνομες κινήσεις πολιτών «εκεί έξω». Όταν μαζεύονται άνθρωποι στη βάση των κοινών μίνιμουμ, δεν μπορούν να πουν πολύ συγκεκριμένα πράγματα.
    Αν κάποιος λοιπόν θέλει ιδεολογική καθαρότητα, κακώς θα την ψάξει στις ομαδοποιήσεις των μπλογκ, δε θα τη βρει. Στην κοινωνία υπάρχουν ομαδοποιήσεις από το ΚΚΕμλ ως τη Φιλελεύθερη Συμμαχία, τη Γκρίνπις ως τους Ηλιόσπορους.
    Φαντάζομαι ότι ένα έντονα πολιτικοποιημένο άτομο δε θα συμμετάσχει μόνο στο καρναβάλι του Νεφέλικα, θα ψάξει και θα βρει τις κινήσεις που του ταιριάζουν γενικότερα. Υπάρχει βέβαια και το επιχείρημα του αποπροσανατολισμού, ότι αυτές οι κινήσεις εκτονώνουν χωρίς να χτυπάνε το σύστημα στη ρίζα του. Αντίστοιχες κριτικές έχουν ακούσει πολύ σοβαρότερες ομάδες από τους μπλόγκερ, όπως οι οικολόγοι και οι φεμινίστριες, και νομίζω ότι το ζήτημα είναι σε ποια ιδεολογική θέση στέκεσαι για να μιλήσεις.
    Πηγαίνοντας παραπέρα, θα με ενδιέφερε να βοηθήσω τη φάση αν έχει και κάποια μορφή χάπενινγκ, που δε θα κουνάει το δάχτυλο, αλλά θα λέει κάτι παραπάνω από το «είμαστε εδώ και γενικώς αντιδρούμε». Αν είναι μόνο ντέφια και καραμούζες, μπορώ να βγω Τσικνοπέμπτη στο Βύρωνα, δε χρειάζεται να τραβιέμαι κέντρο.
    Αυτά τα λίγα, θα παρακολουθώ τη συζήτηση.

  46. Παράθεμα: αποκριάτικη διαδήλωση « Insidetheroom

  47. Ο/Η Elikas λέει:

    @άμμος

    Συμφωνώ με την ανάλυση που κάνεις και επαυξάνω. Όντως δεν έχει νόημα απλά να κουνήσουμε το δάχτυλο, λέγοντας «είμαστε εδώ και γενικώς αντιδρούμε».

    Από όλους σας (μας) εξαρτάται το τι μορφή ακριβώς θα πάρει μια τέτοια διαμαρτυρία-καρναβάλι. Εγώ πρότεινα την κεντρική ιδέα και όποιος θέλει μπορεί να προσθέσει τις προτάσεις του. Αυτό είναι και το νόημα της συλλογικότητας κατά τη γνώμη μου, η ελευθερία έκφρασης που προκύπτει μέσα από διάλογο και συμμετοχή. Χωρίς καπέλωμα.

  48. Ο/Η Rodia λέει:

    Ψηθηκα ηδη! 🙂 Ωραια προταση.

  49. Ο/Η tsimitakis λέει:

    voting yes. Θα πρέπει παρόλαυτα να δούμε πιο καλά το περιεχόμενο.

  50. Ο/Η Elikas λέει:

    @Rodia

    Αν είσαι μέσα, βάλε κάνα χεράκι να το στήσουμε 🙂

    @tsimitakis

    Καλύτερα να μεταφερθεί η συζήτηση για το περιεχόμενο στο καινούργιο post που ανέβασα (Αποκριάτικη διαδήλωση FAQ). Συμφωνώ πάντως ότι πρέπει να αποκρυσταλλωθούν περισσότερο οι στόχοι και οι πολιτικές θέσεις (σε ένα βαθμό βέβαια, δεν πάμε να συντάξουμε ιδρυτική διακήρυξη κόμματος).

    Για να είμαι ειλικρινής, δεν είναι ότι δεν έχω πιο συγκεκριμένες απόψεις επί του όλου θέματος, απλά δεν θέλω να τις διατυπώνω μόνος μου γιατί μετά θα πάψει να είναι μία συλλογική δράση. Συνοδοιπόρους ψάχνω, όχι κομπάρσους 😉

  51. Ο/Η Sandy Cheeks λέει:

    Πολύ καλό ακούγεται παιδιά!
    Συμμετέχω , ρίξτε σύρμα!

  52. Ο/Η BUTTERFLY λέει:

    Ναι, βασικα κατι τετοιο εννοω κι εγω. Να μην υπαρχει περιορισμος, απλα μια κεντρικη ιδεα. Αυτο το μπλογκ ειναι καλη ιδεα. Να μην χανομαστε αναμεσα σε αλλες αναρτησεις και διαφορα θεματα. Αναφερε το σαν ιδεα και στο φορουμ στο Οικολογιο. Πιστευω οτι θα πεσουν καλες προτασεις.
    Πολυ καλα ηταν και καποια κοστουμια που ειχαμε δει στο Συνταγμα στην δραση για την Παγκοσμια Ημερα Περιβαλλοντος 8/12. Ειχαν ντυθει αρρωστοι καποια ατομα και συμβολιζαν οτι ο πλανητης ειναι αρρωστος. Απλα, με ρομπες και παντοφλες και ζωγραφισμενη μια ασθενη γη στα προσωπα τους. Ηταν σουπερ!
    Αυτα προς το παρον.
    Την καλημερα μου!

  53. Ο/Η Elikas λέει:

    @Sandy Cheeks

    Θα σε κρατήσουμε ενήμερη. Μέχρι να ανέβει το «οργανωτικό» blog, διάδωσε το. Χρειαζόμαστε συμμετοχές.

    @Butterfly

    Καλημέρα. Ιδέες υπάρχουν άπειρες, αρκεί να ξεκολλήσουμε λίγο και να τολμήσουμε. Αν ενδιαφέρεσαι να συμμετάσχεις στην όλη οργάνωση, στείλε mail.

  54. Παράθεμα: Press-gr / blogs / ΜΜΕ « We are not alone

  55. Παράθεμα: ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΑΣ » Blogo-καρνάβαλος…!!!

  56. Παράθεμα: Ποιός τους γαμεί τους μπλόγκερς; « ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΔΙΚΤΥΟΓΡΑΦΟΣ

  57. Ο/Η nikos stathoulis λέει:

    Ναι. Ελεύθερα.Με η χωρίς Κεντρική Ιδέα.Κυριακή… Ο μήνας έχει εννιά….

  58. Παράθεμα: metablogging.gr » Blog Archive » Για μια Καθαρή Δευτέρα

  59. Ο/Η bill λέει:

    so far so good …so what

  60. Ο/Η FBOB λέει:

    Παιδιά, εκπληκτική ιδέα με μεγάλο δυναμικό!
    Δώστε της ενέργεια και απογειώστε την αμέσως! θα είμαστε εκεί, όλοι μας και… όλο μας το σόι!
    1η παρατήρηση: Ασχέτως του fun και του χαβαλέ, να βγεί καθαρά ότι είναι ακτιβισμός ενάντια στην προσπάθεια φίμωσης της ελεύθερης έκφρασης.
    2η παρατήρηση: Για να κατεβάσουμε πολύ μα ΠΟΛΥ κόσμο παρέα μας, δεν σκέπτεστε λίγο viral promo στο facebook;…

  61. Ο/Η Elikas λέει:

    Νίκο και Βασίλη (και όσοι άλλοι μπαίνουν στον κόπο να διαβάσουν τα σχόλια),

    Επίκεινται εξελίξεις. Μείνετε συντονισμένοι. Όσοι δηλώνουν ότι υποστηρίζουν την όλη φάση θα χρειαστεί να βοηθήσουν για να την οργανώσουμε. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν παίζει τίποτα στα κρυφά. Απλά θέλω να αποφύγω κάποιες κακοτοπιές στο πώς ακριβώς θα συντονιστούμε. Λίγη υπομονή παρακαλώ.

    FBOB
    Να σου πω την αμαρτία μου δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με το facebook (όχι ότι δεν με έχουν καλέσει δηλαδή). Και αυτό, και τα φόρουμ, και οι διάφορες κοινότητες, και τα φοιτητικά στέκια και οι διάφορες τοπικές ή μη ομάδες, και όλος ο καλός κόσμος είναι καλεσμένος.

    Ερώτηση κρίσεως: Πέρα από τρεις τουλάχιστον μέτριες προσπάθειες που έχω ήδη κάνει για το banner (συν άλλη μία που μου έχουν στείλει), σκοπεύει να βάλει το ταλέντο του κανένας σοβαρός άνθρωπος; Ενημερώστε κάποιον ρε παιδιά αν μπορείτε (και μην ξεχνάτε ότι ο Chaka-Khan από το arxediaMEDIA είχε πει ότι θα οργάνωναν διαγωνισμό).

  62. Ο/Η Elikas λέει:

    @Nikos

    Το συγκεκριμένο post που βάζεις link αναφέρεται στην υπόθεση Τσιπρόπουλου, η οποία ναι μεν δεν σχετίζεται άμεσα με τις πρόσφατες εξελίξεις αλλά εμπίπτει στο ίδιο πακέτο που αφορά την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και απόψεων μέσω internet.

    Το μόνο σίγουρο πάντως είναι ότι μόλις καταφέρουμε και οργανωθούμε λίγο καλύτερα θα δημοσιοποιήσουμε πληροφορίες για τις κινητοποιήσεις μας και στο εξωτερικό. Ο Ρουσόπουλος θα βγει να δώσει συνέντευξη τύπου φορώντας μεταξωτή ρόμπα μιλάμε.

  63. Ο/Η sotiris λέει:

    Εγω θαρθω ντυμενος παπας. Ψηνεσαι η δε συναδει με το πνευμα;

  64. Ο/Η Elikas λέει:

    @sotiris

    Βοήθεια μας…

  65. Παράθεμα: Σ’ ευχαριστούμε Ελευθεροτυπία - Λαπούτα

  66. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Σκιαγραφώντας για ελάχιστο τον χαρακτήρα τούτου του κειμένου ξεκαθαρίζω πως εκμεταλλευόμενος την ανωνυμία μου, παραθέτω αυτά που σκέφτομαι με ειλικρίνεια απόλυτη και δίχως το παραμικρό ψήγμα φόβου.

    Ποιος όμως θέλει να διαβάσει έναν άνθρωπο που η βαρύτητα της ίδιας της ταυτότητας του εμποδίζει ουσιαστικά την φυσιολογική διατύπωση του λόγου και των επιχειρημάτων του?

    Αν αυτό σκεφτήκατε και εσείς…είστε τελείως ηλίθιος.

    Σαφώς, το κοινωνικό πλαίσιο καθορίζει το θεμιτό και το αθέμιτο της ανθρώπινης συμπεριφοράς όπως ξεκάθαρα η νόρμα της ευγενικής υποκρισίας επιβάλλεται σε όλα σχεδόν τα επίπεδα σύναξης του ανθρώπινου είδους. Όποιος υποστηρίζει το αντίθετο, ή κοροϊδεύει τον εαυτό του, ή κοροϊδεύει όλους τους υπολοίπους. Αν πάλι, ο προαναφερθείς είναι μεγαλοδημοσιογράφος… απλά κάνει τη δουλεία του…εκφέρει δηλαδή -δημόσια- αυνανικά απόβλητα.

    Το συγκλονιστικότερο γεγονός, που συμπίπτει με το συγκυριακό της ύπαρξης μας σε τούτο το δεδομένο χωροχρόνο, είναι η επανάσταση της πληροφορίας. Συνήθως οπτικά η ακουστικά ερεθίσματα που άλλοτε η πρόσβαση σ αυτά είτε ήταν εξολοκλήρου προνόμιο κάστας, είτε συνάρτηση ή αποτέλεσμα της οικονομικής ευρωστίας του καθενός.

    Ο τρισάθλιος λοιπόν καπιταλισμός, στα ξέφρενα γρανάζια της βιομηχανίας της διαφήμισης αναγκάζεται να γίνει δημιουργικός, ποιοτικά ανταγωνιστικός και να προσφέρει ¨δωρεάν¨ ένα σωρό αντικείμενα, λειτουργίες και υπηρεσίες σ ένα τεράστιο καταναλωτικό πλήθος, που δεν διαθέτει ιδιαίτερα πολιτισμικά γνωρίσματα πέρα από το δικαίωμα στην εσωτερική παρακμή.

    Καταναλώνω…άρα υπάρχω (θα έλεγε και ο σοφός )

    Ετούτη λοιπόν η ¨ευγενική προσφορά¨ αφενός δημιουργεί νέα είδη εξάρτησης σε αυτήν την trainspotting πραγματικότητα αφετέρου όμως δημιουργεί βήμα για εκατοντάδες χιλιάδες άσημους και καθημερινούς ανθρωπάκους, που ξαφνικά…έχουν δικαίωμα στο χορό. Με ένα σχετικά απλό τρόπο στήνω λοιπόν ένα πάγκο ,σ αυτή την απίστευτα βρώμικη γειτονία, και ανεβαίνω για να διαλαλήσω τα διάφορα που περιφέρονται μέσα στο μικρό μου το κεφάλι.

    Το εξαιρετικό της υπόθεσης δεν έγκειται μόνο στο γεγονός ότι ο δέκτης με απλές διαδικασίες μπορεί να αποδεχτεί η να απορρίψει αυτό που εγώ υποστηρίζω, δεν έγκειται στο γεγονός ότι για πρώτη φορά ,ίσως, μπορούμε να καθορίσουμε σε περίπου απόλυτο βαθμό το χαρακτήρα και την ποιότητα της πληροφορίας που δεχόμαστε, πόσο μάλλον στο γεγονός ότι περισσότεροι άνθρωποι αποκτούν δικαίωμα στη έκφραση, θέση για τα κοινά και φωνή που πραγματώνει μια δημοκρατία πιο διευρυμένη, μια δημοκρατία πιο ανθρώπινη.

    Τα Blogs κυρίες και κύριοι ήρθαν για να μείνουν. Το ιντερνέτ είναι ελεύθερο διότι μια γενιά έχει εισαγάγει σ αυτόν τον ,αφηρημένο, χώρο όλα τα όμορφα και τα σπουδαία που την χαρακτηρίζουν. Οπότε η εξουσία μπορεί να χτυπιέται ,ευπρεπώς, όσο θέλει.

    Ο γνωστός άγνωστος Ανώνυμος.

    Υγ. Ελευθερώστε την έκφραση. ( Παρίσι Μάης του 68)

  67. Ο/Η Elikas λέει:

    @Λαπούτα

    Κούγιας; Με τακούνι κι απ’ όλα; Θα φάμε καμιά μήνυση και θα τρέχουμε 🙂

    @Ανώνυμος

    Τα blogs δεν είναι ούτε πανάκεια, ούτε επανάσταση, ούτε τίποτα. Η δυνατότητα που παρέχουν στους ανθρώπους να αναζητήσουν εναλλακτικές διεξόδους στην πληροφορία και να εκφράσουν διαφορετικές ιδέες είναι το κλειδί. Από εκεί και πέρα, είναι στο χέρι του καθενός να επικοινωνήσει ελεύθερα ή να ενταχθεί σε συλλογικότητες που θα τον οδηγήσουν κάπου καλύτερα.

  68. Ο/Η Περαστικός λέει:

    Στηρίζω την πρωτοβουλία, πρωταρχικό αίτημα, κοινό για όλους μας νομίζω, η ελευθερία του λόγου γενικότερα και στο Διαδίκτυο ειδικότερα, ελπίζω να μην πέφτει λίγο σε μερικούς και να μην τους φαίνεται «απολιτίκ».

  69. Ο/Η ΑΝΤΙΟΧΟΣ λέει:

    Εγώ προσωπικώς σκέπτομαι ότι όλα σε αυτόν τον τόπο ως προς τους συνειρμούς τουλάχιστον, διότι από εκεί αρχίζουν για να γίνουν αποδεκτά, λειτουργούν ανάποδα.
    Δείτε το ως εξής: το σύστημα υγείας της Ελλάδας λέγεται από άποψη συντομογραφίας Ε.Σ.Υ., όταν όλοι κοιτάμε το ΕΓΩ.
    Υπήρχε περίπτωση να το αποδεχθεί ο Έλληνας καί να μην καταλήξει όπως κατέληξε; Ή ακόμα την εργατική παράταξή του το Κ.Κ.Ε. την λέει ΠΑ.Μ.Ε. Πώς λοιπόν να ερχόμαστε όταν αυτό μας καλεί;
    Ενώ όταν οι ιδρυτές διαφόρων παρατάξεων συνέδεαν τον συνειρμό με την όποια παράταξη αυτή μεγαλουργούσε.
    Δείτε για παράδειγμα το στρατιωτικό σκέλος του Ε.Α.Μ.
    Για να γίνει αποδεκτό ονομάστηκε Ε.Λ.Α.Σ., ενώ καί η σημερινή αστυνομία, λέγεται ΕΛ.ΑΣ. ακριβώς για να φέρνουν στον Έλληνα τον συνειρμό με την Ελλάδα καί να γίνονται ευρείας αποδοχής.
    Έτσι λοιπόν, το θέμα του ονόματος πολλές φορές επιδρά από ποικίλες απόψεις.
    Αλλά ας αναφέρω άλλο ένα παράδειγμα.
    Ο Ιερός Λόχος στην Αρχαιότητα, ήταν το επίλεκτο σώμα των Θηβαίων οπλιτών.
    Οι σύγχρονοι Έλληνες, θέλοντας να δείξουν ότι αποτελούν συνέχεια αυτών των ηρώων καί δημοκρατών, όταν αποφάσισαν να οργανώσουν την εξέγερσή τους κατά των Τούρκων, ίδρυσαν με απόφαση του Αλέξανδρου Υψηλάντη τον δεύτερο Ιερό Λόχο το 1.821μ.α.χ.χ., ο οποίος διελύθη κατά την μάχη στο Δραγατσάνι, αφού όλοι οι μαχητές του σκοτώθηκαν στην μάχη.
    Τον τρίτο Ιερό Λόχο ίδρυσαν οι Έλληνες στρατιωτικοί οι οποίοι κατέφυγαν στην Μέση Ανατολή κατά την διάρκεια της Κατοχής καί πολέμησαν κατά του Άξονα.
    Άρα λοιπόν, ο Ιερός Λόχος ως έννοια, έχει συνδεθεί πλέον με τον συμβολισμό των επιλέκτων μαχητών της ελευθερίας.
    Επανερχόμενος στο κυρίως θέμα, οφείλω να απαντήσω στον φίλτατο Έλικα, ότι ο λόγος για τον οποίο απέχω από τις διαδηλώσεις, είναι η απειλή των επεισοδίων καί της εν γένει έντασης. Για να πάω σε μία απλή διαδήλωση, θέλω να ξέρω εκ των προτέρων ότι αυτή θα είναι ειρηνική καί ότι δεν υπάρχει περίπτωση να προκληθούν καθ’ οιονδήποτε τρόπο επεισόδια, διότι έχω επιβαρυμένη υγεία, αν καί νέος στην ηλικία.
    Εξ άλλου, πρέπει όλοι να αντιληφθούμε ότι δεν χρειάζεται μία οργανωμένη διαδήλωση να καταλήγει σε επεισόδια για να θεωρηθεί επιτυχής. Αντιθέτως κάτι τέτοιο πρέπει να θεωρείται αποτυχία.
    Θα μπορούσε ο αριθμός των όποιων διαδηλωτών να διαδηλώνουν με κόσμια συνθήματα καί κόσμιο τρόπο, χωρίς να πετούν κροτίδες καί μπουκάλια με εύφλεκτο υγρό, αλλά αντιθέτως εκθέτοντες τα όποια αιτήματά τους με κόσμιο τρόπο στους διαφόρους περαστικούς, ούτε αποκλείοντες τις οδούς καί τις λεωφόρους, αλλά καταλαμβάνοντες αναλόγως του αριθμού τους είτε το πεζοδρόμιο είτε επιπλέον καί μία ή περισσότερες λωρίδες της οδού ή της λεωφόρου, αλλά πάντα υπό τον όρο ότι ο όγκος των όποιων διαδηλωτών οι οποίοι καταλαμβάνουν αυτήν την έκταση είναι μεγάλος σε πυκνή συγκέντρωση.
    Δηλαδή για να γίνω σαφής, άλλη έκταση θα πρέπει να καταλαμβάνει μία διαδήλωση διακοσίων ή τριακοσίων πολιτών καί άλλη μία διαδήλωση εκατό χιλιάδων πολιτών.
    Προφανώς η διαφορά ανάμεσα στα δύο μεγέθη είναι προφανής.
    Έτσι θα σταματήσει καί το αίσχος οι μικροομάδες να κλείνουν
    το κέντρο της πόλης των Αθηνών με οποιαδήποτε αφορμή.
    Προφανώς, αν παραβιάζεται η σχετική νομοθεσία θα πρέπει να επεμβαίνουν οι αρμόδιες αρχές.
    Αυτές είναι οι αρχές μου συνοπτικώς σε αυτά τα θέματα.
    Καί κάτι τελευταίο: οι προσωπίδες υπήρχαν από την εποχή της Αρχαίας Ελλάδας, δεν είναι κάτι νέο. Μάλιστα η χριστιανική θρησκεία τις αφορίζει. Αυτό ορίζει ο κανόνας ΞΒ’
    της ΣΤ’ ή αλλιώς Πενθέκτης Οικουμενικής Συνόδου του 692μ.α.χ.χ.
    ‘Οποιος λοιπόν θέλει να είναι συνεπής χριστιανός, δεν μπορεί να μασκαρεύεται, διότι κατά αυτόν τον κανόνα αφορίζεται.
    Έτσι για να μην ξεχνιώμαστε.

  70. Ο/Η Sotiris Koukios λέει:

    Συνέχιση της νομικής μας λατρείας για τα ιστολόγια στο bloggaki mou. Τοποθετηθείτε

  71. Ο/Η Elikas λέει:

    @Αντίοχος

    Παρακάμπτοντας την ιστορική αναδρομή που κάνεις (για την οποία δεν βρίσκω κάτι να σχολιάσω), θα σταθώ στο κομμάτι που αφορά τις διαδηλώσεις. Η κόσμια συμπεριφορά – όπως π.χ. υπήρξε με τη «συγκέντρωση με τα μαύρα» (που επικρίθηκε έντονα για το γεγονός ότι ήταν βουβή) – δεν συνδυάζεται εύκολα με πορείες και διαδηλώσεις (ιδίως στην Ελλάδα). Από την άλλη, το να διαδηλώνει κανείς ελεύθερα και να φωνάζει ό,τι θέλει δεν συνεπάγεται βίαια επεισόδια (τα οποία συνήθως προκαλούνται από την επέμβαση της αστυνομίας). Η πρόταση για μία αποκριάτικη διαδήλωση προσφέρει έναν εναλλακτικό τρόπο μέσω του χιούμορ. Μπορείς να χλευάσεις, να φωνάξεις και να σατιρίσεις (καθόλου κόσμια) και παράλληλα να μην ξεφύγεις από τα πλαίσια μιας ειρηνικής διαμαρτυρίας.

    @Sotiris Koukios

    Θα με συγχωρέσεις για την αγένεια μου, αλλά νομίζω ότι δεν είναι σωστό να διαφημίζεις το blog σου σχολιάζοντας απλά «ελάτε να δείτε» όπου δεις επισκεψιμότητα. Τουλάχιστον μπες στον κόπο να διαλέξεις το κατάλληλο post και να συζητήσεις καταθέτοντας την άποψη σου.

  72. Ο/Η Elikas λέει:

    @johnvellis

    Με αφορμή το σχόλιο σου, θα ήθελα να διευκρινίσω ότι η πρόταση για αποκριάτικη φιέστα με πολιτικό περιεχόμενο δεν αφορά μόνο την Αθήνα (το λέω επειδή βλέπω ότι έχεις σχέση με Θεσπρωτία). Όποιοι θέλουν να οργανώσουν κάτι ανάλογο στην πόλη τους, εννοείται ότι μπορούν να το κάνουν χωρίς να περιμένουν να τους δώσει κανείς την άδεια.

  73. Ο/Η johnvellis λέει:

    Αθήνα μένω. Και το blog αφορά και τους Ηπειρώτες της Αθήνας.

    Δεν είναι κάτι νέο για μένα οι συγκεντρώσεις των blogs.

  74. Ο/Η johnvellis λέει:

    Αναρωτιέμαι αν αυτή τη φορά η συγκέντρωση θα επιτραπεί ή θα μας θεωρήσουν κουκουλοφόρους, γνωστούς άγνωστους και θα μας κλείσουν την περιοχή…

  75. Ο/Η johnvellis λέει:

    γνωστοί άγνωστοι bloggers…

  76. Ο/Η Elikas λέει:

    @johnvellis

    Τι τα θες; Αφού είμαστε ανώνυμοι αλήτες συκοφάντες που πάνε να βγάλουν κάνα φράγκο εκβιάζοντας τον κοσμάκη…

    Σε αντίθεση με τους δημοσιογράφους των καναλιών και των μεγάλων εκδοτικών συγκροτημάτων που ποτέ τους δεν κάνουν τέτοια πράγματα.

  77. Ο/Η johnvellis λέει:

    Αμέσως η κυβέρνηση να «εκσυγχρονίσει» το νόμο που θα περιορίσει τους ιντερνετικούς όλους του κόσμου…

  78. Παράθεμα: «Κάτω τα χέρια από το μπλόγκ μου!» (Ελευθεροτυπία) « Κοινό Ιεραπυτνίων - Τοπικά Νομίσματα

  79. Ο/Η ntina karamanou λέει:

    ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΗ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΕ.

    ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΜΑΝΟΥ, ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΣΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ ALPHA.

    Η ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗΣ ΜΑΣ ΦΑΝΗΚΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ, ΚΑΙ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΤΕ ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ, ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ. ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΣΑΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΑΥΤΗ Η ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΙΚΗΣ ΑΥΤΗΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗΣ.

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ:

    nkaramanou@hotmail.com
    n.karamanou@alphatv.gr

    ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΝΑΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ ΑΝ ΔΕΧΟΣΑΣΤΑΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΜΑΣ

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
    ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΜΑΝΟΥ

  80. Ο/Η Pishes λέει:

    Να προσθέσω τα θερμά μου συγχαρητήρια για την ιδέα. Αν και δεν μπορώ να προσφέρω πρακτικά στην υλοποίησή της, θα μαζέψω όλους μου τους φίλους και θα έρθουμε εκεί.

    Προτείνω δε τα εξής: α) Να μην γίνει πορεία, αλλά συγκέντρωση διαμαρτυρίας στη Βουλή (Στον ¨αγνωστο Στρατιώτη)
    β) αυτό ευνοεί τη δημιουργία Happening όπως το να κατεβάσουμε όργανα και κρουστά και να γίνει νταβαντούρι (για τον σχετικό χαβαλέ που πρέπει να γίνει). Εγώ προσωπικά θα φέρω και το τουμπελέκι μου. Ο χαβαλές, ως μέθοδος καλοπέρασης, δεν είναι φυσικά απολιτικ αλλά επαναστατικός όταν συνοδεύει μαζικές δράσεις.
    γ) Δεν πρέπει να ζητήσουμε άδεια από κανέναν. Το Σύνταγμα ήδη προστατεύει τις δημόσιες συναθροίσεις. Πρώτον, αν ζητήσουμε άδεια, χαλάμε μόνοι μας τον χαρακτηρα της διαμαρτυρίας ενάντια σε αυτούς που προσπαθούν να μας φιμώσουνε αφού ζητάμε την άδεια αυτών που χλευάζουμε. Δεύτερον, ανάγουμε κάποιον σε διοργανωτή, κι έτσι μπαίνουμε στη λογική τους, που αρνείται την αυτόβουλη και ατομική υπεύθυνη στάση και δράση. Θα ονομάσουμε κάοιον υπεύθυνο για εμάς, λες και είμαστε παιδάκια. Και Τρίτον, αν αρνηθούν να μας δώσουν άδεια, τι γίνεται;;;
    δ) Η κίνηση είναι απολύτως πολιτικ, αφού συνδυάζει την επικοινωνία, την πλάκα και την ατομική τοποθέτηση εντός συλλογικού παλισίου. Όποιος χρειάζεται έναν καθοδηγητή για να γίνει πολιτικ, πρόβλημά του.
    Αυτά.

  81. Ο/Η Elikas λέει:

    @ntina karamanou

    Ευχαριστούμε για την πρόσκληση. Θα σας απαντήσουμε μέσα στην ημέρα με e-mail και σχετική ανάρτηση στο blog.

    @Pishes

    α) Τώρα που έχει ανακοινωθεί η συγκέντρωση στα Προπύλαια, έτσι και το αλλάξουμε θα γίνει μπέρδεμα.
    β) Συμφωνούμε. Μην ξεχάσεις το τουμπελέκι.
    γ) Δεν τίθεται θέμα άδειας, απλά δεν το γνώριζα όταν έγραψα το post.
    δ) Αυτό ξαναπέστο 😉

  82. Παράθεμα: Οχι στη λογοκρισία του διαδικτύου « Μετά την εφημερίδα

  83. Παράθεμα: Με αφορμή το μπάχαλο των ημερών… « Giorgos.biz

  84. Ο/Η kokkinos λέει:

    Κυρίες και κύριοι (είδατε πόσο ευγενικός έγινα ο άνθρωπος) θα blogάρετε και για εμάς;

    Σε μία Πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε και θα καταλήξει αν όλα πάνε καλά στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ, στην πλατεία Συντάγματος για την ακρίβεια…

    Θέλουμε να γίνει μία μεγάλη διαμαρτυρία και φυσικά καλή διαμαρτυρία χωρίς τα blogs δεν γίνεται.

    TO KEIMENO KAI H ΦΩΤΟ ΕΔΩ
    save.pblogs.gr

    Και όσοι θέλετε το ανεβάζετε στην πρώτη σελίδα και δηλώνετε υποστηρικτές ή συμμετέχοντες στην προσπάθεια. Και τα δύο χρήσιμα είναι.

    Γιάννης Βέλλης

  85. Ο/Η kokkinos λέει:

    kokkinos=johnvellis ποιο πάνω για να μην υπάρχει μπέρδεμα με τους λογαριασμούς.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s